.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان دبیر کل حزب‌الله لبنان مورد تاکید قرار گرفته است. حقایق میدان نبرد با دشمن صهیونیستی
غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان دبیر کل حزب‌الله لبنان مورد تاکید قرار گرفته است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها -یکشنبه ۱۴ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور پرشور مردم در سالروز حماسه سیزدهم آبان و دیدار اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب پرداخته‌اند.(ادامه)
مهدی قاسمی ضرورت بازخوانی 13 آبان برای نسل جدید(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود.

حجت الاسلام پناهیان:اگر فرهنگ غرب را بپذیریم با تکه تکه شدن آرمان چه کنیم
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۳ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر نخستین سخنرانی سیدحسن نصرالله پس از آغاز جنگ در غزه و سفر رئیس‌جمهور به کردستان پرداخته‌اند.(ادامه)
چه کسی می‌خواهد پای ایران را به جنگ باز کند؟
(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد که واشنگتن تمایلی به اینکه درگیری‌های غزه به لبنان تسری پیدا کند ندارد. کاخ سفید: تمایلی به گسترش درگیری‌ها به لبنان نداریم
سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد که واشنگتن تمایلی به اینکه درگیری‌های غزه به لبنان تسری پیدا کند ندارد.(ادامه)
گفته می شود وزیر خارجه آمریکا در سفر به تل‌آویو طرح ۵ بندی این کشور برای آتش‌بس موقت در غزه را با مقامات رژیم صهیونیستی مطرح خواهد کرد. طرح ۵ بندی آمریکا برای آتش‌بس موقت در غزه
گفته می شود وزیر خارجه آمریکا در سفر به تل‌آویو طرح ۵ بندی این کشور برای آتش‌بس موقت در غزه را با مقامات رژیم صهیونیستی مطرح خواهد کرد.(ادامه)
واکنش محسن رضایی به سخنان سید حسن نصرالله
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: سخنان سیدحسن نصرالله آغاز راهبرد جدید جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا است.(ادامه)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
تصمیم طوفان‌الاقصی و اجرای آن ۱۰۰ درصد فلسطینی بود/ وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد(خبر)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. (ادامه)
معاون رئیس جمهور آمریکا خواستار اقدامات موثر برای مقابله با تمامی خطرات مرتبط با هوش مصنوعی شد و هشدار داد که این فناوری می‌تواند امنیت مردم و دموکراسی کشور را تهدید کند. هشدار معاون رئیس‌جمهور آمریکا درباره خطرات هوش مصنوعی
معاون رئیس جمهور آمریکا خواستار اقدامات موثر برای مقابله با تمامی خطرات مرتبط با هوش مصنوعی شد و هشدار داد که این فناوری می‌تواند امنیت مردم و دموکراسی کشور را تهدید کند.(ادامه)
همایش سه روزه بین المللی و میاندوره‌ای جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات در دانشگاه علوم پزشکی بابل آغاز شد. آغاز همایش بین المللی جراحان مغز و اعصاب در بابل
همایش سه روزه بین المللی و میاندوره‌ای جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات در دانشگاه علوم پزشکی بابل آغاز شد.(ادامه)
ولادیمیر پوتین گفت آمریکا مسئول تمام هرج‌ومرج در افغانستان، اوکراین، فلسطین و عراق است و آمریکا به ادامه هرج و مرج در خاورمیانه نیاز دارد. ولادیمیر پوتین: آمریکا مسئول تمام هرج و مرج در افغانستان و فلسطین است
ولادیمیر پوتین گفت آمریکا مسئول تمام هرج‌ومرج در افغانستان، اوکراین، فلسطین و عراق است و آمریکا به ادامه هرج و مرج در خاورمیانه نیاز دارد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: رهبر سیاسی حماس از آمادگی این گروه برای نبرد طولانی مدت با نظامیان اسرائیل خبر داده است / جمهوری اسلامی ایران همواره منادی صلح در منطقه است ....(خبر)
(ادامه)
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود. یادواره شهدای اسفیورد شوراب ساری با دو میهمان ویژه!
