.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی شهرسان ساری خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و با تقویت گشت‌های انتظامی در محدوده محل مورد نظر، متهمان را در حین سرقت یک قلاده میمون به دام انداختند. جزئیات سرقت یک قلاده شیر از باغ وحش ساری
فرمانده انتظامی شهرسان ساری خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و با تقویت گشت‌های انتظامی در محدوده محل مورد نظر، متهمان را در حین سرقت یک قلاده میمون به دام انداختند.(ادامه)
پلیس مازندران یکی از اراذل و اوباش معروف و ۲ سارق زورگیر را در ساری دستگیر کرد دستگیری اوباش معروف و ۲ سارق زورگیر در ساری
پلیس مازندران یکی از اراذل و اوباش معروف و ۲ سارق زورگیر را در ساری دستگیر کرد(ادامه)
باند مخوف زورگیری از رانندگان در بزرگراه هنگامی متلاشی شد که «زنگ رسوایی» برای تعدادی از طعمه‌های اعضای این باند به صدا درآمد. اخاذی از مرد خانواده‌دار با تصاویر زننده!
باند مخوف زورگیری از رانندگان در بزرگراه هنگامی متلاشی شد که «زنگ رسوایی» برای تعدادی از طعمه‌های اعضای این باند به صدا درآمد.(ادامه)
یک تحلیلگر ارشد امور نظامی آمریکا در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین گفت: کی‌یف شکست خواهد خورد و ولودیمیر زلنسکی با میلیون‌ها دلار متواری خواهد شد. پیش‌بینی تحلیلگر آمریکایی درباره سرنوشت زلنسکی
یک تحلیلگر ارشد امور نظامی آمریکا در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین گفت: کی‌یف شکست خواهد خورد و ولودیمیر زلنسکی با میلیون‌ها دلار متواری خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز :  یک استاد دانشگاه گفت : برابر این پروتکل‌ها باید همه موارد دیده می‌شد تا پرورش‌دهندگان راغب به سرمایه‌گذری می‌شدند و یکی از این موارد، زدن اسکله بود که تا امروز صورت نگرفت و از سال 93 استانداری مازندران مصوب کرد سه اسکله برای این کار بزند اما امروز حتی یک اسکله نداریم. زیان میلیاردی پرورش‌دهندگان ماهی در قفس مازندران در میان بی‌توجهی مدیران !
شمال نیوز : یک استاد دانشگاه گفت : برابر این پروتکل‌ها باید همه موارد دیده می‌شد تا پرورش‌دهندگان راغب به سرمایه‌گذری می‌شدند و یکی از این موارد، زدن اسکله بود که تا امروز صورت نگرفت و از سال 93 استانداری مازندران مصوب کرد سه اسکله برای این کار بزند اما امروز حتی یک اسکله نداریم.(ادامه)
۲ مرد جوان که متهم‌اند یک زن و مرد مسیحی را حین سرقت به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند و پرده از اسرار این جنایت‌ها برداشتند. قتل زن و مرد مسیحی در لواسان و تهران؛ ماریا و هیمن چرا کشته شدند؟
۲ مرد جوان که متهم‌اند یک زن و مرد مسیحی را حین سرقت به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند و پرده از اسرار این جنایت‌ها برداشتند.(ادامه)
کارزار انتخاباتی رئیس جمهور سابق آمریکا پس از انتشار تصویر بازداشتی او در زندان ایالت جورجیا بیش از ۷ میلیون دلار جمع‌آوری کرد. ترامپ از عکس بازداشت خود بیش از ۷ میلیون دلار درآورد
کارزار انتخاباتی رئیس جمهور سابق آمریکا پس از انتشار تصویر بازداشتی او در زندان ایالت جورجیا بیش از ۷ میلیون دلار جمع‌آوری کرد.(ادامه)
فردی که از داخل زندان با تلفن همراه در اختیار به همراه همدستش ۳ میلیارد ریال به صورت اینترنتی از شهروندان سرقت کرده بود، شناسایی شد. کلاهبرداری و سرقت اینترنتی از داخل زندان
فردی که از داخل زندان با تلفن همراه در اختیار به همراه همدستش ۳ میلیارد ریال به صورت اینترنتی از شهروندان سرقت کرده بود، شناسایی شد.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مازندران از بازداشت متهم به کلاهبرداری و سرقت اینترنتی ۳ میلیاردی در «ساری» خبر داد.

