.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شرکت ساپیا از فروش شاهین در بورس کالا خبر داد اما جالب اینجاست که در متن آن آورده فروش کامل محقق نشده است. فروش خودروی«شاهین»در بورس/ شاهین را چه کسانی خریدند؟
شرکت ساپیا از فروش شاهین در بورس کالا خبر داد اما جالب اینجاست که در متن آن آورده فروش کامل محقق نشده است.(ادامه)
استقلال در تمام ادوار رقابت های لیگ برتر، 1190 امتیاز به دست آورده است. استقلال، قهرمان لیگ برتر +جزئیات
استقلال در تمام ادوار رقابت های لیگ برتر، 1190 امتیاز به دست آورده است.(ادامه)

قیمت خودروهای داخلی امروز هم با توجه به نوسان نرخ دلار بالا رفت و رکورد جدید زد. محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا به طور میانگین به ترتیب ۲۰ و ۱۰ میلیون افزایش قیمت را به ثبت رسانند.

قیمت خودرو سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ / پراید ۲۵۵ میلیونی شد
قیمت خودروهای داخلی امروز هم با توجه به نوسان نرخ دلار بالا رفت و رکورد جدید زد. محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا به طور میانگین به ترتیب ۲۰ و ۱۰ میلیون افزایش قیمت را به ثبت رسانند. (ادامه)
قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو +جدول
خرید پراید صفرکیلومتر مدل ۹۹ الان ۲۳۰ میلیون هزینه دارد و رانا LX را در اولین روز معاملاتی هفته نزدیک ۳۶۰ میلیون معامله می‌کنند(ادامه)
قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و استقلال در قرعه‌ای سخت باید به دیدار تراکتورسازی تبریز برود. قرعه سخت استقلال و قرعه آسان پرسپولیس در جام حذفی
قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و استقلال در قرعه‌ای سخت باید به دیدار تراکتورسازی تبریز برود.(ادامه)
تاکنون حضور خودرو‌های ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای و برخی خودرو‌های چینی در کشور قطعی شده و به عنوان نخستین خودرو‌های وارداتی راه به خیابان‌ها پیدا می‌کنند.

