.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر خارجه آمریکا ضمن درخواست از حماس برای پذیرش توافق آتش‌بس گفت ایالات متحده بر برقراری آتش‌بس و بازگرداندن اسرا به خانه متمرکز است. بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
وزیر خارجه آمریکا ضمن درخواست از حماس برای پذیرش توافق آتش‌بس گفت ایالات متحده بر برقراری آتش‌بس و بازگرداندن اسرا به خانه متمرکز است.(ادامه)
اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد. حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و به ۲۰ سال حبس تبدیل شد
اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است. بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان در آخرین جلسه علنی با اکثریت آرا با اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند. حقوق کارکنان وزارت کشور، سازمان‌ها و نهادهای تابعه وابسته ترمیم می‌شود
شمال نیوز : نمایندگان در آخرین جلسه علنی با اکثریت آرا با اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند.(ادامه)
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست. علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.(ادامه)
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
سخنگوی جنبش حماس توافق برای آتش بس یا آزادی اسرای اسرائیلی را منوط به اجرای خواسته‌های این گروه دانست. حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
سخنگوی جنبش حماس توافق برای آتش بس یا آزادی اسرای اسرائیلی را منوط به اجرای خواسته‌های این گروه دانست.(ادامه)
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران را به ملت ایران، بازیکنان و دست‌اندرکاران این تیم تبریک گفت. پیام تبریک رئیسی به دانش آموزان والیبالیست
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران را به ملت ایران، بازیکنان و دست‌اندرکاران این تیم تبریک گفت.(ادامه)
وزارت دفاع کره شمالی از انتقال مخفیانه موشک‌های دوربرد آمریکایی به اوکراین انتقاد و تاکید کرد که ایالات متحده نمی‌تواند روسیه را شکست دهد. واکنش کره شمالی به انتقال مخفیانه موشک‌های دوربرد آمریکایی به اوکراین
وزارت دفاع کره شمالی از انتقال مخفیانه موشک‌های دوربرد آمریکایی به اوکراین انتقاد و تاکید کرد که ایالات متحده نمی‌تواند روسیه را شکست دهد.(ادامه)
رئیس جمهوری اوکراین، بار دیگر خواستار پیوستن کشورش به اتحادیه اروپا و ناتو شد. درخواست دوباره زلنسکی برای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو
رئیس جمهوری اوکراین، بار دیگر خواستار پیوستن کشورش به اتحادیه اروپا و ناتو شد.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد. پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد.(ادامه)
یک مقام صهیونیست اعلام کرد تل‌آویو پیشنهادی برای آتش‌بس ارائه کرده است و مدت ۱۰ الی ۱۴ روز نیز منتظر جواب حماس به آن می‌ماند. مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
یک مقام صهیونیست اعلام کرد تل‌آویو پیشنهادی برای آتش‌بس ارائه کرده است و مدت ۱۰ الی ۱۴ روز نیز منتظر جواب حماس به آن می‌ماند.(ادامه)
خروج تعدادی از اعضای شورای شهر تهران از صحن حین سخنرانی شهردار
تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در آغاز سخنرانی شهردار تهران صحن علنی را ترک کردند و حدنصاب جلسه به ۱۳ عضو رسید.(ادامه)
 تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل مرموز وکیل بابلی که پیکرش در آمل کشف شده بود به دستگیری ۵ متهم و کشف انگیزه این جنایت منجر شد. جزییات قتل هولناک بازپرس سابق در آمل/ ۵ نفر دستگیر شدند
تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل مرموز وکیل بابلی که پیکرش در آمل کشف شده بود به دستگیری ۵ متهم و کشف انگیزه این جنایت منجر شد.(ادامه)
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند انتقاد تند حسین شریعتمداری از لایحه‌ی حجاب: پول بده و کشف حجاب کن! / فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند(ادامه)
رییس پلیس پایتخت از دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است. دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
رییس پلیس پایتخت از دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.(ادامه)
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است. وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.(ادامه)
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان تهران گفت: طرح بورسیه تعدادی از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ممکن است باعث ایجاد مشکلات در نظام آموزش و پرورش شود. جذب دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها برای بورسیه فرهنگیان چگونه خواهد بود؟
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان تهران گفت: طرح بورسیه تعدادی از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ممکن است باعث ایجاد مشکلات در نظام آموزش و پرورش شود.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دست انداخت. بایدن، ترامپ را «دان خواب‌آلود» خواند!
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دست انداخت.(ادامه)
با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته و شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده
با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته و شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.(ادامه)
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است. وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.(ادامه)
این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید / دستیابی به سلاح هسته‌ای در دکترین ما وجود ندارد/ این مسئله فتوای رهبر ماست؛ نه به‌خاطر حرمت بین‌المللی و آژانس ....(خبر)
(ادامه)
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟ بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟(ادامه)
تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد. تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.(ادامه)
معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کردیم. حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کردیم.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند. دو متهم به قتل وکیل 52 ساله در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.(ادامه)
۲ متهم به قتل، در شهرستان آمل دستگیر و روانه زندان شدند. متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
۲ متهم به قتل، در شهرستان آمل دستگیر و روانه زندان شدند.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.058 seconds.