.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شرط افزایش یارانه سه دهک اول به ۵۲۰ هزار تومان
(ادامه)
آب‌بندان‌ها محل ذخیره‌سازی آب کشاورزی تغذیه چشمه‌ها و آب‌های زیرزمینی است، این مکان‌ها از نظر بوم‌شناختی به عنوان زیستگاه پرندگان و حیات وحش حافظ تنوع زیستی و بانک ژن نیز محسوب می‌شوند. استان مازندران با در اختیار داشتن ۹۳۱ قطعه آب‌بندان به مساحت ۱۸ هزار و ۵۱۹ هکتار یکی از استان‌های صاحب امتیاز در این زمینه است آب بندهایی که برخی طبیعی و برخی توسط کشاورزان و برای مصارف کشاورزی ساخته شده‌اند. آب‌بندان‌های مازندران در معرض تخریب(خبر)
آب‌بندان‌ها محل ذخیره‌سازی آب کشاورزی تغذیه چشمه‌ها و آب‌های زیرزمینی است، این مکان‌ها از نظر بوم‌شناختی به عنوان زیستگاه پرندگان و حیات وحش حافظ تنوع زیستی و بانک ژن نیز محسوب می‌شوند. استان مازندران با در اختیار داشتن ۹۳۱ قطعه آب‌بندان به مساحت ۱۸ هزار و ۵۱۹ هکتار یکی از استان‌های صاحب امتیاز در این زمینه است آب بندهایی که برخی طبیعی و برخی توسط کشاورزان و برای مصارف کشاورزی ساخته شده‌اند.(ادامه)
دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران اسفند ماه امسال برگزار می‌شود فراخوان دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران
دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران اسفند ماه امسال برگزار می‌شود(ادامه)
دیابت بیماری مزمنی است که میلیون‌ها نفر در دنیا مبتلا به آن هستند. این بیماری که اساسا با افزایش قند خون بروز پیدا می‌کند، زمینه‌ساز عوارض جدی مانند بیماری‌های قلبی‌عروقی، نارسایی کلیوی و اختلال بینایی است.

 دیابت خود را با این میوه کنترل کنید
دیابت بیماری مزمنی است که میلیون‌ها نفر در دنیا مبتلا به آن هستند. این بیماری که اساسا با افزایش قند خون بروز پیدا می‌کند، زمینه‌ساز عوارض جدی مانند بیماری‌های قلبی‌عروقی، نارسایی کلیوی و اختلال بینایی است. (ادامه)
رژیم غذایی حاوی لبنیات پرچرب خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد. تاثیر لبنیات پرچرب بر کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی
رژیم غذایی حاوی لبنیات پرچرب خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
کاهش وزن، یکی از اهداف اصلی بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ است. با این حال، هنوز دقیقا مشخص نیست که کدام رژیم غذایی برای افراد مبتلا به این اختلال متابولیک، بهتر است. بهترین رژیم غذایی برای افراد دیابتی
کاهش وزن، یکی از اهداف اصلی بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ است. با این حال، هنوز دقیقا مشخص نیست که کدام رژیم غذایی برای افراد مبتلا به این اختلال متابولیک، بهتر است.(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
بخشی از تاسیسات ساختمان مرکزی مخابرات صبح امروز در بابل طعمه حریق شد. حریق در تاسیسات ساختمان مرکزی مخابرات بابل
بخشی از تاسیسات ساختمان مرکزی مخابرات صبح امروز در بابل طعمه حریق شد.(ادامه)
یک کارشناس تغذیه درباره اصول و برنامه‌های غذایی در تابستان نکاتی را تشریح کرد. در فصل گرم تابستان، نوشیدن دوغ را جدی بگیرید
یک کارشناس تغذیه درباره اصول و برنامه‌های غذایی در تابستان نکاتی را تشریح کرد.(ادامه)
چند سالی است که مشاغل جدیدی بوجود آمده است و سبک زندگی کاری ادم ها را بطور کامل دستخوش تغییرات داده است. شغل هایی که شاید شما را نسبت به مشاغل دولتی کمتر درگیر کند و ساعات کاری کمتری داشته باشد اما در عوض درآمد آن چندین برابر مشاغل دولتی است. ۸ شغلی که شما را میلیاردر می‌کند!
چند سالی است که مشاغل جدیدی بوجود آمده است و سبک زندگی کاری ادم ها را بطور کامل دستخوش تغییرات داده است. شغل هایی که شاید شما را نسبت به مشاغل دولتی کمتر درگیر کند و ساعات کاری کمتری داشته باشد اما در عوض درآمد آن چندین برابر مشاغل دولتی است.(ادامه)
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید. آشنایی با غذاها و میوه هایی که تا به حال اشتباه مصرف می کردیم!
