.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ساخت مستند 19 سردار دوران دفاع مقدس مازندران
(ادامه)
آخرین سخنان سردار شهید بصیر قبل از شهادت(يادداشت)
(ادامه)
حاج بصیر فرزند راستین عاشورا بود!
(ادامه)
جواد صحرایی

حاج بابایی، پیر باصفای شهرک پایگاه شهید بهشتی(يادداشت)
جواد صحرایی (ادامه)
شمال نیوز : در سالروز عروج خونین سالک الی الله و عارف بالله عزیز دلم سرلشگر شهید طوسی دلگویه ای را به دوست شهیدم و نیز خانواده متقی و ولایی ایشان تقدیم تا بخشی از بدهی سالانه ام را ادا کرده باشم! .... « سردار طوسی » رزمنده ساز ، شهیدپرور و شناسنامه لشکر ویژه 25 کربلا(خبر)
شمال نیوز : در سالروز عروج خونین سالک الی الله و عارف بالله عزیز دلم سرلشگر شهید طوسی دلگویه ای را به دوست شهیدم و نیز خانواده متقی و ولایی ایشان تقدیم تا بخشی از بدهی سالانه ام را ادا کرده باشم! ....(ادامه)
 حضرت آیت الله خامنه ای در یادمان شهدای شرق کارون در منطقه عملیاتی دارخوین حضور یافتند. برخی بدنبال تخطئه جانفشانی‌های دفاع مقدس و جهت‌گیری امام(ره) هستند/ یاد دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای در یادمان شهدای شرق کارون در منطقه عملیاتی دارخوین حضور یافتند. (ادامه)
عليرضا قلي زاده سخنی با سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت (يادداشت)
عليرضا قلي زاده(ادامه)
صادقعلی رنجبر "هفت تپه "هویت حماسی لشکر 25 کربلا(خبر)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
قطعنامه راهپیمایی سراسری 22 بهمن
(ادامه)
آمریکا تحریم پتروشیمی ایران را لغو کرد
(ادامه)
شمال نیوز: این اجلاسیه صرفاً معرفی یک آرشیو و یا اعلان رسمی یک بانک اطلاعات شهدا و یا یک موسسه آماری نبوده و مهمتر از این توانایی ذکر شده، خروجی بالاتری نیز تعقیب می شد و آن ارائه مصادیق ایمانی با معیارهای ... بایدها و نبایدها ، چند نکته اساسی در اجلاسیه کنگره شهدای مازندران
شمال نیوز: این اجلاسیه صرفاً معرفی یک آرشیو و یا اعلان رسمی یک بانک اطلاعات شهدا و یا یک موسسه آماری نبوده و مهمتر از این توانایی ذکر شده، خروجی بالاتری نیز تعقیب می شد و آن ارائه مصادیق ایمانی با معیارهای ...(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عملیات‌های متعددی نظیر والفجر 8 و والفجر 5 و فتح فاو از لشکر 25 کربلا فتوحاتی داشته است، خاطرنشان کرد: تاریخ پرافتخار لشکر 25 کربلا در دوران جنگ و دفاع مقدس بسیار ستودنی بوده و باید یاد سرداران و رزمندگان این خطه را گرامی داشت. گردهمایی ۱۵ هزار نفری رزمندگان مازندران آغاز شد
شمال نیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عملیات‌های متعددی نظیر والفجر 8 و والفجر 5 و فتح فاو از لشکر 25 کربلا فتوحاتی داشته است، خاطرنشان کرد: تاریخ پرافتخار لشکر 25 کربلا در دوران جنگ و دفاع مقدس بسیار ستودنی بوده و باید یاد سرداران و رزمندگان این خطه را گرامی داشت.(ادامه)
بازخوانی حماسه ماندگار لشکر ویژه 25 کربلا(خبر)
(ادامه)
صادقعلس رنجبر پاسداشت شهدا، نگهبانی از سرمایه های معنوی نظام(يادداشت)
صادقعلس رنجبر(ادامه)
بیانیه مجمع نمایندگان مازندران بمناسبت اجلاسیه سرداران و ده هزار و 400 شهید استان
(ادامه)
دکتر محمدرضا سنگری اربعین؛ تجلی دوباره پایگاه انسان (ديدگاه)
دکتر محمدرضا سنگری(ادامه)
مجتبی زارعی به پیشواز بازگشت فرمانده‌ای که نمی‌شناسیمش!(ديدگاه)
مجتبی زارعی(ادامه)
پیوند آسمانی 3 فرمانده شهید + تصاویر
(ادامه)
بیست و چهارمین یادواره 17 شهید طوسکلا برگزار شد
(ادامه)
شمال نیوز: مراسم یادواره شهدای بانک صادرات برای اولین بار در مازندران برگزار شد. اولین یادواره شهدای بانک صادرات مازندران برگزار شد
شمال نیوز: مراسم یادواره شهدای بانک صادرات برای اولین بار در مازندران برگزار شد.(ادامه)
شمال نيوز:مراسم معارفه ربیع فلاح استاندار جديد مازندران با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و مسئولان استان در سالن اجتماعات استانداری مازندران برگزار

