.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. عاقبت دریاچه ارومیه در انتظار خزر !
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد.

افزایش دمای هوای گیلان به ۴۰ درجه در روزهای پایانی هفته
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد. (ادامه)
مخبر : کار دولت را با مشکلات فوق‌ العاده و غیر عادی شروع کردیم/ در برخی مناطق ۱۲ روز ذخیره گندم داشتیم/ فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود/ رشد نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد رساندیم(خبر)
(ادامه)
آسمان مازندران تا پایان هفته گرم و شرجی با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و دریای خزر نیز با موج‌های یک متری همراه خواهد بود. شمال داغتر می‌شود؛ دریا برای شنا مناسب نیست
آسمان مازندران تا پایان هفته گرم و شرجی با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و دریای خزر نیز با موج‌های یک متری همراه خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است از هیات دولت خواست تا با فوریت و خارج از برنامه به استان مازندران سفر کنند. مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است/ هیات دولت با خارج از برنامه و با اولویت به استان مازندران سفر کند
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است از هیات دولت خواست تا با فوریت و خارج از برنامه به استان مازندران سفر کنند.(ادامه)
شمال نیوز:

اخیرا هوش مصنوعی تصویر ساز شمال ایران در هزار سال آینده را به تصویر کشیده است. هوش مصنوعی شمال ایران را در هزار سال آینده به تصویر کشید+ تصاویر جذاب
شمال نیوز: اخیرا هوش مصنوعی تصویر ساز شمال ایران در هزار سال آینده را به تصویر کشیده است.(ادامه)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است. تراز خطرناک آب خزر در سال ۲۰۲۳ ؛ منفی ۲۹! / این تراز به پایین‌ترین عدد در ۱۰۰ سال اخیر می‌رسد؟ / هر ۱۰ سال سطح خزر یک متر آب می‌رود/ ردپای گرمایش زمین بر آب‌های خزر(خبر)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است.(ادامه)
هوش مصنوعی شمال ایران را در هزارسال آینده به تصویر کشید+ عکس
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی سازمان فضایی ایران در توئیتی از رصد کاهش تراز آب دریای خزر توسط این سازمان خبر داد. بررسی وضعیت کاهش آب دریای خزر با تصاویر ماهواره‌ای/ سازمان فضایی بزودی نتایج را اعلام می‌کند
شمال نیوز : سخنگوی سازمان فضایی ایران در توئیتی از رصد کاهش تراز آب دریای خزر توسط این سازمان خبر داد.(ادامه)
لازم است دمای بدن را به تدریج پایین بیاوریم و بدن را با شوک سرمایی روبرو نکنیم. اصلا در گرما یک دفعه وارد آب سرد نشوید
لازم است دمای بدن را به تدریج پایین بیاوریم و بدن را با شوک سرمایی روبرو نکنیم.(ادامه)
قابی دیدنی از تلفیق دریا و کویر
صفحه توئیتری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان تصویری دیدنی از درک، جایی که دریا و کویر به هم می رسند، را منتشر کرد.(ادامه)
کاهش آب ورودی از رودخانه ولگای روسیه، بیشترین تاثیر را در حجم و تراز دریای خزر می گذارد / 85 درصد آب دریای خزر از رودخانه ولگای روسیه تامین می شود و لذا اگر دبی آب ورودی به خزر از طریق ولگا کاهش پیدا کند، بیشترین تاثیر را در حجم و تراز دریای خزر خواهد گذاشت ....(خبر)
(ادامه)
دولت در ۲ سال گذشته خطرات زیادی را از کشور دفع کرد/ روزی ۷۰۰ کشته کرونا داشتیم/ برای تهیه کالاهای اساسی مشکل داشتیم/ رشد تولید منفی بود/ قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان داشتیم / پس از ناکامی در خیابان برای افزایش نرخ ارز تا ۸۰ هزار تومان تمرکز کردند (خبر)
(ادامه)
کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود/ ۳ اقیانوس را درنوردیدید و سرافراز به میهن بازگشتید/ شما نشان دادید اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است/ محرم امسال پرشورتر از سال‌های گذشته بود؛ درست نقطه مقابل خواست دشمن ....(خبر)
(ادامه)
آرام و کم‌عمق بودن دریا نشانه یک شنای امن نیست، زیر پای شناگران دریای خزر امواجی جریان دارد که در یک لحظه آنها را می‌بلعد. این موج شما را می بلعد
آرام و کم‌عمق بودن دریا نشانه یک شنای امن نیست، زیر پای شناگران دریای خزر امواجی جریان دارد که در یک لحظه آنها را می‌بلعد.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر شناور شما هزار کیلومتر وارد عمق شود و موشک ابومهدی را با برد هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی کند و در آن صورت هواپیماهای این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت. سردار تنگسیری: موشک ابومهدی‌ ناوهای هواپیمابر دشمن را ناکارآمد می‌کند/ این موشک در مقابله با جنگ الکترونیک دشمن موفق عمل می‌کند/ اگر شناور شما هزار کیلومتر وارد عمق شود و موشک ابومهدی را با برد هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی کند ....(خبر)
شمال نیوز : فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر شناور شما هزار کیلومتر وارد عمق شود و موشک ابومهدی را با برد هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی کند و در آن صورت هواپیماهای این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر شناور شما یک هزار کیلومتر وارد عمق شود و این موشک را با برد یک هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید یک هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی انجام بدهد. در آن صورت هواپیما‌های این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت. سردار تنگسیری: موشک ابومهدی ناو‌های هواپیمابر دشمن را ناکارآمد می‌کند
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر شناور شما یک هزار کیلومتر وارد عمق شود و این موشک را با برد یک هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید یک هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی انجام بدهد. در آن صورت هواپیما‌های این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت.(ادامه)
تصویری متفاوت از پلنگ ایرانی
تصویر یک پلنگ ایرانی که توسط یکی از دوربین‌های سیدبابک‌موسوی و در شمال شرق کشور به ثبت رسیده است(ادامه)
پسر جوانی که همسر برادرش را به همراه یک مرد غریبه با اسلحه وینچستر به قتل رسانده است،  توسط اولیای دم بخشیده شد. شلیک ناموسی به زن خیانتکار و معشوقش
پسر جوانی که همسر برادرش را به همراه یک مرد غریبه با اسلحه وینچستر به قتل رسانده است، توسط اولیای دم بخشیده شد.(ادامه)
سردار تنگسیری با اشاره به ممانعت آمریکا از توقیف اخیر نفتکش متخلف در خلیج فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شد»، شاهد بودید به محض اینکه کشتی ما را توقیف کردند بلافاصله از آن‌ها کشتی گرفتیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم
سردار تنگسیری با اشاره به ممانعت آمریکا از توقیف اخیر نفتکش متخلف در خلیج فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شد»، شاهد بودید به محض اینکه کشتی ما را توقیف کردند بلافاصله از آن‌ها کشتی گرفتیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم.(ادامه)
آفتاب گرفتن جو بایدن و همسرش در ساحل دریا+تصاویر
رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا به همراه نوه خود در ساحل دلاور آفتاب گرفتن و به استراحت پرداختند.(ادامه)
سه نونهال جویباری عصر دیروز در آب‌های ساحلی گلدشت جویبار غرق شدند و جان خود را از دست دادند. مرگ سه نونهال در دریای جویبار
سه نونهال جویباری عصر دیروز در آب‌های ساحلی گلدشت جویبار غرق شدند و جان خود را از دست دادند.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
معاون میراث اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: سفال کشف شده در محوطه پتروشیمی مازندران ارزش تاریخی چندانی ندارد و مربوط دوره ای از صفوی است.

