.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است. نشاکاری برنج با نگرانی شالیکاران مازندران از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۸ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر شکست صهیونیست‌ها در عرصه سیاسی و نظامی و اعلام تعرفه‌های پزشکی امسال پرداخته‌اند.(ادامه)
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله. اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.(ادامه)
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: بررسی‌های لازم انجام شده و در نهایت تا نیمه اردیبهشت سامانه درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می‌شود. درخواست صدور کارت سوخت تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: بررسی‌های لازم انجام شده و در نهایت تا نیمه اردیبهشت سامانه درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می‌شود.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر و دو باشگاه استقلال تهران و فولاد خوزستان را محکوم کرد. باشگاه استقلال محکوم شد
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر و دو باشگاه استقلال تهران و فولاد خوزستان را محکوم کرد.(ادامه)
از امروز صبح نرخ دلار که بنا به هیجانات اخبار سیاسی اوج گرفته بود و به نزدیک ۷۰ هزار تومان رسید هم اکنون روند کاهشی به خود گرفته و تا لحظه تنظیم این خبر به ۶۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است. روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد
از امروز صبح نرخ دلار که بنا به هیجانات اخبار سیاسی اوج گرفته بود و به نزدیک ۷۰ هزار تومان رسید هم اکنون روند کاهشی به خود گرفته و تا لحظه تنظیم این خبر به ۶۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود. ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۵ فروردین ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در هفته جاری اعلام می‌شود و ۲۸ فروردین اولین روز فراخوان داوطلبان برای ارزیابی تکمیلی خواهد بود. اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در هفته جاری
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در هفته جاری اعلام می‌شود و ۲۸ فروردین اولین روز فراخوان داوطلبان برای ارزیابی تکمیلی خواهد بود.(ادامه)
نخست وزیران اسپانیا، نروژ و ایرلند اعلام کردند برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین و حمایت از عضویت کامل آن در سازمان ملل آماده هستد. اسپانیا، نروژ و ایرلند: آماده به رسمیت شناختن کشور فلسطین هستیم
نخست وزیران اسپانیا، نروژ و ایرلند اعلام کردند برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین و حمایت از عضویت کامل آن در سازمان ملل آماده هستد.(ادامه)
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند. ارزیابی تاثیر شهادت فرزندان هنیه بر مذاکرات فلسطینی‌ها
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند.(ادامه)
رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد. آخرین جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران
رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.(ادامه)
چندی پیش سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوارهای مشمول را سی ام اعلام کرده بود. زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول
چندی پیش سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوارهای مشمول را سی ام اعلام کرده بود.(ادامه)
 زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه 1403 مشخص شد. واریز یارانه عیدانه یک میلیون تومانی فردا ۲۳ فروردین
زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه 1403 مشخص شد.(ادامه)
معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود. زمان ثبت نام وام بازنشستگان اعلام شد
معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
نقش اصلی کلیه‌ها دفع ادرار است، اما اگر این اندام بدن دچار اختلال عملکردی شود آنگاه علائمی در دفع بروز می‌کند. آیا سرما می‌تواند علتی برای کلیه درد باشد؟
نقش اصلی کلیه‌ها دفع ادرار است، اما اگر این اندام بدن دچار اختلال عملکردی شود آنگاه علائمی در دفع بروز می‌کند.(ادامه)
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟»
آقای رییس جمهور! 10 روز کاری یا 10 روز عادی؟!/ با تعطیلات سه روزه یا بی‌ آنها؟
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟» (ادامه)
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد. افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد. سیل در راه مازندران؛ اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند. دارندگان دسته‌چک بخوانند/ زمان حذف چک کاغذی مشخص شد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز ۲۰۰ هزار تن از برنج سال قبل استان در دست کشاورز و انبارها باقی مانده است. ۲۰۰ هزار تن برنج مازندران همچنان در انبارها است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز ۲۰۰ هزار تن از برنج سال قبل استان در دست کشاورز و انبارها باقی مانده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.761 seconds.