.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم . سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است/ همه افراد تاثیرگذار باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند/ پیش‌بینی پیروزی مقاومت فلسطین در حال تحقق است
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم .(ادامه)
شمال نیوز : اکبر هاشمی بهرمانی، معروف به «اکبر هاشمی رفسنجانی» روز شنبه، سوم شهریور ماه سال ۱۳۱۳ هجری شمسی مطابق با ۱۴ جمادی الاولی ۱۳۵۳ هجری قمری و ۴ آگوست ۱۹۳۴میلادی، در روستای بهرمان .... گزارش تصویری / آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به روایت تصویر
شمال نیوز : اکبر هاشمی بهرمانی، معروف به «اکبر هاشمی رفسنجانی» روز شنبه، سوم شهریور ماه سال ۱۳۱۳ هجری شمسی مطابق با ۱۴ جمادی الاولی ۱۳۵۳ هجری قمری و ۴ آگوست ۱۹۳۴میلادی، در روستای بهرمان ....(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
اجتماع محکومیت جنایت کرمان امروز بعد از نماز‌های جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود. اجتماع مردم مازندران در محکومیت جنایت کرمان
اجتماع محکومیت جنایت کرمان امروز بعد از نماز‌های جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
زندگی لاکچری همسر امام پیش از ازدواج با ایشان + فیلم
خدیجه ثقفی همسر امام خمینی(ره) که به قدس ایران معروف است در سال 1308 با امام راحل ازدواج کرد .همسر امام میگوید: راستش من دوست نداشتم همسر ملا بشم. / جام جم(ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
افشاگری سید حسن خمینی درباره تصمیم حضرت امام(ره) در زمان جنگ
سیداحمد خمینی در نامه به امام (ره) نوشته اند که چه کسانی موافق تداوم جنگ و چه کسانی موافق توقف جنگ هستند.(ادامه)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است. انتقام از امام یا انتقاد از نظام؟(يادداشت)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است.(ادامه)
خنثی کردن خمپاره ۶۰ در اتاق عمل +عکس
بانوی امدادگر دوران دفاع مقدس می‌گوید: اوایل جنگ یک مجروح به بیمارستان آوردند که خمپاره ۶۰ عمل نکرده در بدنش مانده بود. هر لحظه امکان داشت، خمپاره منفجر شود و بیمارستان روی هوا برود.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسین ایزدی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران منصوب شد. حسین ایزدی مدیرکل گردشگری و میراث‌فرهنگی مازندران شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسین ایزدی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور اقشار مختلف مردم در ساری تشییع شد. وداع باشکوه با آلاله‌های زهرایی در مرکز دیار علویان
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور اقشار مختلف مردم در ساری تشییع شد.(ادامه)
پیکر شهدای خوشنام امروز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ساری تشییع می‌شود. تشییع پیکر آلاله‌های زهرایی امروز در ساری
پیکر شهدای خوشنام امروز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ساری تشییع می‌شود.(ادامه)
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از انتقال دختر نوجوان اغفال شده با تابعیت یکی از کشور‌های همسایه به کشورش خبر داد. دختر اغفال شده به کشورش بازگشت
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از انتقال دختر نوجوان اغفال شده با تابعیت یکی از کشور‌های همسایه به کشورش خبر داد.(ادامه)
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد. آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده برگزار شد
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد.(ادامه)
طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما به معنای واقعی آمریکازدایی است/ جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است/ دیدگاه ما به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
عکسی از تیپ متفاوت برخی حاضران در دیدار امروز با رهبر انقلاب
تصاویری از مهمانان امروز حضرت آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی را مشاهده می کنید.(ادامه)
شمال نیوز : اگر دستگاهی مهم چون شرکت شهرک‌های صنعتی در انجام وظایف قانونی خود ناموفق باشد و گام مهم و موثر برندارد، انگیزه و رغبت در فعالان بخش خصوصی که درحقیقت پیشتازان  در نبرد نابرابر اقتصادی دشمنان هستند، نمی‌ماند تا با حداکثر ظرفیت در میدان بمانند و امروز در استان مازندران، متاسفانه وضعیت این‌گونه است .... دولت شرکت شهرک‌های صنعتی را از نظر اعتباری تقریباً رها کرده است
شمال نیوز : اگر دستگاهی مهم چون شرکت شهرک‌های صنعتی در انجام وظایف قانونی خود ناموفق باشد و گام مهم و موثر برندارد، انگیزه و رغبت در فعالان بخش خصوصی که درحقیقت پیشتازان در نبرد نابرابر اقتصادی دشمنان هستند، نمی‌ماند تا با حداکثر ظرفیت در میدان بمانند و امروز در استان مازندران، متاسفانه وضعیت این‌گونه است ....(ادامه)
دشمنان از ما کینه‌های بدر و خیبری دارند/ علی رغم کارنامه خیره کننده بین المللی اما در عرصه اقصاد کارنامه قابل دفاعی نداریم/ دسته بندی ها را در جبهه انقلاب کنار بگذاریم/ خاطره قالیباف از تذکر رهبرانقلاب در دوران فرماندهی نیروی انتظامی(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند. امام جمعه: استانداری مازندران برای حل مشکل کارخانه زباله سوز نوشهر ورود کند / زباله های انباشت شده محوطه این کارخانه اهالی و شهروندان را نگران تر کرده است
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند.(ادامه)
ویدئو/ پیاده کردن آقای شهردار از خودروی شاسی‌بلند توسط مردم معترض
بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردم در بندر امام خمینی در استان خوزستان، مرتضی خرمی، شهردار این شهر را که برای بازدید از آب گرفتگی خیابان‌ها آمده بود از ماشین پیاده می‌کنند تا مثل آن‌ها در خیابان آب گرفته راه برود. بارش سیل‌آسای باران در شهر بندر امام خمینی سبب آبگرفتگی‌های گسترده‌ در خیابان‌ها و معابر این شهر شد.(ادامه)
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد. هنوز به پایان خط نرسیدیم؛ ممکن است خدای ناکرده در آینده به این نقطه برسیم؛ در آن روز، دیگر هیچ کاری نمی‌شود کرد؛ ما هم آن وقت خداحافظی می‌کنیم؛ دیگر خودشان می‌دانند
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد.(ادامه)
در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه حزب اللهی یعنی؛ مجتبی شاکری(خبر)
در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه(ادامه)
هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است. بسیجی بر عهدش پایبند است(يادداشت)
هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است.(ادامه)
پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن، استاد زبان فارسی بعد از ۱۸ ماه از کانادا وارد ایران شد. پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن وارد ایران شد
پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن، استاد زبان فارسی بعد از ۱۸ ماه از کانادا وارد ایران شد.(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
بیمارستان امام خمینی شهریار پس از سال‌ها انتظار و کش و قوس‌های فراوان سرانجام روز یکشنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) افتتاح خواهد شد. رئیس جمهور بیمارستان «شهریار» را افتتاح می‌کند
بیمارستان امام خمینی شهریار پس از سال‌ها انتظار و کش و قوس‌های فراوان سرانجام روز یکشنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) افتتاح خواهد شد.(ادامه)
"سعید" رادمرد عرصه ایمان(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.