.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : چند وقتی است، پرونده «اکبر طبری» معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و فساد‌هایی که او با سوء استفاده از جایگاه و عنوانش انجام داده، توسط دستگاه قضایی کشور در حال بررسی است و تاکنون اتهامات زیادی متوجه او بوده است.... «ناطق نوری » یا « رسایی » ؛ یک‌ کدام «دروغ» می‌گویند !
شمال نیوز : چند وقتی است، پرونده «اکبر طبری» معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و فساد‌هایی که او با سوء استفاده از جایگاه و عنوانش انجام داده، توسط دستگاه قضایی کشور در حال بررسی است و تاکنون اتهامات زیادی متوجه او بوده است....(ادامه)

درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است. بازگشت محمود احمدی‌نژاد چقدر جدی است؟
درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است.(ادامه)
اعتمادآنلاین نوشت:
سید رضا اکرمی گفت‌: سید حسن خمینی در سال ۹۴ برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام آمادگی کرد که متاسفانه راه را برای ایشان باز نکردند. واکنش روحانیِ اصولگرا به احتمال نامزدی سیدحسن
اعتمادآنلاین نوشت: سید رضا اکرمی گفت‌: سید حسن خمینی در سال ۹۴ برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام آمادگی کرد که متاسفانه راه را برای ایشان باز نکردند.(ادامه)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت: عصای‌کلیم‌الله در دست روح‌الله(يادداشت)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت:(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
پیش بینی زیباکلام درباره کلیددارِ بعدی پاستور
صادق زیباکلام، استاد دانشگاه در روزنامه آرمان ملی نوشت: در خصوص سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در کشور، بجز یک جریان، سایر گروه‌های سیاسی نقش چندانی ایفا نمی‌کنند، حتی اصولگرایان معتدل و میانه‌رو نیز کم‌کم به حاشیه رانده شده‌اند.(ادامه)
من «آیت‌الله» نیستم؛ یک جمله معنادار برای مقابله هوشمندانه با فرهنگ تملق /برای تولیت آستان قدس رضوی، «خادم الرضا» بودن اهمیت دارد «من، آیت‌الله نیستم»؛ 10 نکته به بهانۀ تذکری به صدا و سیما
من «آیت‌الله» نیستم؛ یک جمله معنادار برای مقابله هوشمندانه با فرهنگ تملق /برای تولیت آستان قدس رضوی، «خادم الرضا» بودن اهمیت دارد (ادامه)
شمال نیوز : انتخاب هیئت‌رئیسه نخستین گامی است که مجلس جدید برمی‌دارد و درعین‌حال موردتوجه ناظران اعم از افکار عمومی، رسانه‌ها، نهادهای سیاسی و ... قرار خواهد گرفت..... جدیدترین گمانه زنی ها از ترکیب هیئت رئیسه مجلس یازدهم
شمال نیوز : انتخاب هیئت‌رئیسه نخستین گامی است که مجلس جدید برمی‌دارد و درعین‌حال موردتوجه ناظران اعم از افکار عمومی، رسانه‌ها، نهادهای سیاسی و ... قرار خواهد گرفت.....(ادامه)

روزنامه شرق در مصاحبه با علی مطهری دیدگاههای او را در باره موضوعات مختلف جویا شده است. علی مطهری بعد از نمایندگی مجلس چه خواهد کرد؟
روزنامه شرق در مصاحبه با علی مطهری دیدگاههای او را در باره موضوعات مختلف جویا شده است. (ادامه)
شمال نیوز: این روزها مازندران بستر تجلی مؤمنانه همیاری های نوعدوستانه و متأثر از فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در راستای یک احساس مسئولیت بزرگ انسانی و اجتماعی است. رزمایش همدلیِ همدلان مازندرانی(يادداشت)
شمال نیوز: این روزها مازندران بستر تجلی مؤمنانه همیاری های نوعدوستانه و متأثر از فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در راستای یک احساس مسئولیت بزرگ انسانی و اجتماعی است.(ادامه)