خبرگزاری دولت اسامی و تصاویر نخستین خودروهای وارداتی را منتشر کرد؛ از فیات ۵۰۰، تیپو (TIPO)، هیوندای النترا (ELANTRA)، هیوندای کونا (KONA)، هیوندای آی ۱۰ (I ۱۰)، دانگ فنگ Aeolus Yixuan Max و سه محصول چانگان (خبر)
تاکنون حضور خودرو‌های ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای و برخی خودرو‌های چینی در کشور قطعی شده و به عنوان نخستین خودرو‌های وارداتی راه به خیابان‌ها پیدا می‌کنند. (ادامه)
اولین ثبت سفارش‌های واردات خودرو انجام شده و پیش بینی می‌شود تا در اوایل دی ماه نخستین خودروهای وارداتی وارد کشور شود. اسامی نخستین خودروهای وارداتی اعلام شد
اولین ثبت سفارش‌های واردات خودرو انجام شده و پیش بینی می‌شود تا در اوایل دی ماه نخستین خودروهای وارداتی وارد کشور شود.(ادامه)
بر اساس اطلاعات آژانس اتواستات روسیه، تا ژوئیه ۲۰۲۲، ۱۰۴۰۰ خودروی ایران خودرو در خیابان‌ها و جاده‌های روسیه وجود داشته است که بیشتر آن‌ها از مدل سمند (سدان کلاس C) بوده‌اند. این خودروی ایرانی در روسیه پرفروش شد
بر اساس اطلاعات آژانس اتواستات روسیه، تا ژوئیه ۲۰۲۲، ۱۰۴۰۰ خودروی ایران خودرو در خیابان‌ها و جاده‌های روسیه وجود داشته است که بیشتر آن‌ها از مدل سمند (سدان کلاس C) بوده‌اند.(ادامه)
ورود نخستین خودرو‌های خارجی به کشور از اوایل دی
لاهیجانی گفت: ورود نخستین خودرو‌های خارجی به کشور از هفته آینده اوایل دی ماه به کشور و پذیرش آن‌ها در بورس کالا انجام خواهد شد.(ادامه)
۸ خودروی جدید سایپا سال آینده وارد بازار می‌شوند
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در سال آینده برای اولین بار ۸ خودروی جدید سایپا شامل ۳ محصول تجاری و ۵ محصول سواری به بازار عرضه خواهند شد.(ادامه)
کوییک پلاس چه آپشنی دارد؟
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: برخی از آپشن‌های خودروی کوییک پلاس اتوماتیک شامل مولتی مدیا، کی لِس، استارت دکمه‌ای است.(ادامه)
فروش فوق العاده سایپا با تحویل سه ماهه
فروش فوق العاده سایپا برای دو خودرو با زمان تحویل سه ماهه به زودی آغاز می‌شود.(ادامه)
آغاز پیش فروش ۴ محصول سایپا | اسامی خودروها، مبلغ پیش پرداخت
گروه خودروسازی سایپا از امروز طرح پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را آغاز می کند.(ادامه)
معرفی سرمربی جدید تیم دریای بابل
فرهاد کوچکزاده به عنوان سرمربی جدید تیم دریا معرفی شد.(ادامه)
در این مدت تنها تعداد معدودی از کاربران با تلاش فراوان و پشت سر گذاشتن مشکلات سامانه موفق به خرید خودرو شدند. فروش فوق العاده سایپا سرکاری بود؟
در این مدت تنها تعداد معدودی از کاربران با تلاش فراوان و پشت سر گذاشتن مشکلات سامانه موفق به خرید خودرو شدند.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی دولت از معرفی مهرداد بذرپاش رئیس فعلی دیوان محاسبات کشور به مجلس، به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی خبر داد. مهرداد بذرپاش گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی به مجلس
شمال نیوز: سخنگوی دولت از معرفی مهرداد بذرپاش رئیس فعلی دیوان محاسبات کشور به مجلس، به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.(ادامه)
پیروزی بانوان مازندرانی در لیگ برتر فوتسال کشور
تیم‌های هیات فوتبال آمل و رودگر نوشهر در هفته ششم مسابقات لیگ‌برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور پیروز شدند.(ادامه)
براساس این گزارش، امکان پیش ثبت نام دو خودرو مذکور نیز در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت هفت روز فعال است. طرح جدید فروش فوری خودرو کوییک توسط سایپا (+جزئیات و جدول فروش)
براساس این گزارش، امکان پیش ثبت نام دو خودرو مذکور نیز در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت هفت روز فعال است.(ادامه)
رئیس سازمان خصوصی سازی: سود سهام عدالت دو برابر سال گذشته است
قربان‌زاده گفت: امسال در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود که ارقام آن دو برابر سال گذشته است.(ادامه)
نیسان کیکس با پارس خودرو می آید + قیمت و مشخصات
همزمان با انتشار اخبار واردات خودرو، نیسان کیکس در ایران دیده شده است. آیا کراس اوور نیسان ژاپنی وارد بازار کشورمان خواهد شد؟(ادامه)
در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است. رستم قاسمی می‌رود و بذرپاش جای او را می‌گیرد ؟
در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است.(ادامه)
مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان در حال طراحی بن سازه خودرو اقتصادی هستند که روی این بن سازه، محصول شاسی بلند تولید و سال آینده رونمایی خواهد شد. خودرو شاسی بلند داخلی سال آینده رونمایی می‌شود
مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان در حال طراحی بن سازه خودرو اقتصادی هستند که روی این بن سازه، محصول شاسی بلند تولید و سال آینده رونمایی خواهد شد.(ادامه)
هراز پیکان را پنچر کرد، سایپا هورسان را زیر گرفت
لبنیات هراز در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، تیم مدعی پیکان را با اقتدار مغلوب کرد و هورسان رامسر هم سومین باخت را مقابل سایپا پذیرفت.(ادامه)
تولید این خودرو قبل از پایان امسال به صورت انبوه در شرکت سایپا سیتروئن آغاز خواهد شد. این خودروی سایپا با آپشن‌های جدید عرضه می‌شود + عکس و مشخصات
تولید این خودرو قبل از پایان امسال به صورت انبوه در شرکت سایپا سیتروئن آغاز خواهد شد.(ادامه)
طبق مشاهدات میدانی از قیمت امروز پراید، قیمت پراید ۱۱۱ SE مدل ۹۹ حوالی ۲۰۶میلیون تومان اعلام شده است . پراید ۲ میلیون گران شد / جدول قیمت
طبق مشاهدات میدانی از قیمت امروز پراید، قیمت پراید ۱۱۱ SE مدل ۹۹ حوالی ۲۰۶میلیون تومان اعلام شده است .(ادامه)
طرح جدید فروش فوری محصولات زامیاد - آبان ۱۴۰۱
طرح جدید فروش محصولات زامیاد شرکت سایپا از هفته آینده اجرا خواهد شد.(ادامه)
در حال حاضر فقط چند محصول از یک شرکت خودروسازی به صورت قرعه کشی عرضه می شود که پیگیری ها نشان می دهد با حذف کامل قرعه کشی، عرضه خودرو در سایت‌های فروش و از طریق نمایندگی‌ها انجام خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان موافق استیضاح وزیر صمت افزایش قیمت خودرو، تعلل در واردات خودرو را از علل اصلی استیضاح وزیر صمت اعلام کردند که این موضوع با انتقاد مخالفان استیضاح مواجه شد. موافقان استیضاح وزیر صمت در صحن علنی مجلس چه گفتند؟/ خودرو محور استیضاح فاطمی امین
نمایندگان موافق استیضاح وزیر صمت افزایش قیمت خودرو، تعلل در واردات خودرو را از علل اصلی استیضاح وزیر صمت اعلام کردند که این موضوع با انتقاد مخالفان استیضاح مواجه شد.(ادامه)
تیم دریای بابل در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال، مقابل مهمانش شهرداری همدان با نتیجه مساوی متوقف شد تساوی دیگر در کارنامه دریای بابل
تیم دریای بابل در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال، مقابل مهمانش شهرداری همدان با نتیجه مساوی متوقف شد(ادامه)
خودروهای هیوندا اکسنت، هیوندا ای 10، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس 35، ام جی 3 و ام جی 6، سیتروئن سی 3 و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) به عنوان خودروهای در محدوده 10هزار یورو برای واردات اعلام شد. اسامی خودروهای در محدوده 10هزار یورو برای واردات اعلام شد
خودروهای هیوندا اکسنت، هیوندا ای 10، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس 35، ام جی 3 و ام جی 6، سیتروئن سی 3 و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) به عنوان خودروهای در محدوده 10هزار یورو برای واردات اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.