.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آمریکا و دولت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند بدانند، مردم منطقه، مردم آزادی‌خواه و انسان‌های عدالت‌طلب و ضد ظلم جهان، این حمایت‌ آن‌ها را بی‌جواب نخواهند گذاشت و باید منتظر انتقام الهی و انتقامی که به‌وسیله مردم بر آن‌ها تحمیل خواهد شد باشند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟ فراموش نکنید ! تهران تا تل‌آویو فقط ۶ دقیقه !
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟(ادامه)
رئیسی : آمریکایی‌ها شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند/ سفارتخانه‌های رژیم کودک کش تعطیل شود/ شکست اسرائیل با جنایت جنگی و کشتار مردم جبران نخواهد شد/ تجمع‌کنندگان تهرانی: آمریکای جنایتکار را مسئول اصلی نسل‌کشی در غزه می‌‌دانیم ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد. رهبر انقلاب: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد / آمریکا سیاست هفته اخیر رژیم صهیونیستی را تنظیم می‌کند / بمباران‌ها باید فوراً متوقف شود(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد.(ادامه)
 در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. چرا شکست صهیونیست‌ها «غیرقابل ترمیم» است؟!(يادداشت)
در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. (ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است. زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است/ پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‎بوسیم/ هیچ کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ یک مظلوم بسازد
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.(ادامه)
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: نتانیاهو حاضر نبود با چهار اسیری که از اسرائیل داشتیم، مبادله اسرا را بپذیرد اما اکنون با صدها اسیری که از آنها داریم، مجبور است زندانیان فلسطینی را آزاد کند. کودک‌کشی نتانیاهو با اسارت چندصد صهیونیست برابر نیست
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: نتانیاهو حاضر نبود با چهار اسیری که از اسرائیل داشتیم، مبادله اسرا را بپذیرد اما اکنون با صدها اسیری که از آنها داریم، مجبور است زندانیان فلسطینی را آزاد کند.(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
آخرین اخبار از عملیات طوفان الاقصی/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم/ جنگ بسیار طولانی خواهد بود/ حزب‌الله ۳ مرکز راداری و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را منهدم کرد +فیلم و عکس(خبر)
(ادامه)
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش خبر داد. رزمایش مشترک پهپادی ارتش امروز برگزار می‌شود
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش خبر داد.(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند. دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند/نهادینه شدن و گسترش فرهنگ مقاومت، دستاورد دفاع مقدس/برای تبیین واقعیات دفاع مقدس باید کارهای هنری جذاب و فراوان انجام شود/ عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت(خبر)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
کاش غرب پرستان یاد بگیرند!
(ادامه)
پاسخ های صریح رییسی به رویترز، نیوزویک، ان‌بی‌سی و پولیتیکو/ آمریکا باید پاسخ بدهد که چرا تحریم‌ها و فشارها را بر ایران اعمال می‌کند/ دختران ‌محجبه در فرانسه از تحصیل باز مانده‌اند چرا به این موضوع پرداخته نمی‌شود؟(خبر)
(ادامه)
 /  زبان گویای ملت ایران در سرئیس جمهور پیش از عزیمت به نیویورک گفت: قدرت و امپراطوری رسانه‌ای دشمن نمی‌خواهد حرف ایران در جهان شنیده شود و بنده به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران زبان گویای مردم خواهم بود تا حقایق را برای دولت‌ها و ملت‌ها تبیین کنیم.ازمان ملل خواهیم بود رئیس جمهور عازم نیویورک شد
/ زبان گویای ملت ایران در سرئیس جمهور پیش از عزیمت به نیویورک گفت: قدرت و امپراطوری رسانه‌ای دشمن نمی‌خواهد حرف ایران در جهان شنیده شود و بنده به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران زبان گویای مردم خواهم بود تا حقایق را برای دولت‌ها و ملت‌ها تبیین کنیم.ازمان ملل خواهیم بود(ادامه)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود. اگر فضا امنیتی شود دست ما بازتر خواهد شد | عمر شما مطمئن باشید کوتاهتر می شود/ ما در طول ۴۵ سال گذشته همه راهبردها و سیاست‌های ویرانگر دشمن را شکست داده‌ایم(خبر)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.(ادامه)
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند. واکنش سرلشکر سلامی به تهدید‌های رئیس موساد
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند.(ادامه)
دولت آمریکا مجموعه‌ای با ماموریت بحران‌سازی در ایران درست کرده؛ این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه دانه‌‌‌!/ قدرت استکباری آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ضعیف شده و ضعیف‌تر خواهد شد ....(خبر)
(ادامه)
یوسفیان ملا،  فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند.