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، مدیریت جنگ در غزه در اختیار آمریکا است و اسرائیل به نیابت از آمریکا، این جنگ را انجام می‌دهد ولی مدیریت جنگ با نظامیان آمریکا است + متن کامل مصاحبه وزیر خارجه ایران با این رسانه آمریکایی(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه تهران به دنبال گسترش دامنه درگیری نیست و از حماس حمایت سیاسی می‌کند، گفت: منطقه به خاطر تداوم جنایات رژیم اسرائیل به یک بشکه باروت تبدیل شده است. امیرعبداللهیان: منطقه به بشکه باروت تبدیل شده است
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه تهران به دنبال گسترش دامنه درگیری نیست و از حماس حمایت سیاسی می‌کند، گفت: منطقه به خاطر تداوم جنایات رژیم اسرائیل به یک بشکه باروت تبدیل شده است.(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست در خنثی‌سازی عملیات «طوفان الاقصی»، مدعی شد نیرو‌های این رژیم برای حمله زمینی به نوار غزه آماده می‌شوند. نتانیاهو: همه باید برای شکست امنیتی در غزه پاسخگو باشند
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست در خنثی‌سازی عملیات «طوفان الاقصی»، مدعی شد نیرو‌های این رژیم برای حمله زمینی به نوار غزه آماده می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : یادواره 350 شهید سرافراز شهرستان گلوگاه و شهدای مدافع آسمان ولایت  ، امسال به میزبانی 13 شهید روستای ریحان آباد این شهرستان برگزار می شود . یادواره 350شهید شهرستان گلوگاه به میزبانی روستای ریحان آباد
شمال نیوز : یادواره 350 شهید سرافراز شهرستان گلوگاه و شهدای مدافع آسمان ولایت ، امسال به میزبانی 13 شهید روستای ریحان آباد این شهرستان برگزار می شود .(ادامه)
همزمان با تشدید درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و اسرائیل و نیز جنگ اوکراین، بایدن خواستار تصویب کمک ۱۰۶ میلیارد دلاری برای کمک به اسرائیل و اوکراین شد. بایدن خواستار تصویب کمک ۱۰۶ میلیارد دلاری به اسرائیل و اوکراین شد
همزمان با تشدید درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و اسرائیل و نیز جنگ اوکراین، بایدن خواستار تصویب کمک ۱۰۶ میلیارد دلاری برای کمک به اسرائیل و اوکراین شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی با اعلام درخواست کمک از کنگره برای رژیم‌ صهیونیستی و اوکراین گفت نمی‌توان اجازه داد حماس پیروز شود. بایدن: نمی‌توانیم اجازه دهیم حماس پیروز شود/ ایران از حماس و پوتین حمایت می کند
رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی با اعلام درخواست کمک از کنگره برای رژیم‌ صهیونیستی و اوکراین گفت نمی‌توان اجازه داد حماس پیروز شود.(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بحبوحه نبرد نیروهای حماس با این رژیم و غافلگیر شدن صهیونیست‌ها به گزافه گویی علیه ایران و حزب الله پرداخت. گزافه گویی «نتانیاهو» درباره ایران و حزب الله
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بحبوحه نبرد نیروهای حماس با این رژیم و غافلگیر شدن صهیونیست‌ها به گزافه گویی علیه ایران و حزب الله پرداخت.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند. واکنش مراجع عظام تقلید به جنایات رژیم صهیونیستی
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.(ادامه)
 در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. چرا شکست صهیونیست‌ها «غیرقابل ترمیم» است؟!(يادداشت)
در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. (ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به اقدامی غیرعادی زد و متن بخشی از گفتگوی خود با رئیس‌جمهور آمریکا را منتشر کرد. اقدام غیرعادی نتانیاهو پس از گفتگو با بایدن
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به اقدامی غیرعادی زد و متن بخشی از گفتگوی خود با رئیس‌جمهور آمریکا را منتشر کرد.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.