وزير كشور: استاندار جديد مديون هيچكس نيست
شمال نيوز:مراسم معارفه ربیع فلاح استاندار جديد مازندران با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و مسئولان استان در سالن اجتماعات استانداری مازندران برگزار (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دیدار هیأت دولت یازدهم، با قدردانی از هماهنگی دولت و مجلس برای آغاز بکار سریع دولت جدید... دخالت‌ قدرت‌های خارجی در سوریه مانند جرقه در انبار باروت عمل خواهد کرد (خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دیدار هیأت دولت یازدهم، با قدردانی از هماهنگی دولت و مجلس برای آغاز بکار سریع دولت جدید...(ادامه)
شب شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا در کنار حمزه های آرمیده در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر، یادواره گردان حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور برگزار و دست های نسل های بعدی دفاع مقدس با نوای بلبل خمینی(ره) به سینه ها آشنا شد. حضور پرشور و بی نظیر شمالی ها در یادواره گردان حمزه سیدالشهدا+ تصاویر
شب شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا در کنار حمزه های آرمیده در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر، یادواره گردان حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه 25 کربلا شمال کشور برگزار و دست های نسل های بعدی دفاع مقدس با نوای بلبل خمینی(ره) به سینه ها آشنا شد.(ادامه)
برگزاری مراسم سوم شهید حمید حجت نیا در سورک
(ادامه)
جانباز میاندرودی به خیل همرزمان شهیدش پیوست
(ادامه)
شمال نيوز: رئیس، قضات و کارکنان دستگاه قضایی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. آنچه در انتخابات اتفاق افتاد 180 درجه مخالف خواست دشمن بود/همه باید به منتخب مردم کمک کنند (خبر)
شمال نيوز: رئیس، قضات و کارکنان دستگاه قضایی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.(ادامه)
احداث صنايع دريايي در حاشيه درياي مازندران
(ادامه)
تردید نباید کرد که جامعه و نسل امروز جامعه ما بطور جدی با کمبود فرهنگ جبهه و جهاد و مبارزه مواجه است و علت امیدواری طراحان جنگ نرم و سایر فعالان حوزه های تاثیر و نفوذ در افکار مخاطبان تجلیل از شهیدان شمالی در دو محضر متعالی(خبر)
تردید نباید کرد که جامعه و نسل امروز جامعه ما بطور جدی با کمبود فرهنگ جبهه و جهاد و مبارزه مواجه است و علت امیدواری طراحان جنگ نرم و سایر فعالان حوزه های تاثیر و نفوذ در افکار مخاطبان(ادامه)
دلنوشته ای به رئیس جمهور
(ادامه)
شمال نیوز: آرزو دارم که خانوادگی به شهادت برسیم تا وقتی که جنازه ما را به شهر فریدونکنار می‌آورند، مردم به خود آیند و صفوف جبهه را خالی نگذارند.
 


فرمانده ای که آرزو داشت خانوادگی به شهادت برسند(خبر)
شمال نیوز: آرزو دارم که خانوادگی به شهادت برسیم تا وقتی که جنازه ما را به شهر فریدونکنار می‌آورند، مردم به خود آیند و صفوف جبهه را خالی نگذارند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.