سناریوهای انتخابات اسفند؛ اتحاد اجباری پایداری و جلیلی، ائتلاف قالیباف و لاریجانی؟
یوسفیان ملا، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند. (ادامه)
رئیس سابق مجلس گفت: انقلابیِ کاسب کار به دنبال این است که بگوید بقیه انقلابی نیستند، ما انقلابی هستیم و همه پست‌ها را ما باید بگیریم. نتیجه این اقدام کوچک کردن انقلاب است در صورتی که انقلاب اسلامی بسیار بزرگ بود.

دلیل ثبت نام نکردن در انتخابات مجلس را بعدا می گویم/انقلابیِ کاسب کار می گوید همه پُست ها را باید ما بگیریم
رئیس سابق مجلس گفت: انقلابیِ کاسب کار به دنبال این است که بگوید بقیه انقلابی نیستند، ما انقلابی هستیم و همه پست‌ها را ما باید بگیریم. نتیجه این اقدام کوچک کردن انقلاب است در صورتی که انقلاب اسلامی بسیار بزرگ بود. (ادامه)
شمال نیوز:

احکام اعضاء هیأت نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران با حکم رئیس هیأت مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابلاغ شد. اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در مازندران مشخص شدند+اسامی
شمال نیوز: احکام اعضاء هیأت نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران با حکم رئیس هیأت مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابلاغ شد.(ادامه)
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید. سلاجقه با سرمایه گذار طرح خصومت شخصی دارد / محیط‌زیست را بهانه کردند و دلیل قانع‌کننده‌ای از محیط‌زیست ندیدیم و نشنیدیم / علی سلاجقه دلواپس بیکاری جوانان بیکار مازندرانی نیست / چرا استان مازندران را از داشتن فرصت اشتغال محروم می‌کنید ؟
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید.(ادامه)
رسانه‌های غربی و صهیونیستی با اشاره به نقش ایران، عربستان و امارات در تامین انرژی جهان، درباره پیوستن این کشورها به سازمان بریکس ابراز نگرانی کردند. ابراز نگرانی رسانه‌های غربی و صهیونیستی درباره عضویت ایران در بریکس
رسانه‌های غربی و صهیونیستی با اشاره به نقش ایران، عربستان و امارات در تامین انرژی جهان، درباره پیوستن این کشورها به سازمان بریکس ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
با نزدیکی مجدد ایران و عربستان، پروار کردن داعش کار آسانی نخواهد بود/ اذهان آگاهان جهان نسبت به هشدار سید حسن نصرالله دقت لازم را داشته باشند/ اقتصاد اروپای درگیر با جنگ اوکراین تحمل مقابله با پدیده‌ای بنام تروریست ندارد ....(خبر)
(ادامه)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست/ سپاه؛ پدیده‌ی منحصر به‌فرد/باید مراقب باشیم در شناخت دشمن اشتباه نکنیم/ همه مسئولان موظف به کار جهادی و شبانه‌روزی هستند/ انتقاد از مسئولان همراه با اعتماد باشد(خبر)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
دیپلماسی اقتدار اینگونه است!
(ادامه)
کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود/ ۳ اقیانوس را درنوردیدید و سرافراز به میهن بازگشتید/ شما نشان دادید اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است/ محرم امسال پرشورتر از سال‌های گذشته بود؛ درست نقطه مقابل خواست دشمن ....(خبر)
(ادامه)
حضور دشمن برای ما فرصت‌ساز شد/ نزدیک‌تر شدن آنها به ما در منطقه، شکوفایی استعدادهای ما را رقم زد/ ما امروز تولیدکننده قدرت هستیم و نه مصرف‌کننده/ شعاع تأثیر نیروی دریای سپاه و ارتش هر نقطه از اقیانوس‌ها است ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.