.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فواید و مضرات شیر بادام
عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه گفت: شیر بادام نوشیدنی مفیدی است اما به هیچ عنوان نباید آن را جایگزین شیر گاو کرد.(ادامه)
عکس کمتر دیده شده از شهید بهشتی
در سالروز شهادت دکتر بهشتی عکسی از او در سال 59 بر سر مزار آیت‌الله طالقانی منتشر شد.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ذوق‌زدگی دشمن در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعفها و و کمبودهای داخلی افزودند: هم در سال ۱۳۶۰ و هم بعد از آن در چهار دهه گذشته، دشمن در مواردی ذوق‌زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است اما این امیدواری تبدیل به نا امیدی شده و مشکل آنها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند. خدای سال ۶۰ همان خدای امسال است؛ امروز هم می توانیم دشمن را ناامید کنیم / ساختارهای فساد زا در قوه قضائیه باید در هم شکسته شود/ راز سربلندی جمهوری اسلامی در مقابل همه حوادث ایستادگی و نهراسیدن از دشمنان است(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ذوق‌زدگی دشمن در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعفها و و کمبودهای داخلی افزودند: هم در سال ۱۳۶۰ و هم بعد از آن در چهار دهه گذشته، دشمن در مواردی ذوق‌زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است اما این امیدواری تبدیل به نا امیدی شده و مشکل آنها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند.(ادامه)
ماهیت آمریکا سلطه گری است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ماهیت آمریکا را سلطه گری دانست و گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر جنایت های زیادی را مرتکب شدند.(ادامه)
پیام شورای هیئات مذهبی وامر به معروف مازندران به مناسبت هفته قضا
شورای هیئات مذهبی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با صدور پیام های جداگانه ای شهادت آیت الله بهشتی و یاران باوفایش و هفته قوه قضائیه را گرامی داشتند.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام نیما ارزانی در نوشتاری با عنوان «رامسر وطن اجدادی شهید بهشتی» این گونه آورده است:

رامسر وطن اجدادی شهید بهشتی؛ نوشتاری ازحجت الاسلام نیما ارزانی
شمال نیوز: حجت الاسلام نیما ارزانی در نوشتاری با عنوان «رامسر وطن اجدادی شهید بهشتی» این گونه آورده است: (ادامه)
شمال نیوز : امام جماعت مسجد جامع ابوذر تهارن می گوید : من با حضرت آقا آشنایی داشتم، ولی برنامه سخنرانی ایشان در مسجدجامع ابوذر را حزب جمهوری اسلامی‌ترتیب داده بود. آن زمان مقام معظم رهبری روزهای شنبه به مساجد می‌رفتند و با مردم سخن می‌گفتند .... حادثه ترور آیت الله خامنه ای به روایت امام جماعت مسجدجامع ابوذر
شمال نیوز : امام جماعت مسجد جامع ابوذر تهارن می گوید : من با حضرت آقا آشنایی داشتم، ولی برنامه سخنرانی ایشان در مسجدجامع ابوذر را حزب جمهوری اسلامی‌ترتیب داده بود. آن زمان مقام معظم رهبری روزهای شنبه به مساجد می‌رفتند و با مردم سخن می‌گفتند ....(ادامه)
مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مازندران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر به‌ویژه چهار شهید استان و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان خبر داد. (ادامه)
ایوند علامه یکی از پزشکان مطرح آبادانی به دلیل نامعلومی از لابی خانه اش در طبقه پنجم برج ساحلی اروند به پایین پرید و به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال یافت. پزشک آبادانی خود را از برج ساحلی اروند به پائین پرت کرد
ایوند علامه یکی از پزشکان مطرح آبادانی به دلیل نامعلومی از لابی خانه اش در طبقه پنجم برج ساحلی اروند به پایین پرید و به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال یافت.(ادامه)
سقوط ۲ زن به ته دره در سوادکوه شمالی
۲ زن در منطقه بابلکنار لفور سوادکوه شمالی به ته دره سقوط کردند.(ادامه)
۶ مصدوم در حادثه سقوط پاترول به دره + تصاویر
سقوط یک دستگاه پاترول به دره در منطقه بابلکنار لفور ۶ مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
وزیر بهداشت: کوواکس منابع مالی و واکسن به ایران نداد
وزیر بهداشت گفت: در اوج کرونا و درگیری با دلتا، واکسن چندانی در اختیار نداشتیم و منتظر تأمین واکسن از مسیر کوواکس بودیم، در صورتی که نه منابع مالی خودمان و نه واکسن را به ما ندادند.(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند. روایت سردار مازنی از آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی + روایات تاریخی انقلاب
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند.(ادامه)
رئیس جمهور در حکمی «سید کاظم فروتن» را به سمت دبیر شورای‌عالی جمعیت منصوب کرد. حکم جدید رئیسی برای پزشک معروف
رئیس جمهور در حکمی «سید کاظم فروتن» را به سمت دبیر شورای‌عالی جمعیت منصوب کرد.(ادامه)
پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان خط شکن حضرت حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه ۲۵ کربلا با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مصلی شهید بهشتی شهر تنکابن برگزار شد. پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سید الشهدا برگزار شد
پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان خط شکن حضرت حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه ۲۵ کربلا با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مصلی شهید بهشتی شهر تنکابن برگزار شد.(ادامه)
رئیس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم به تشریح ۸ باور غلط درباره اومیکرون پرداخت. ۸ باور غلط درباره اومیکرون را بشناسید
رئیس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم به تشریح ۸ باور غلط درباره اومیکرون پرداخت.(ادامه)
اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۵۲ نقطه مازندران برگزار می‌شود(ادامه)
متخصص آی سی یو بیمارستان امام حسین(ع) گفت: بیشتر افرادی که سه دوز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند ابتلا به اومیکرون را مانند سرماخوردگی تجربه می‌کنند. شدت اومیکرون در این افراد کمتر از بقیه افراد است!
متخصص آی سی یو بیمارستان امام حسین(ع) گفت: بیشتر افرادی که سه دوز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند ابتلا به اومیکرون را مانند سرماخوردگی تجربه می‌کنند.(ادامه)
وزیر بهداشت: نیاز به تست نیست، هر شخصی سرما خورد کرونا دارد
وزیر بهداشت با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در آمادگی صد درصدی قرار دارند، گفت: امروز دیگر نیازی به تست پی سی آر نیست و اگر شخصی دچار سرماخوردگی می‌شود احتمال ابتلا به امیکرون وجود دارد. (ادامه)