کلاهبرداری و سرقت اینترنتی ۳ میلیاردی در ساری
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مازندران از بازداشت متهم به کلاهبرداری و سرقت اینترنتی ۳ میلیاردی در «ساری» خبر داد. (ادامه)
زن جوان که از ناپدید شدن ناگهانی پیرمرد همسایه نگران شده بود با اعلام موضوع به پلیس باعث افشای راز کلاهبرداری میلیاردی زن خدمتکار شد. نقشه زن خدمتکار برای تصاحب ثروت پیرمرد تنها
زن جوان که از ناپدید شدن ناگهانی پیرمرد همسایه نگران شده بود با اعلام موضوع به پلیس باعث افشای راز کلاهبرداری میلیاردی زن خدمتکار شد.(ادامه)
افرادی که یک قلاده شیر را از باغ وحش ساری سرقت کرده و در یکی از کشور‌های همسایه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند. سرقت یک قلاده شیر از باغ وحش ساری
افرادی که یک قلاده شیر را از باغ وحش ساری سرقت کرده و در یکی از کشور‌های همسایه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز : افرادی که یک قلاده شیر را از باغ وحش ساری سرقت کرده و در یکی از کشور‌های همسایه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند. سرقت یک قلاده شیر از باغ وحش ساری برای انتقال به کشور همسایه !
شمال نیوز : افرادی که یک قلاده شیر را از باغ وحش ساری سرقت کرده و در یکی از کشور‌های همسایه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند.(ادامه)
فرمانده انتظامی کل کشو‌ر گفت: پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد می‌کنیم. پیام پلیس به اراذل و اوباش رسید/ برخورد قاطع با هرگونه سرکشی‌
فرمانده انتظامی کل کشو‌ر گفت: پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد می‌کنیم.(ادامه)
در پی سرقت برخی اشیاء قیمتی و تاریخی از موزه ملی انگلیس، مقامات این موزه یکی از کارکنان را اخراج و مراتب را به پلیس لندن گزارش کردند. سرقت از موزه ملی انگلیس
در پی سرقت برخی اشیاء قیمتی و تاریخی از موزه ملی انگلیس، مقامات این موزه یکی از کارکنان را اخراج و مراتب را به پلیس لندن گزارش کردند.(ادامه)
یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری، ایجاد فروشگاه‌های جعلی در بستر شبکه‌های اجتماعی است. جولان کلاهبرداران در فضای مجازی/ به دام نیفتید!
یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری، ایجاد فروشگاه‌های جعلی در بستر شبکه‌های اجتماعی است.(ادامه)
گروه حوادث سارق حرفه ای که پس از پولدار شدن سرقت را کنار گذاشته بود وقتی طلاهایی را که در خانه مخفی کرده بود از سوی نامزدش دزدیده شد، دوباره سرقت هایش را از سر گرفت. دختر جوان سارق حرفه‌ای را نقره داغ کرد
گروه حوادث سارق حرفه ای که پس از پولدار شدن سرقت را کنار گذاشته بود وقتی طلاهایی را که در خانه مخفی کرده بود از سوی نامزدش دزدیده شد، دوباره سرقت هایش را از سر گرفت.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق خشن عابربانک در ساری خبر داد. دستگیری سارق خشن کارت‌های عابربانک در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق خشن عابربانک در ساری خبر داد.(ادامه)
علی رغم آگاهی بخشی در جامعه در خصوص خرافه‌گرایی و بساط فال و جادو باز هم شاهدیم که دکّان ادعا‌های واهی به ویژه در فضای مجازی متاسفانه داغ است. بازار داغ خرافات در فضای مجازی
علی رغم آگاهی بخشی در جامعه در خصوص خرافه‌گرایی و بساط فال و جادو باز هم شاهدیم که دکّان ادعا‌های واهی به ویژه در فضای مجازی متاسفانه داغ است.(ادامه)
پسر جوان که در سودای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش به یک رمال مراجعه کرده بود، هرگز تصور نمی‌کرد نسخه زن رمال زندگی او را نابود کند. نسخه شوم زن رمال برای پسر عاشق
پسر جوان که در سودای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش به یک رمال مراجعه کرده بود، هرگز تصور نمی‌کرد نسخه زن رمال زندگی او را نابود کند.(ادامه)