پیکر آیت‌الله امینی به خاک سپرده شد
پیکر آیت‌الله امینی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.(ادامه)
شمال نیوز : تک تک اختران سپهر معرفت ایران عزیزکه سال ها خدمتگزاری خالصانه آن مرحوم را قدر نهاده، تاریکی اندوه را تاراندند، در جان بازماندگان آن مرحوم قدر خورشید دارند.... پیام سپاسگزاری بیت آیت الله طبرسی از ابراز همدردی در ارتحال نماینده فقید ولی فقیه در مازندران
شمال نیوز : تک تک اختران سپهر معرفت ایران عزیزکه سال ها خدمتگزاری خالصانه آن مرحوم را قدر نهاده، تاریکی اندوه را تاراندند، در جان بازماندگان آن مرحوم قدر خورشید دارند....(ادامه)
گزیده روزنامه های 18 فروردین 1399
(ادامه)
شمال نیوز: داود کشاورزیان استاندار اسبق مازندران درگذشت حجت الاسلام شیخ اسماعیل کوهستانی یادگار عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی کوهستانی  را تسلیت گفت. پیام تسلیت مهندس کشاورزیان بمناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام کوهستانی
شمال نیوز: داود کشاورزیان استاندار اسبق مازندران درگذشت حجت الاسلام شیخ اسماعیل کوهستانی یادگار عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی کوهستانی را تسلیت گفت.(ادامه)
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده قم در ترکیب مجلس یازدهم جایی ندارد؛ او در این انتخابات حتی کاندیدا هم نشد. آینده سیاسی علی لاریجانی بعد از اتمام دوران ریاست ۱۲ ساله بر کرسی مجلس چگونه خواهد بود؟ آیا علی لاریجانی به پایان زندگی سیاسی خود رسیده است؟
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده قم در ترکیب مجلس یازدهم جایی ندارد؛ او در این انتخابات حتی کاندیدا هم نشد. آینده سیاسی علی لاریجانی بعد از اتمام دوران ریاست ۱۲ ساله بر کرسی مجلس چگونه خواهد بود؟(ادامه)
شمال نیوز: حجت‌الاسلام حاج سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران درگذشت. رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی مازندران دار فانی را وداع گفت/ پیام تسلیت آیت الله محمدی لائینی و سردار میر فیضی
شمال نیوز: حجت‌الاسلام حاج سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران درگذشت.(ادامه)
نامزدهای جامعه روحانیت و جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان
جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه مشترکی، نامزدهای خود جهت تصدی نمایندگی مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری را معرفی کردند. (ادامه)
پیام تسلیت ربیع فلاح جلودار به مناسبت رحلت آیت الله طبرسی
(ادامه)
شمال نیوز: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست سی نفره خود برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه تهران مشخص کرد. لیست سی نفره شورای ائتلاف در تهران اعلام شد / عزت الله اکبری در فهرست + اسامی
شمال نیوز: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست سی نفره خود برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه تهران مشخص کرد.(ادامه)
پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی به مناسبت درگذشت آیت الله طبرسی
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی درگذشت آیت الله طبرسی را تسلیت گفتند. (ادامه)
مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران با حضور علما، اساتید، روحانیون، طلاب و عموم مردم در قم برگزار شد. پیکر آیت الله طبرسی در قم تشییع شد+ تصاویر
مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران با حضور علما، اساتید، روحانیون، طلاب و عموم مردم در قم برگزار شد. (ادامه)
