.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات برای شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد. تحقیقات شناسایی عاملان قتل یک روحانی در ماهشهر آغاز شد
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات برای شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
معاون حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید. معاون یک حوزه علمیه به قتل رسید / متهم به قتل بازداشت شد
معاون حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید.(ادامه)
ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت. حماسه خوان بهر فتح کربلا آسمانی شد
ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد. تصادف نماینده مجلس خبرگان؛ فوت همسر آیت‌الله
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
عکس / تصویری احساسی و کمتردیده شده از پدر شهید سلیمانی در آغوش حاج قاسم
عکسی قدیمی و خاطره‌انگیز از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار پدر بزرگوارشان را مشاهده خواهید کرد. منبع: بیسیمچی مدیا (ادامه)
گروهی از زنان انگلیسی وقتی متوجه شدند زنان غزه به دلیل کمبود آب مجبور به تراشیدن سر خود هستند تا دچار بیماری نشوند، با تجمع مقابل پارلمان این کشور، مو‌های خود را تراشیدند. زنان انگلیسی در همبستگی با زنان غزه موهای خود را تراشیدند
گروهی از زنان انگلیسی وقتی متوجه شدند زنان غزه به دلیل کمبود آب مجبور به تراشیدن سر خود هستند تا دچار بیماری نشوند، با تجمع مقابل پارلمان این کشور، مو‌های خود را تراشیدند.(ادامه)
او می خواست راجع به ازدواج با من مشورت کند. از ملاک های انتخاب همسر، بحث های دینی، هم کفو بودن از لحاظ ایمان و نیز اعتقادات مشترک صحبت هایی کرد و من نیز مشورت هایی به او دادم. ماجرای توجه ویژه شهید باقری به مسائل همسرداری
او می خواست راجع به ازدواج با من مشورت کند. از ملاک های انتخاب همسر، بحث های دینی، هم کفو بودن از لحاظ ایمان و نیز اعتقادات مشترک صحبت هایی کرد و من نیز مشورت هایی به او دادم.(ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: «مروان عیسی، فرد شماره سه حماس، هفته گذشته در عملیات اسرائیل کشته شد». حماس تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است. آمریکا شهادت مروان عیسی، نفر سوم حماس، را تایید کرد
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: «مروان عیسی، فرد شماره سه حماس، هفته گذشته در عملیات اسرائیل کشته شد». حماس تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
جریان ملی شدن صنعت نفت مولود روحیه استعمارستیزی مردم ایران است که در آن مقطع از تاریخ در سال 1332 بروز ملی و جمعی پیدا کرده بود. به تنهایی نمی توانست(يادداشت)
جریان ملی شدن صنعت نفت مولود روحیه استعمارستیزی مردم ایران است که در آن مقطع از تاریخ در سال 1332 بروز ملی و جمعی پیدا کرده بود.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت قهرمان جنگهای هوایی، دریایی ،سرلشگر خلبان شهید حسین خلعتبری و به منظور تجدید ...
مراسم گرامیداشت «امیر سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری» در رامسر برگزار می شود
شمال نیوز: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت قهرمان جنگهای هوایی، دریایی ،سرلشگر خلبان شهید حسین خلعتبری و به منظور تجدید ... (ادامه)
اولین تصویر از شهید مرزبان "محمدجواد بیاناتی"
(ادامه)
شب گذشته یکی از مرزداران غیور هنگ مرزی زابل حین حراست و پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهادت یک مرزبان حین حراست از مرزهای شرقی ایران
شب گذشته یکی از مرزداران غیور هنگ مرزی زابل حین حراست و پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه تاکید کرد که باوجود فشار‌های بین‌المللی، جنگ در غزه ادامه خواهد داشت. نتانیاهو: از بین بردن «حماس» از اهداف اصلی من است
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه تاکید کرد که باوجود فشار‌های بین‌المللی، جنگ در غزه ادامه خواهد داشت.(ادامه)
جدیدترین آمارها حاکی است تیراندازی ارتش اسرائیل به سمت فلسطینی‌هایی که در میدان کویت غزه برای دریافت غذا و کمک صف کشیده بودند ده‌ها کشته و زخمی به جا گذاشته است. ۱۱ شهید و ۱۰۰ زخمی در حمله اسرائیل به صف غذای فلسطینی‌ها
جدیدترین آمارها حاکی است تیراندازی ارتش اسرائیل به سمت فلسطینی‌هایی که در میدان کویت غزه برای دریافت غذا و کمک صف کشیده بودند ده‌ها کشته و زخمی به جا گذاشته است.(ادامه)
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟ انتقاد شدید از استخدام افراد خاص در استان بالا گرفت + اسامی افراد خاص !