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۴۰ میلیارد ریالی اموال سرقتی در آن شهرستان خبر داد. دستگیری سارق و کشف میلیاردی اموال سرقتی در آمل
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۴۰ میلیارد ریالی اموال سرقتی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: یک هزار و ۵۲۳ کیلومتر در ۲ سال اخیر در مازندران فیبر نوری اجرا شد که بیش از یک هفتم از فیبر نوری اجرا شده در کشور است. بیش از یک هفتم فیبر نوری کشور در مازندران اجرا شد/ زیان ۴۶ میلیارد تومانی مازندران از سرقت کابل های مخاربرات در یکسال اخیر
شمال نیوز: مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: یک هزار و ۵۲۳ کیلومتر در ۲ سال اخیر در مازندران فیبر نوری اجرا شد که بیش از یک هفتم از فیبر نوری اجرا شده در کشور است.(ادامه)
متخصصان امنیت سایبری به کاربران گوشی‌های اندرویدی درباره یک اپلیکیشن هشدار داده‌اند. آنها گفتند که هکرها از یک برنامه اندروید جعلی به نام «SafeChat» برای آلوده کردن دستگاه‌ها به بدافزار جاسوسی استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن اطلاعات شما را می‌دزد
متخصصان امنیت سایبری به کاربران گوشی‌های اندرویدی درباره یک اپلیکیشن هشدار داده‌اند. آنها گفتند که هکرها از یک برنامه اندروید جعلی به نام «SafeChat» برای آلوده کردن دستگاه‌ها به بدافزار جاسوسی استفاده می‌کنند.(ادامه)
زن جوان که به تازگی خانه‌اش را مجهز به دوربین مداربسته کرده بود تصورش را نمی‌کرد قرار است چند روز بعد قربانی ماجرای سرقتی شود و همین دوربین‌ها به او کمک کنند. همدستی عروس و خواهرشوهر برای سرقت
زن جوان که به تازگی خانه‌اش را مجهز به دوربین مداربسته کرده بود تصورش را نمی‌کرد قرار است چند روز بعد قربانی ماجرای سرقتی شود و همین دوربین‌ها به او کمک کنند.(ادامه)
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند. هشدار پلیس فتا به زائران اربعین/مراقب کلاهبرداران سایبری باشید
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند.(ادامه)
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند. هشدار پلیس فتا به زائران اربعین/مراقب کلاهبرداران سایبری باشید
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند.(ادامه)
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزئیات شناسایی سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند آقای علیرام نورایی کرده بودند را تشریح کرد. جزئیات شناسایی سارقین گردنبد علیرام نورایی
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزئیات شناسایی سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند آقای علیرام نورایی کرده بودند را تشریح کرد.(ادامه)
در بازدید مدیر کل بازرسی مازندران از خیابان‌های مرکز استان مقرر شد مشکلات خاموشی معابر تا یک ماه آینده برطرف شود. ورود اداره کل بازرسی به ماجرای خاموشی شبانه در برخی خیابان‌های مرکز مازندران
در بازدید مدیر کل بازرسی مازندران از خیابان‌های مرکز استان مقرر شد مشکلات خاموشی معابر تا یک ماه آینده برطرف شود.(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است.
دیدار جانشین فراجا با نماینده ولی فقیه در مازندران
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است. (ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: یک نفر از سارقان منزل دستگیر و نفر دوم با سقوط از ارتفاع کشته شد. جزئیات مرگ یک سارق در ایذه
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: یک نفر از سارقان منزل دستگیر و نفر دوم با سقوط از ارتفاع کشته شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.