آیت الله طبرسی از دلدادگان به اسلام و اهل بیت (ع) بوده است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ارتحال آیت الله طبرسی نماینده اسبق ولی فقیه در استان گفت؛ آیت الله طبرسی از دلدادگان و شیفتگان به اسلام و پیرو مکتب نورانی اهل بیت (ع) بود.(ادامه)
تسلیت اقشار و گروه های سیاسی و مذهبی درپی ارتحال آیت الله طبرسی
ادارات، گروه های سیاسی و مذهبی، شورای راهبردی جمعیت گام دوم انقلاب، بسیج رسانه و شورای امر به معروف و نهی از منکر مازندران با انتشار بیانیه رحلت آیت الله طبرسی را تسلیت گفتند.(ادامه)
خبرگزاری ایسنا با محمدرضا باهنر مصاحبه ای در باره انتخابات مجلس و رفتار اصولگرایان و اصلاح طلبان در برابر آن انجام داده است. اصولگرایان با دو لیست حتماً انتخابات را می‌بازند/ اصلاح‌طلبان کاندیدای کافی دارند ‌/ اکثریت مجلس احتمالا با اصولگرایان است(خبر)
خبرگزاری ایسنا با محمدرضا باهنر مصاحبه ای در باره انتخابات مجلس و رفتار اصولگرایان و اصلاح طلبان در برابر آن انجام داده است.(ادامه)
در حال حاضر پنج کاندیدای بالقوه برای ریاست مجلس مطرح هستند که البته صلاحیت همگی آن‌ها هم تایید شده و احتمال رأی آوری شان هم در حوزه‌هایی که کاندیدا شده اند بالاست. در بین این پنج نفر هم چهره‌های اصولگرا و هم چهره‌های اصلاح طلب حضور دارند که همگی آن‌ها برای تصدی ک پنج اصولگرا و اصلاح‌طلب، مدعی جدی ریاست مجلس یازدهم
در حال حاضر پنج کاندیدای بالقوه برای ریاست مجلس مطرح هستند که البته صلاحیت همگی آن‌ها هم تایید شده و احتمال رأی آوری شان هم در حوزه‌هایی که کاندیدا شده اند بالاست. در بین این پنج نفر هم چهره‌های اصولگرا و هم چهره‌های اصلاح طلب حضور دارند که همگی آن‌ها برای تصدی ک(ادامه)
 در جمع آنهایی که نام شان را به عنوان کاندیدای مجلس به ثبت رساندند، نمی توان از کنار ۶ اسم عبور کرد، ۶ چهره ای که زیر سقف مجمع تشخیص مصلحت نظام، همنشین و همکار هستند. 6 مجمع نشین که مدعی هیات رئیسه مجلس آینده هستند
در جمع آنهایی که نام شان را به عنوان کاندیدای مجلس به ثبت رساندند، نمی توان از کنار ۶ اسم عبور کرد، ۶ چهره ای که زیر سقف مجمع تشخیص مصلحت نظام، همنشین و همکار هستند.(ادامه)

عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده اسبق مجلس گفت: این روزها صحبت از استعفای رئیس جمهوری از سوی برخی چهره ها و طیف های سیاسی مطرح می‌شود، آنهم در شرایطی که کشور در برهه خاصی قرار گرفته و بیش از همیشه نیازمند آرامش داخلی و همبستگی است. مخالفت رهبر با بحث استعفای حسن روحانی
عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده اسبق مجلس گفت: این روزها صحبت از استعفای رئیس جمهوری از سوی برخی چهره ها و طیف های سیاسی مطرح می‌شود، آنهم در شرایطی که کشور در برهه خاصی قرار گرفته و بیش از همیشه نیازمند آرامش داخلی و همبستگی است. (ادامه)
نماینده ولی فقیه: طلاب حافظان دین و ایمان در جامعه هستند
نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه طلاب حافظان دین و ایمان هستند، طلبگی را افتخار و مایه مباهات برشمرد.(ادامه)
کاندیداهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید + اسامی
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۵ رسماً آغاز شد. نمایندگان این دوره در ۷ اسفند ۱۳۹۴ با آرای مردم انتخاب شدند.(ادامه)
نامزدهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید +اسامی
چهره‌ها و اسامی شناخته‌شده‌ای در میان داوطلبان و ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم به چشم می‌خورند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.