.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصاحبه با مادر "محمود احمدی نژاد"
(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد در روسیه بدنیا آمد
(ادامه)
دروغ‏پردازی رسایی از قول لاریجانی!
(ادامه)
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ... اين مازندرانی ها!
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ...(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.