سفال کشف شده در محوطه پتروشیمی مازندران ارزش بالای تاریخی ندارد
معاون میراث اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: سفال کشف شده در محوطه پتروشیمی مازندران ارزش تاریخی چندانی ندارد و مربوط دوره ای از صفوی است. (ادامه)
 مادام که دولت و وزارت کشور هتل داری و ویلاداری کنند ادعای عمران سواحل شمال بی اساس و تضعیف رئیس جمهور و گفتمان دولت مردمی است! گزارشات رسانه ملی جو زدگی و مناسبت زدگی دارد ! آقای وحیدی ! ادعای عمران سواحل شمال با ویلاداری دولت و وزارت کشور در مازندران تناقض دارد!
مادام که دولت و وزارت کشور هتل داری و ویلاداری کنند ادعای عمران سواحل شمال بی اساس و تضعیف رئیس جمهور و گفتمان دولت مردمی است! گزارشات رسانه ملی جو زدگی و مناسبت زدگی دارد !(ادامه)
شمال نیوز:

آزادراه تهران-شمال با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور افتتاح شد. قطعه دوم آزادراه تهران - شمال افتتاح شد/ آغاز عملیات قطعه سوم با دستور رئیس جمهور
شمال نیوز: آزادراه تهران-شمال با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور افتتاح شد.(ادامه)
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
شمال نیوز: سردار تنگسیری گفت: دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری وارد این آبراه بشوید و آنها سرشان را پایین می‌اندازند و تغییر مسیر می‌دهند. ۹۰ درصد تجارت ما از طریق دریا است/ اگر ناو و موشک‌ نباشد، معیشتی هم نخواهیم داشت/ ۶ سیلی محکم در گوش آمریکایی‌ها نواختیم؛ ناو آنها را ناکارآمد کردیم / دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری ....(خبر)
شمال نیوز: سردار تنگسیری گفت: دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری وارد این آبراه بشوید و آنها سرشان را پایین می‌اندازند و تغییر مسیر می‌دهند.(ادامه)
صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان
مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.(ادامه)
پیشرفت فناوری ممکن است کاوش انسان در اعماق اقیانوس‌ها را غیر ضروری کند. چرا کاوش در اقیانوس خطرناک است؟
پیشرفت فناوری ممکن است کاوش انسان در اعماق اقیانوس‌ها را غیر ضروری کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.