.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک ایرانی، مادر سال استانبول!
(ادامه)
زنی که هنگام قتل شوهر 18 سال هم نداشت
پرونده زنی جوان که متهم است شوهرش را به قتل رسانده با درخواست اعاده دادرسی یک‌بار دیگر در دیوانعالی کشور به جریان افتاد. این زن قرار بود یک هفته پیش اعدام شود. مریم که زمان قتل 17ساله‌ بود، با شلیک گلوله به سمت همسرش او را به قتل رسانده ‌است.(ادامه)
نظر آیةالله مکارم درباره اجرای اعدام با جرثقیل
(ادامه)
بخشش 2 اعدامی در گرگان
(ادامه)
خواب دختر آملي یک اعدامی را نجات داد
من و برادرم برای اجرای حکم قصاص همیشه عجله داشته ایم و می خواستیم قاتل پدرمان اعدام شود ولی چند روز قبل از اعدام خوابی دیدم که منجر به رضایت خانواده من در پای چوبه دار شد.(ادامه)
یک قاتل اعدامی در آمل پای چوبه دار بخشیده شد
(ادامه)
۴ محیط‌بان پای چوبه‌دار
مشاور رئیس سازمان محیط زیست خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل سازمان محیط زیست 112 محیط‌ بان بر اثر درگیری با متخلفان و انجام عملیات جان خود را از دست داده‌‌اند.(ادامه)
شاملو: پرونده ریحانه هیچ ابهامی ندارد
(ادامه)
بازتاب جهانی پدر و مادری مازني که از خون پسرشان گذشتند
(ادامه)
قاتل بخشیده‌شده در دقیقه ۹۰: تنم لرزید
رییس زندان و دیگر کارکنان تولدش را تبریک می‌گویند. «بلال» روز سه‌شنبه 26فروردین تا بالای چوبه‌دار رفت و به زندگی برگشت.(ادامه)
مادرعبدالله: حالا که بخشیده‌ام آرام تر هستم
«بی‌خود نیست که خداوند بهشت را زیر پای مادران قرار داده. مادر به‌خاطر فرزندش هر کاری می‌کند. فرزندم تاروپود زندگی من بود.» این را سامره علی‌نژاد مادر عبدالله حسین‌زاده می‌گوید، زنی که دو فرزندش را یکی تصادفی و یکی در قتل عمدی از دست داد و در لحظه آخر قاتل فرزندش را بخشید.(ادامه)
 شمال نیوز: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور از برگزاری مراسم اجرای حکم قصاص قاتل فرزند یکی از فوتبالیست‌های قدیمی مازندران در صبح روز سه‌شنبه - 26 فروردین 93 - خبر داد. آیا فوتبالیست قدیمی مازنی قاتل فرزندش را می‌بخشد؟
شمال نیوز: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور از برگزاری مراسم اجرای حکم قصاص قاتل فرزند یکی از فوتبالیست‌های قدیمی مازندران در صبح روز سه‌شنبه - 26 فروردین 93 - خبر داد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
غذاهای محلی گیلان پذیرای میهمانان نوروزی + عکس
شمال نیوز: آشپزی هنری است که گوشه‌ای از فرهنگ هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و گیلان به دلیل دارا بودن آب و هوای مساعد و خاک مرغوب ،با ۴۰۰ نوع غذا و چاشنی دارای متنوع ترین غذا ها در کشور برای هر نوع ذائقه‌ای است.(ادامه)
رضایت شاکیان، 8 جوان گلستانی را از چوبه دار نجات داد
(ادامه)
شمارش معکوس برای قصاص عروس 15 ساله
(ادامه)
شمال نیوز: دادستان ساري گفت: اولیای دم یک مقتول درساري در پای چوبه دار از حق خود گذشته و از انجام قصاص صرف‌نظر کردند. بخشش پای چوبه دار در ساری
شمال نیوز: دادستان ساري گفت: اولیای دم یک مقتول درساري در پای چوبه دار از حق خود گذشته و از انجام قصاص صرف‌نظر کردند.(ادامه)
شاهد«اعدام صدام»سکوتش را شکست
مشاور سابق امنیت ملی عراق در آستانه هفتمین سالگرد اعدام دیکتاتور سابق عراق لحظات مربوط به قبل و بعد از اعدام وی را تشریح کرد.(ادامه)
لحظه به دام افتادن صدام
(ادامه)
مجتبی زارعی آقای استاندار ! سایه تحمیلی شبه روشنفکرانه را از چهره ی مدیریت عالی استان کنار زنید (يادداشت)
مجتبی زارعی (ادامه)
شمال نیوز: به علت عدم عایق‌بندی مناسب و وجود درزهای فراوان در خانه‌ها، بخش عمده‌ای از انرژی‌ای که صرف گرمایش خانه می‌شود از بین می‌رود، بنابراین اولین کاری که می‌توانید انجام دهید گرفتن درز پنجره‌ها و درها و کارهایی مانند آن است. راهکارهای کاهش هزینه‌برق ماهیانه
شمال نیوز: به علت عدم عایق‌بندی مناسب و وجود درزهای فراوان در خانه‌ها، بخش عمده‌ای از انرژی‌ای که صرف گرمایش خانه می‌شود از بین می‌رود، بنابراین اولین کاری که می‌توانید انجام دهید گرفتن درز پنجره‌ها و درها و کارهایی مانند آن است.(ادامه)
وضع حمل زن اعدامی پای طناب دار
(ادامه)
آنچه در صبحگاه ابری رشت گذشت: درس انسانیت پای چوبه دار
دادگاه، قتل یکی از آنها را که جسدش داخل خانه افتاده مصداق دفاع مشروع و قتل دیگری را به دلیل اینکه جسد او در پاگرد ورودی افتاده قتل عمد و موجب قصاص دانست. هرچند دو تن دیگر از قضات به اتفاق هر دو قتل را شبه عمد دانسته و مخالف قصاص بودند.(ادامه)
نامه محيط‌ بان محكوم به اعدام به ابتكار
(ادامه)
نو عروس تازه داماد را کشت
(ادامه)
اعدام متجاوز به عنف در قائمشهر +جزییات
(ادامه)
جوان گرگانی از اعدام نجات یافت
جوان 26 ساله گرگانی محكوم به قصاص نفس، قبل از اجراي حكم با تلاش تيم رضايت شاكي از چوبه دار رهايي يافت.(ادامه)
جوان گرگانی از اعدام نجات یافت
(ادامه)
قتل برادر سر سفره افطار!
خانواده مقتول در جریان تحقیقات اظهار داشتند سر سفره افطار نشسته بودیم که دو مردم نقابدار وارد خانه شدند. آنها سپس «رضا» را بدون هیچ حرفی به رگبار بسته و از محل گریختند.(ادامه)
مزار حضرت زهرا(س) کجاست؟
بر اساس روایات، قبر نورانی دخت گرامی رسول‌الله(ص) در یکی از سه مکان روضه پیامبر، خانه حضرت زهرا(س) و قبرستان بقیع قرار دارد. اما احتمال کدامیک قوی‌تر است؟ وجود مقدس امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) پاسخ این پرسش را بیان می‌کنند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.