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟(ادامه)
بغض رهبر انقلاب هنگام شنیدن یک آیه از قرآن کریم
مطابق رسم هر ساله، حسینیه امام خمینی(ره) در نخستین روز از ماه رمضان، میزبان محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی بود. در این ویدئو با نگاهی متفاوت به محفل انس با قرآن کریم در حضور رهبر معظم انقلاب هنگام پخش تلاوت شهید والا مقام عبدالله مداح، قاری برتر کشور در سال ۱۳۶۱ پرداخته شده است(ادامه)
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» لشکر دکترهای بیکار؛ ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در جست‌وجوی کار هستند
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.»(ادامه)
شمال نیوز: مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال از جابجایی ۴ میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند. تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند / خدمات سوخت رسانی به 2 نیروگاه در شرکت خط لوله و مخابرات نفت شمال / صرفه جویی 600 میلیارد ریالی در سال گذشته
شمال نیوز: مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال از جابجایی ۴ میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند.(ادامه)
تصویری از شهید امروز فراجا در سیستان و بلوچستان
تصویر شهید حسینعلی شیبک که امروز در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.(ادامه)
مدافع گرجستانی پرسپولیس در دربی ۱۰۳ غایب خواهد بود. خبر بسیار بد برای پرسپولیس قبل از دربی
مدافع گرجستانی پرسپولیس در دربی ۱۰۳ غایب خواهد بود.(ادامه)
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند. محکومیت بیش از ۲ میلیارد دلاری گروهک تروریستی تندر و دولت آمریکا
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند.(ادامه)
شمال نیوز : دکترزارعی، بدون اسپانسر وارد رقابتهای انتخاباتی شده تا بر خلاف رسم مألوف، وامدار هیچ حزب وجریان وگروه خاصی نباشد و این منش، برای بیرون آمدن از فضای مفسده انگیز بوجود آمده توسط مدیران ناکارامدو ناسالم  به مثابه دارویی است که به وسیله شما مردم تجویز شده و مطمئنا” شفابخش است.... رأی به « دکتر زارعی » رأی به مسئولیت پذیری اجتماعی و روحیه خدمتگذاری
شمال نیوز : دکترزارعی، بدون اسپانسر وارد رقابتهای انتخاباتی شده تا بر خلاف رسم مألوف، وامدار هیچ حزب وجریان وگروه خاصی نباشد و این منش، برای بیرون آمدن از فضای مفسده انگیز بوجود آمده توسط مدیران ناکارامدو ناسالم به مثابه دارویی است که به وسیله شما مردم تجویز شده و مطمئنا” شفابخش است....(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
مقام معظم رهبری سحرگاه امروز با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) این مضجع مبارک را زیارت کرده و نماز صبح را آنجا اقامه کردند. حضور سحرگاهی رهبرانقلاب در شهرری
مقام معظم رهبری سحرگاه امروز با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) این مضجع مبارک را زیارت کرده و نماز صبح را آنجا اقامه کردند.(ادامه)
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند. بسیج بچه‌های مسجدی برای کمک به سیل‌زدگان
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.489 seconds.