.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اورژانس مازندران در شبانه روز گذشته به ۱۷ نفر که دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کرد. مسمومیت ۱۷ نفر با گاز منوکسید کربن در استان
اورژانس مازندران در شبانه روز گذشته به ۱۷ نفر که دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کرد.(ادامه)
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد.

عبرت های حماسه ۶ بهمن آمل / پای صندوق های رای با عزم راسخ برویم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد. (ادامه)
ریچارد مورگان اهل ایرلند، تاکنون چهار بار در رشته پاروزنی داخل سالن قهرمان جهان شده است. او در ۹۳سالگی ریه‌هایی همچون یک جوان سالم ۴۰ساله و درصد چربی بسیار پایینی دارد. مردی که در ۹۳ سالگی همچون یک جوان ۴۰ساله است
ریچارد مورگان اهل ایرلند، تاکنون چهار بار در رشته پاروزنی داخل سالن قهرمان جهان شده است. او در ۹۳سالگی ریه‌هایی همچون یک جوان سالم ۴۰ساله و درصد چربی بسیار پایینی دارد.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم انجام شد که معادل ۱۰ سال گذشته بوده است. زارع‌پور: ثبت‌نام بسته اینترنت هدیه دولت تمدید شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم انجام شد که معادل ۱۰ سال گذشته بوده است.(ادامه)
رئیس پلیس فتا پایتخت از بازداشت قمارباز بزرگ جام ملت‌های آسیا در تهران خبر داد. بازداشت قمارباز بزرگ جام ملت‌های آسیا در تهران
رئیس پلیس فتا پایتخت از بازداشت قمارباز بزرگ جام ملت‌های آسیا در تهران خبر داد.(ادامه)
رئیس پلیس‌ راه چهارمحال و بختیاری از فوت سه نفر و مصدومیت یک نفر طی حادثه تصادف سواری پژو با کامیون در محور صالحات به لردگان خبر داد. مرگ دلخراش ۳ معلم در حادثه رانندگی
رئیس پلیس‌ راه چهارمحال و بختیاری از فوت سه نفر و مصدومیت یک نفر طی حادثه تصادف سواری پژو با کامیون در محور صالحات به لردگان خبر داد.(ادامه)
معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، در خصوص نوع تغذیه در فصل سرما، توصیه هایی ارایه داد. توصیه های طب ایرانی برای تغذیه در روزهای سرد سال
معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، در خصوص نوع تغذیه در فصل سرما، توصیه هایی ارایه داد.(ادامه)
ماهواره ثریا متعلق به پژوهشگاه فضایی ایران با موفقیت در مدار ۷۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت. ماهواره ثریا با موفقیت به فضا پرتاب شد
ماهواره ثریا متعلق به پژوهشگاه فضایی ایران با موفقیت در مدار ۷۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، ١١ طرح مهم فوق توزیع و انتقال در استانهای مازندران و گلستان از مهر ماه گذشته با حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد تومان آغاز شده و در حال اجرا است.

طرحهای توسعه شبکه برق منطقه ای مازندران و گلستان با سرعت در حال اجرا است
شمال نیوز: به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، ١١ طرح مهم فوق توزیع و انتقال در استانهای مازندران و گلستان از مهر ماه گذشته با حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد تومان آغاز شده و در حال اجرا است. (ادامه)
تصاویری از زندگی ساکنین غزه در مدرسه‌ای که تبدیل به پناهگاه شده است
الجزیره مجموعه‌ای عکس از یک مدرسه متعلق به آنروا منتشر کرده که به محل سکونت ساکنین غزه تبدیل شده است.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و انهدام باند شش نفره کلاهبرداران تلفنی در پایتخت خبر داد. خانم خوش شانسی که زندگی‌اش با یک تلفن سیاه شد
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و انهدام باند شش نفره کلاهبرداران تلفنی در پایتخت خبر داد.(ادامه)
موشک قیام به عنوان یکی از بالستیکهای مطرح ایرانی، در ارتقاء جدید خود به برد 1400 کیلومتر رسیده که عملا به نسل جدید سامانه‌های مناسب برای انهدام اهداف در فلسطین اشغالی رسید/ «قیام» در سالگرد حمله به عین‌الاسد «اسراییل‌زن» شد +تصاویر(خبر)
(ادامه)
ببینید / ویدیویی از شرایط جسمانی علی اکبر ولایتی
بعد از عکس جنجالی دیروز حالا ویدیوی جدیدی از دکتر ولایتی به سرعت در حال پخش است که نشان از وضعیت وخیم سلامتی وی دارد.(ادامه)
نمایشگاه خیابانی از هزاران کفش کودکانه برای یادبود شهدای کودک غزه در آمستردام هلند برگزار شد. مراسم یادبود شهدای کودک غزه با چیدن هزاران کفش کودکانه در آمستردام هلند
نمایشگاه خیابانی از هزاران کفش کودکانه برای یادبود شهدای کودک غزه در آمستردام هلند برگزار شد.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد. هویت طراح اصلی حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد.(ادامه)