رنگ آمیزی استان‌های کشور را ببیند. از حالت سبزبهاری و آبی آسمانی به قرمز جگری رسیده‌ایم. دوباره آمار مرگ و میر کرونایی در حال بالا رفتن است. خدا را شکر در آغاز کرونا وزیر نبودید آقای نوری!
رنگ آمیزی استان‌های کشور را ببیند. از حالت سبزبهاری و آبی آسمانی به قرمز جگری رسیده‌ایم. دوباره آمار مرگ و میر کرونایی در حال بالا رفتن است.(ادامه)
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمود لیائی» به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. با حکم وزیر ارتباطات؛ مدیرعامل شرکت ملی پُست منصوب شد
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمود لیائی» به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.(ادامه)
اعلام وضعیت حاد کرونا در نوشهر/ مردم اُمیکرون را دست‌کم نگیرند
مدیر بیمارستان شهید بهشتی نوشهر از وضعیت حاد شیوع‌پذیری اُمیکرون خبر داد و گفت: مردم پروتکلی بهداشتی را رعایت کنند. (ادامه)
۳ دلیل برای جدی گرفتن اُمیکرون
یکی از دلایلی که ما تاکید داریم که افراد خطر ابتلا به کووید را نپذیرند و مراقب باشند به این بیماری مبتلا نشوند این است که ابتلا به این بیماری با عوارض کوتاه مدت و بلند مدتی همراه است.(ادامه)
تاثیر چغندر در بهبود عوارض دیابت
چغندر دارای محتوای بالای آنتی‌اکسیدان است که با توجه به این محتوای بالای آنتی اکسیدانی به بهبود بسیاری از عوارضناشی از دیابت نظیر آسیب‌های بینایی، عصبی و قلبی عروقی در افراد مبتلا کمک می کند.(ادامه)
توئیت جدید آشنا خطاب به رئیس جمهور
خبر آنلاین : حسام الدین آشنا در توییتی نوشت: مکاتبه انجمن های معتبر علمی کشور با رئیس محترم جمهور و مکاتبه دفتر ایشان با وزیر محترم علوم نباید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.(ادامه)
مجلس بدون وجود شورای نگهبان هیچ اعتباری ندارد/ شورای نگهبان خون بهای ملت است
یوسفیان ملا با بیان این جمله که " مجلس بدون وجود شورای نگهبان هیچ اعتباری ندارد" تصریح کرد: اصل93 قانون اساسی می گوید مجلس شورای اسلامی بدون حضور شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد. یعنی مجلس شورای اسلامی در نبود شورای نگهبان اصلا نمی تواند تشکیل شود.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، گزینه نهایی فرمانداری ویژه شهرستان آمل  مشخص شد.


سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آمل منصوب شد
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، گزینه نهایی فرمانداری ویژه شهرستان آمل مشخص شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.