.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : به گفته مرکز پژوهش‌های مجلس استان‌های کشور از نظر نوع بخش و فعالیت اقتصادی، رشد اقتصادی، اندازه بنگاه و بهره‌وری نیروی کار، در شرایط یکسانی نیستند. دستمزد جوانان را کاهش دهید و براساس سن و سال حقوق بدهید!
شمال نیوز : به گفته مرکز پژوهش‌های مجلس استان‌های کشور از نظر نوع بخش و فعالیت اقتصادی، رشد اقتصادی، اندازه بنگاه و بهره‌وری نیروی کار، در شرایط یکسانی نیستند.(ادامه)
مهندس مکانیک بعد از ورشکستگی با یادگرفتن شگرد ساخت شاه کلید سارق شد و خودروهای مسروقه را به باندهای قاچاق کالا می‌فروخت. مهندس مکانیک در ۱۰ثانیه خودرو سرقت می‌کرد
مهندس مکانیک بعد از ورشکستگی با یادگرفتن شگرد ساخت شاه کلید سارق شد و خودروهای مسروقه را به باندهای قاچاق کالا می‌فروخت.(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور امنیت و اقتصاد را مستلزم هم دانست و از راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک خبر داد. رادان: ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود
فرمانده کل انتظامی کشور امنیت و اقتصاد را مستلزم هم دانست و از راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری گفت: این همایش چهارشنبه با هدف اشاعه فرهنگ تولید غذای سالم و امنیت غذایی برگزار می شود.

برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری / ۵۴۰ واحد تولیدکننده صنایع غذایی در استان فعال هستند
شمال نیوز : رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری گفت: این همایش چهارشنبه با هدف اشاعه فرهنگ تولید غذای سالم و امنیت غذایی برگزار می شود. (ادامه)
بر اساس اطلاعات بدست آمده، فردی با وعده سود چند میلیاردی از طریق خرید حواله‌های خودرو در بازار، مبالغ هنگفتی را از برخی بازیکنان پرسپولیس دریافت کرده و متواری شده است. کلاهبرداری میلیاردی از بازیکنان پرسپولیس شده است
بر اساس اطلاعات بدست آمده، فردی با وعده سود چند میلیاردی از طریق خرید حواله‌های خودرو در بازار، مبالغ هنگفتی را از برخی بازیکنان پرسپولیس دریافت کرده و متواری شده است.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان در “پنل تخصصی مناطق آزاد ایران که در نمایشگاه اینوست مسکو برگزار شد” به تشریح فرصت ها، مزیت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در این مناطق پرداخت. مناطق آزاد ایران بهشت سرمایه گذاران خارجی است / تهیه ۸۵۰ فرصت سرمایه گذاری
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان در “پنل تخصصی مناطق آزاد ایران که در نمایشگاه اینوست مسکو برگزار شد” به تشریح فرصت ها، مزیت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در این مناطق پرداخت.(ادامه)
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران از ساخت بومی دستگاه سیکلون واسطه سنگین سیار توسط متخصصان این مرکز برای نخستین بار در کشور خبر داد.

بومی سازی دستگاه سیکلون سنگین سیار با ظرفیت ۱۰تن بر ساعت در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران از ساخت بومی دستگاه سیکلون واسطه سنگین سیار توسط متخصصان این مرکز برای نخستین بار در کشور خبر داد. (ادامه)
روسای‌کل بانک مرکزی ایران و قطر موضوعات مربوط به توسعه همکاری‌های بانکی پس از انتقال ۶ میلیارد دلار به بانک‌های ایرانی در قطر را بررسی کردند. قطر: به تعهدات خود با ایران پایبندیم
روسای‌کل بانک مرکزی ایران و قطر موضوعات مربوط به توسعه همکاری‌های بانکی پس از انتقال ۶ میلیارد دلار به بانک‌های ایرانی در قطر را بررسی کردند.(ادامه)
نخستین گردهمایی خیرین ورزشیار مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد. برگزاری نخستین گردهمایی خیرین ورزشیار مازندران
نخستین گردهمایی خیرین ورزشیار مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.(ادامه)
 در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. چرا شکست صهیونیست‌ها «غیرقابل ترمیم» است؟!(يادداشت)
در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. (ادامه)
شمال نیوز: سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران ضمن حضور در شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با مهدی عبوری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر دیدار و گفت و گو کرد.