رییس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری عوامل اخلال روز گذشته در نظم بهشت زهرا(س) در کمتر از ۱۸ ساعت، خبرداد. دستگیری اراذل و اوباشی که هانی‌کرده را زخمی کردند
رییس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری عوامل اخلال روز گذشته در نظم بهشت زهرا(س) در کمتر از ۱۸ ساعت، خبرداد.(ادامه)
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)
ایران ورزشی نوشت: زمان برای مسئولان پرسپولیس به سرعت در حال گذر است؛ آنها تاکنون نتوانستند یحیی گل‌محمدی را به ادامه کار با سرخپوشان متقاعد کنند و در این شرایط به نظر می‌رسد که جدایی سرمربی سرخپوشان قطعی است. حضور برانکو در پرسپولیس را قطعی بدانید
ایران ورزشی نوشت: زمان برای مسئولان پرسپولیس به سرعت در حال گذر است؛ آنها تاکنون نتوانستند یحیی گل‌محمدی را به ادامه کار با سرخپوشان متقاعد کنند و در این شرایط به نظر می‌رسد که جدایی سرمربی سرخپوشان قطعی است.(ادامه)
خودروسازان بم که از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو است با تولید خودرو BAC X3 PRO رقیب جدی برای پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو معرفی کرد. رقیب جدی پژو 207 روانه بازار می شود (+عکس و مشخصات خودرو)
خودروسازان بم که از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو است با تولید خودرو BAC X3 PRO رقیب جدی برای پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو معرفی کرد.(ادامه)
کریستین الیور بازیگر ۵۱ ساله، همراه با دخترانش مادیتا ۱۰ ساله و آنیک ۱۲ ساله و همچنین خلبان رابرت ساکس در یک سانحه هوایی از دنیا رفتند. بازیگر «هشدار برای کبری ۱۱» درگذشت/ فوت پدر به همراه ۲ دخترش
کریستین الیور بازیگر ۵۱ ساله، همراه با دخترانش مادیتا ۱۰ ساله و آنیک ۱۲ ساله و همچنین خلبان رابرت ساکس در یک سانحه هوایی از دنیا رفتند.(ادامه)
مرد جوانی که متهم است در یک تصادف عمدی پسرخاله همسر موقتش را به قتل رسانده است در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که همسرش نیز اتهام معاونت در قتل دارد. مقتول زندگی مرا به شوهر سابقم گزارش می‌داد
مرد جوانی که متهم است در یک تصادف عمدی پسرخاله همسر موقتش را به قتل رسانده است در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که همسرش نیز اتهام معاونت در قتل دارد.(ادامه)
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... آتش به انبار پنبه کشور !
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... (ادامه)
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند. وزیر کشور: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شدند
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند.(ادامه)
شورای‌عالی امنیت ملی در پی حادثه تروریستی روز گذشته در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، صبح امروز تشکیل جلسه داد و تصمیماتی در رابطه با تسریع در شناسایی و مجازات آمران و عاملان این رخداد اتخاذ کرد. تصمیمات شورای عالی امنیت ملی درباره حادثه تروریستی کرمان
شورای‌عالی امنیت ملی در پی حادثه تروریستی روز گذشته در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، صبح امروز تشکیل جلسه داد و تصمیماتی در رابطه با تسریع در شناسایی و مجازات آمران و عاملان این رخداد اتخاذ کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد. حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشانه حقارت دشمنان و هراسشان از زائران حاج قاسم است
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
ماجرای ربوده شدن پسر دو ساله از سوی راننده مسافربر در کمتر از ۶ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ختم به خیر شد. ماجرای ربودن آراد کوچولو از مقابل داروخانه
ماجرای ربوده شدن پسر دو ساله از سوی راننده مسافربر در کمتر از ۶ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ختم به خیر شد.(ادامه)
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است      فقط راننده مقصر نیست ! / فرسودگی جاده و ایمنی پایین خودرو را جدی بگیرید
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است (ادامه)
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد. فرمانده در سایه حماس کیست؟ | عطش نتانیاهو برای ترور «صالح العاروری»
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد.(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.