.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران در سال جاری ۱۲ میلیون تومان در ماه تعیین شده است. حقوق بگیران در سال ۱۴۰۳ چقدر باید مالیات بدهند؟
سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران در سال جاری ۱۲ میلیون تومان در ماه تعیین شده است.(ادامه)
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.(ادامه)
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است. چه کسی ترمز جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه باید بکشد؟
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است.(ادامه)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست. تاکید رئیس جمهور بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها/ تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی ضروری است/ قدردانی از حمایت‌های مستمر رهبر انقلاب(خبر)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست.(ادامه)
جزئیات وام ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی ازدواج در سال ۱۴۰۳
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در حال ریختن خون فلسطینیان در غزه است و ده‌ها خانه را در اطراف بیمارستان شفا آتش زده است. آتش زدن ده‌ها خانه فلسطینیان در اطراف بیمارستان شفا
دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در حال ریختن خون فلسطینیان در غزه است و ده‌ها خانه را در اطراف بیمارستان شفا آتش زده است.(ادامه)
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است. شوک بزرگ به دستمزد ۱۴۰۳ کارگران/ میزان افزایش حقوق کارگران تغییر کرد؟ + جزییات
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
هادی عامل به پیشنهاد خارجی و مهاجرت از ایران واکنش نشان داد. " نه" بزرگ هادی عامل به پیشنهاد اینترنشنال و بی‌بی‌سی
هادی عامل به پیشنهاد خارجی و مهاجرت از ایران واکنش نشان داد.(ادامه)
گروهی از زنان انگلیسی وقتی متوجه شدند زنان غزه به دلیل کمبود آب مجبور به تراشیدن سر خود هستند تا دچار بیماری نشوند، با تجمع مقابل پارلمان این کشور، مو‌های خود را تراشیدند. زنان انگلیسی در همبستگی با زنان غزه موهای خود را تراشیدند
گروهی از زنان انگلیسی وقتی متوجه شدند زنان غزه به دلیل کمبود آب مجبور به تراشیدن سر خود هستند تا دچار بیماری نشوند، با تجمع مقابل پارلمان این کشور، مو‌های خود را تراشیدند.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: تعیین حداقل مزد کارگران در شورای عالی کار بر خلاف میل کارگران کشور صورت گرفته و به هیچ عنوان مورد تأیید فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیست بابائی کارنامی: حتما ورود می‌کنیم/ حداقل حقوق کارگران باید ۲۱ میلیون تومان باشد
رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: تعیین حداقل مزد کارگران در شورای عالی کار بر خلاف میل کارگران کشور صورت گرفته و به هیچ عنوان مورد تأیید فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیست(ادامه)
جریان ملی شدن صنعت نفت مولود روحیه استعمارستیزی مردم ایران است که در آن مقطع از تاریخ در سال 1332 بروز ملی و جمعی پیدا کرده بود. به تنهایی نمی توانست(يادداشت)
جریان ملی شدن صنعت نفت مولود روحیه استعمارستیزی مردم ایران است که در آن مقطع از تاریخ در سال 1332 بروز ملی و جمعی پیدا کرده بود.(ادامه)
دولت سیزدهم باید ثابت کند به طبقه کارگر  هم چشم دارد؛ طبقه‌ای که وفادارترین قشر به نظام سیاسی محسوب شده و توجه به آنان مصادف است.... آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی(يادداشت)
دولت سیزدهم باید ثابت کند به طبقه کارگر هم چشم دارد؛ طبقه‌ای که وفادارترین قشر به نظام سیاسی محسوب شده و توجه به آنان مصادف است....(ادامه)
حداقل حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۳ در نشست شورای عالی کار با ۳۵.۳ درصد افزایش نسبت به سال جاری تعیین شد. افزایش ۳۵.۳ درصدی حداقل حقوق کارگران در سال آینده
حداقل حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۳ در نشست شورای عالی کار با ۳۵.۳ درصد افزایش نسبت به سال جاری تعیین شد.(ادامه)
سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار که از عصر دوشنبه آغاز شده بود در بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و مزد کارگران برای سال آینده تعیین شد. فوری: بالاخره حداقل دستمزد بدون امضای نمایندگان کارگری تصویب شد/ جزییات را اینجا ببینید
سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار که از عصر دوشنبه آغاز شده بود در بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و مزد کارگران برای سال آینده تعیین شد.(ادامه)
عضو شورای عالی کار گفت: پیشنهاد جامعه کارگری برای دستمزد ۱۴۰۳ مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که انتظار می‌رود دولت با ۷۵ درصد آن موافقت کند. مزد پیشنهادی جامعه کارگری مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است
عضو شورای عالی کار گفت: پیشنهاد جامعه کارگری برای دستمزد ۱۴۰۳ مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که انتظار می‌رود دولت با ۷۵ درصد آن موافقت کند.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
پیرهادی گفت: تایید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس بود. میانگین مدت خدمت با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه می‌رسد
پیرهادی گفت: تایید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس بود.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
شب گذشته وزیرکار در پیشنهادی عجیب گفت:حقوق کارگران برای سال آینده همان افزایش حقوق کارمندان به‌علاوه ۲ درصد را درنظر بگیریم که این پیشنهادبا مخالفت شدید کارگران همراه بود. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲ درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیرکار
شب گذشته وزیرکار در پیشنهادی عجیب گفت:حقوق کارگران برای سال آینده همان افزایش حقوق کارمندان به‌علاوه ۲ درصد را درنظر بگیریم که این پیشنهادبا مخالفت شدید کارگران همراه بود.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است. تصویربرداری از فردی که حریمی برای خود قائل نیست بلامانع است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است.(ادامه)
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از وضع قواعد جدید درگیری برای مقابله با آمریکا و انگلیس خبر داد. وزیر دفاع یمن: قواعد جدید درگیری با آمریکا و انگلیس را وضع کرده‌ایم
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از وضع قواعد جدید درگیری برای مقابله با آمریکا و انگلیس خبر داد.(ادامه)
بازنشستگان در انتظار واریز حقوق اسفند هستند. خبر مهم درباره واریز حقوق اسفند بازنشستگان
بازنشستگان در انتظار واریز حقوق اسفند هستند.(ادامه)
نظر دولت درباره حقوق ۱۴۰۳ کارگران اعلام شد
غریوی گفت: این برداشت که حداقل دستمزد می‌بایستی براساس و منطبق با نرخ تورم بوده باشد تعبیر و تفسیر نادرستی از متن مقرره قانونی (ماده ۴۱ قانون کار) است.(ادامه)
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم». ظریف: اصلاح طلبان در انحصارطلبی دست اصولگرایان را از پشت بسته‌اند/ روحانی همتی را به خاطر نامزد شدن عزل کرد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری اشتباه بود
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم».(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ابدا سبد کالری معیشت کارگران دستکاری نشده است و هر نظری را که انستیتو تغدیه که قانون‌گذار مشخص کرد، مشخص کند «علی رأسی و عینی» است. کف حقوق کارگران ۲۵ میلیون تومان می‌شود؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ابدا سبد کالری معیشت کارگران دستکاری نشده است و هر نظری را که انستیتو تغدیه که قانون‌گذار مشخص کرد، مشخص کند «علی رأسی و عینی» است.(ادامه)
در این مطلب به بررسی جزییات تعطیلی پایان هفته و کاهش ساعات کاری ادارات پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند. تعطیلی پایان هفته قطعی شد + خبر مهم درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات
در این مطلب به بررسی جزییات تعطیلی پایان هفته و کاهش ساعات کاری ادارات پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.375 seconds.