.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. امیرعبداللهیان : پنجره احیای برجام برای همیشه باز نمی‌ماند
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند.(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
مسیر و زمان راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران + سخنرانان
مسیر و زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟ اگر ایران در سیطره پهلوی‌ها می‌ماند(يادداشت)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟(ادامه)
۵ نوجوان پسر ۱۷ ساله در بابل به دلیل مسمومیت با گاز روانه بیمارستان شدند. مسمومیت ۵ نوجوان بر اثر گاز در بابل + تصاویر
۵ نوجوان پسر ۱۷ ساله در بابل به دلیل مسمومیت با گاز روانه بیمارستان شدند.(ادامه)
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بزرگ‌ترین زلزله تاریخ چند ریشتری بوده است؟، زمین‌لرزه ۹٫۵ ریشتری والدیویا بزرگ‌ترین زلزله ثبت‌شده در تاریخ است که به مدت ۱۰ دقیقه زمین را لرزاند. بزرگ‌ترین زلزله تاریخ چند ریشتری بود؟
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بزرگ‌ترین زلزله تاریخ چند ریشتری بوده است؟، زمین‌لرزه ۹٫۵ ریشتری والدیویا بزرگ‌ترین زلزله ثبت‌شده در تاریخ است که به مدت ۱۰ دقیقه زمین را لرزاند.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری ششمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خبر داد. برگزاری ششمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مازندران
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری ششمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود. دولت سیزدهم شمار جان‌باختگان کرونا را به صفر و تورم را از ۶۰ به ۴۰ درصد رساند/ ریل‌گذاری خنثی سازی تحریم‌ها به نتیجه رسید/ راه حل معضل بی‌حجابی اجتماعی است، نه سیاسی و امنیتی/دولت در تلاش است سفره مردم متأثر از نوسان دلار نباشد/آنچه باعث رنج مردم می‌شود ما را هم می‌رنجاند(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.(ادامه)
دبیر خانه پروژه برندسازی غرب مازندران در رامسر افتتاح می‌شود
دبیر خانه پروژه بزرگ برندسازی با عنوان "بام و بوم" ۱۰ بهمن ماه امسال در رامسر افتتاح می‌شود.(ادامه)
فرزین گفت: عامل اصلی نوسان نرخ ارز، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در جامعه است و به‌زودی بازار مبادله طلا و ارز برای مدیریت بازار آزاد راه‌اندازی می‌شود. رئیس بانک مرکزی: عامل اصلی نوسان نرخ ارز عملیات روانی است
فرزین گفت: عامل اصلی نوسان نرخ ارز، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در جامعه است و به‌زودی بازار مبادله طلا و ارز برای مدیریت بازار آزاد راه‌اندازی می‌شود.(ادامه)
سفر یک‌روزه مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران به رامسر
غبارروبی و گلباران مزار شهدا ، دیدار با مادر و خانواده سردار شهید محمد سلیمانژاد، جشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور....(ادامه)
آتش نشانان ساروی ، چند دستگاه خودرو در محور ساری به فرح آباد را امداد رسانی کردند. تصادف و انحراف چند خودرو در ساری
آتش نشانان ساروی ، چند دستگاه خودرو در محور ساری به فرح آباد را امداد رسانی کردند.(ادامه)
گروهی از محققان ژاپنی به روشی جالب برای تولید برق از برف دست یافته‌اند که می‌تواند مقدمه‌ای برای انقلاب در زمینه تولید انرژی تجدیدپذیر باشد. ژاپنی‌ها از برف هم برق تولید کردند
گروهی از محققان ژاپنی به روشی جالب برای تولید برق از برف دست یافته‌اند که می‌تواند مقدمه‌ای برای انقلاب در زمینه تولید انرژی تجدیدپذیر باشد.(ادامه)
هکر‌ها سایت دانشگاه امام صادق (ع) را هک کردند. سایت دانشگاه امام صادق (ع) هک شد + عکس
هکر‌ها سایت دانشگاه امام صادق (ع) را هک کردند.(ادامه)
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود. کنکور 1402 آخر هفته برگزار می‌شود
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود.(ادامه)
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است. برگزاری کنکور در آخر هفته قطعی است
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است.(ادامه)
مدیر جهاد کشاورزی آمل از برگزاری همایش بین‌المللی گیاهان دارویی تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین خبر داد. برگزاری همایش بین‌المللی گیاهان دارویی در آمل
مدیر جهاد کشاورزی آمل از برگزاری همایش بین‌المللی گیاهان دارویی تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین خبر داد.(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
کارگاه‌های آموزشی یک روزه صنایع‌دستی ویژه دانشجویان این رشته در شهرستان چالوس برگزار شد. برگزاری کارگاه‌های آموزشی یک روزه صنایع‌دستی در چالوس
کارگاه‌های آموزشی یک روزه صنایع‌دستی ویژه دانشجویان این رشته در شهرستان چالوس برگزار شد.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
سایت خبری و تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی دلایل سکوت این روزهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران پرداخته است. چرا محمود احمدی‌نژاد ساکت است؟
سایت خبری و تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی دلایل سکوت این روزهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.(ادامه)
امروز جنگ‌ها توسعه پیدا کرده‌ ؛ جنگ سایبری، بیولوژیک، نرم و شناختی از جمله جنگ‌هایی است که وجود دارد/ باید شناخت جنگ‌های آینده در دانشگاه‌ها تدریس شود/ تهدیدات انقلاب اسلامی هویتی و حق و باطلی است/ امکان دارد که پس از ماجرا‌های اخیر ....(خبر)
(ادامه)
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد. خط‌دهی نشریه آمریکایی برای دوران «پسا اردوغان»
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد.(ادامه)
در جلسه کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس برنامه ۶ تن و برنامه ۷ تن دیگر از داوطلبان نیز بررسی شد و در نهایت، کمیته ۴ تن را به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی کرد. یکی از این چهار نفر رئیس دیوان محاسبات می‌شود+ سوابق کاندیداها
در جلسه کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس برنامه ۶ تن و برنامه ۷ تن دیگر از داوطلبان نیز بررسی شد و در نهایت، کمیته ۴ تن را به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است. کیومرث نیازآذری : من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم / در شعبه پانزدهم بازپرسی دادسرای جرائم اقتصادی، منع تعقیب صادر شد/ به قول قدیمی‌ترها تیغ برای همیشه زیر پوست نمی‌ماند
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند. خاطره رهبر انقلاب از مرحوم شیبانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.(ادامه)
اندیشکده قانون‌گذاری و حکمرانی مازندران افتتاح شد
اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری استانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در مازندران طی مراسمی امروز سه شنبه با حضور اندیشمندان و کارشناسان در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ساری افتتاح شد.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: والله قسم آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. ما امروز موشک‌هایی داریم که امریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند. تجهیزاتی که زمان جنگ به میدان می‌آوریم چیزهایی نیست که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم/ موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند
شمال نیوز : فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: والله قسم آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. ما امروز موشک‌هایی داریم که امریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند.(ادامه)
نمایشگاه توانمندی های هوافضای سپاه پاسداران در ساری برپا شد
نمایشگاه میدانی تجهیزات و توانمندی های نیروی هوافضای سپاه پاسداران اسلامی در ساری برپا شد.(ادامه)
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی شناختند.
جمهوری اسلامی هر روز ساعت ۴ بعد از ظهر سقوط می‌کند! / ۹۷درصد بازداشتی ها گریه می‌کنند تا آزاد شوند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی شناختند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.33 seconds.