دستور تامین گاز پایدار به میزان روزانه ۵ میلیون متر مکعب از محل سوآپ برای استان و احداث نیروگاه ۱۵۰ مگاواتی برق در ساری از سوی مهدی عبوری
شمال نیوز: سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران ضمن حضور در شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با مهدی عبوری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر دیدار و گفت و گو کرد. (ادامه)
رسانه عربستانی از مشتری اسطوره آرژانتینی در این کشور رونمایی کرد. رونمایی از مشتری آسیایی مسی
رسانه عربستانی از مشتری اسطوره آرژانتینی در این کشور رونمایی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌جمهور قانون ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی مازندران را برای اجرا به وزارت اموراقتصادی و دارایی ابلاغ کرد. ‎ رئیس جمهور قانون ایجاد منطقه آزاد مازندران را ابلاغ کرد
شمال نیوز : رئیس‌جمهور قانون ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی مازندران را برای اجرا به وزارت اموراقتصادی و دارایی ابلاغ کرد. ‎(ادامه)
رئیس مجلس در دیدار با محمد بن زاید آل نهیان، دو نوع داروی ایرانی به عنوان نماد پیشرفت کشورمان در عرصه علم پزشکی به وی هدیه داد. هدیه متفاوت قالیباف به حاکم امارات
رئیس مجلس در دیدار با محمد بن زاید آل نهیان، دو نوع داروی ایرانی به عنوان نماد پیشرفت کشورمان در عرصه علم پزشکی به وی هدیه داد.(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
یک آژانس تبلیغاتی، ایلان ماسک و شرکت توییتر را که به X تغییر نام داده به «رقابت ناعادلانه و نقض علائم تجاری» و نقض قانون عرفی فلوریدا متهم و از آن شکایت کرد. ایکس برابر «ایکس»؛ ماسک شاکی خصوصی پیدا کرد
یک آژانس تبلیغاتی، ایلان ماسک و شرکت توییتر را که به X تغییر نام داده به «رقابت ناعادلانه و نقض علائم تجاری» و نقض قانون عرفی فلوریدا متهم و از آن شکایت کرد.(ادامه)
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) به همین مناسبت سخنرانی کرد. سید حسن نصرالله: صهیونیست‌ها باید صدای امت اسلامی را در رابطه با قبله اول مسلمانان بشنوند
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) به همین مناسبت سخنرانی کرد.(ادامه)
این روز‌ها جمهوری‌خواهان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رئیس جمهور دموکرات این کشور را از طریق طرح استیضاح برکنار کنند. سایه انتقام جمهوری‌خواهان بر سر رئیس جمهور آمریکا
این روز‌ها جمهوری‌خواهان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رئیس جمهور دموکرات این کشور را از طریق طرح استیضاح برکنار کنند.(ادامه)
در بازار بورس که روزانه فقط بیش از 7 میلیارد سهام به ارزش نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان جا به جا می‌شود، ظرفیت های نهفته بسیاری وجود دارد. این درحالی است که بازار سرمایه روزهای خوبی را سپری نمی‌کند / یکی از وظایف مهم بازار سرمایه تأمین مالی شرکتها....(خبر)
(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تمام رانت‌ها در حوزه خودرو حذف می‌شود، افزود: خودروسازان باید روی پا‌های خود بایستند. وزیر صمت: رانت در حوزه خودرو حذف می‌شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تمام رانت‌ها در حوزه خودرو حذف می‌شود، افزود: خودروسازان باید روی پا‌های خود بایستند.(ادامه)
توانایی حل مشکلات کشور را داریم/ موفقیت در سیاست خارجی حاصل عمل به رهنمودهای رهبری است/ در پایان دولت نیاز به واردات گندم نخواهیم داشت/ دولت در حالی آغاز به کار کرد که در شرایط خاصی به سر می‌بردیم و با کسری بودجه ....(خبر)
(ادامه)
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد. (ادامه)
سالانه یک میلیون به تقاضای مسکن اضافه می‌شود و این موضوع باعث شده تا تولید مسکن به یک قانون تبدیل شود. مسکن‌سازی مربوط به یک وزارتخانه و یک دستگاه نیست و تقریبا همه بخش‌های اقتصادی باید در این زمینه گام بردارند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
یک مقام شرکت ایران خودرو ضمن اشاره به آغاز تولید انبوه خودروی «کراس اوور ری را» در بهمن‌ماه گفت: تا پایان سال ۵۰۰ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود. ایران خودرو رسماً مشخصات خودروی جدید خود را اعلام کرد + تصاویر
یک مقام شرکت ایران خودرو ضمن اشاره به آغاز تولید انبوه خودروی «کراس اوور ری را» در بهمن‌ماه گفت: تا پایان سال ۵۰۰ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود.(ادامه)
مخاطب شناسی در گفت وگو با جوان نکته ای است که نمی توان آن را نادیده گرفت و متأسفانه بسیاری از مشکلاتی که در نحوه ارتباط گیری با جوان وجود دارد از آن سرچشمه می گیرد، بنابراین لازم است برای پرداختن به موضوع مخاطب شناسی در ابتدا تعریفی از «ارتباط» و «جوان» داشته باشیم. کلید طلایی ارتباط با جوان
مخاطب شناسی در گفت وگو با جوان نکته ای است که نمی توان آن را نادیده گرفت و متأسفانه بسیاری از مشکلاتی که در نحوه ارتباط گیری با جوان وجود دارد از آن سرچشمه می گیرد، بنابراین لازم است برای پرداختن به موضوع مخاطب شناسی در ابتدا تعریفی از «ارتباط» و «جوان» داشته باشیم.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد. منابع مالی آزادشده ایران با برجام هم آزاد نمی‌شد
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد.(ادامه)
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود. وزیر اطلاعات: رسانه‌های تروریستی در امان نخواهند بود
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.359 seconds.