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید.(ادامه)
۱۰ نکته طلایی در تغذیه بیماران دیابتی
«رژیم غذایی هر بیمار در مرحله دیابت یا پیش دیابت با توجه به شرایط وی و بیماری‌های همراهش تعیین می‌شود(ادامه)
اسدی یک راهبرد داشت و آن اینکه در تمام این مدت تلاش کرد تمام اطرافیان خود را از زندان بان گرفته تا زندانیانی که هر از گاهی در هواخوری ها ملاقات می کرد به اسلام دعوت کند و حتی آنهایی که قصد خودکشی داشتند را از انجام این کار منصرف کند ....(خبر)
(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
بلاگرهای حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند. بلاگرهای حجاب استایل‌ دنبال چه چیزی هستند
بلاگرهای حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند.(ادامه)
معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، گفت: آثار فراوانی از حجامت می‌بینیم که مستند علمی دارد، نه فقط تجربه‌ای که توسط بیماران بازگو می‌شود؛ مثلا در مورد میگرن مطالعات فراوانی شده و نتایج تحقیقات علمی نشان می‌دهد که حجامت در درمان میگرن موثر است و قطعا خونگیری عادی نمی‌تواند این تاثیر را داشته باشد. زمان طلایی برای انجام حجامت
معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، گفت: آثار فراوانی از حجامت می‌بینیم که مستند علمی دارد، نه فقط تجربه‌ای که توسط بیماران بازگو می‌شود؛ مثلا در مورد میگرن مطالعات فراوانی شده و نتایج تحقیقات علمی نشان می‌دهد که حجامت در درمان میگرن موثر است و قطعا خونگیری عادی نمی‌تواند این تاثیر را داشته باشد.(ادامه)
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود. ادویه‌ای ضد دیابت و چربی خون
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند. طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی تا پایان تیر آغاز می شود
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.(ادامه)
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است. پشت پرده حمله سریالی به رسانه ملی؛ محمد مهاجری و سه احتمال، فتنه افروز جدید، ناکام سیاسی یا دگردیس فرهنگی؟!
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است.(ادامه)
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند. شیادان در لباس پزشک زیبایی!
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند.(ادامه)
بی‌خوابی یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی از آن رنج می‌برند و این درحالیست که کمبود برخی از مواد مغذی می‌تواند زمینه‌ساز آن باشد. کمبود کدام ویتامین‌ها باعث بی‌خوابی می‌شود؟
بی‌خوابی یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی از آن رنج می‌برند و این درحالیست که کمبود برخی از مواد مغذی می‌تواند زمینه‌ساز آن باشد.(ادامه)
رئیس شاخه قلب و ریه انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:خطر بیماری‌های قلبی از ویروس کشنده کرونا که چند سال باعث فلج شدن زندگی مردم در تمام دنیا شده بود، خطرناک‌تر و کشنده‌تر است. این بیماری کشنده تر از کرونا است
رئیس شاخه قلب و ریه انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:خطر بیماری‌های قلبی از ویروس کشنده کرونا که چند سال باعث فلج شدن زندگی مردم در تمام دنیا شده بود، خطرناک‌تر و کشنده‌تر است.(ادامه)
براساس مطالعه‌ای که نتیجه آن در سال ۲۰۱۳ در مایوکلینیک منتشر شد، محققان اعلام کردند که مصرف بیش از ۴ فنجان قهوه در روز می‌تواند خطر مرگ بر اثر بیماری‌های مختلف را در سنین متفاوت افزایش دهد. براساس این مطالعه، محققان به این نتیجه رسیدند که زیاده‌روی در مصرف بعضی از نوشیدنی‌ها می‌تواند مستقیما با کاهش طول عمر افراد در ارتباط باشد. مصرف بیش از ۴ فنجان از این نوشیدنی در روز عمر را کم می‌کند
براساس مطالعه‌ای که نتیجه آن در سال ۲۰۱۳ در مایوکلینیک منتشر شد، محققان اعلام کردند که مصرف بیش از ۴ فنجان قهوه در روز می‌تواند خطر مرگ بر اثر بیماری‌های مختلف را در سنین متفاوت افزایش دهد. براساس این مطالعه، محققان به این نتیجه رسیدند که زیاده‌روی در مصرف بعضی از نوشیدنی‌ها می‌تواند مستقیما با کاهش طول عمر افراد در ارتباط باشد.(ادامه)
اردوی جهادی با هدف توسعه پایدار و توانمندسازی مناطق کم‌برخوردار روستایی در شهرستان سوادکوه برگزار شد. برگزاری اردوی جهادی در سوادکوه
اردوی جهادی با هدف توسعه پایدار و توانمندسازی مناطق کم‌برخوردار روستایی در شهرستان سوادکوه برگزار شد.(ادامه)
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: متاسفانه تا امروز (۲۱ خرداد) چهار نفر از زائران ایرانی که سابقه بیماری تنفسی و قلبی داشتند در مکه و مدینه فوت کردند. فوت ۴ نفر از زائران ایرانی سرزمین وحی
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: متاسفانه تا امروز (۲۱ خرداد) چهار نفر از زائران ایرانی که سابقه بیماری تنفسی و قلبی داشتند در مکه و مدینه فوت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد. نصب ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰کیلوولت دانش بنیان در استان گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد.(ادامه)
اداره محیط زیست مشاهده پلنگ یا ببر در یکی از روستا‌های قائمشهر را که در فضای مجازی منتشر شد تکذیب کرد. تکذیب مشاهده پلنگ یا ببر در قائم شهر
اداره محیط زیست مشاهده پلنگ یا ببر در یکی از روستا‌های قائمشهر را که در فضای مجازی منتشر شد تکذیب کرد.(ادامه)
یک متخصص تغذیه، در خصوص مضرات جوشاندن شیر که به صورت باز خریداری می شود، توضیحاتی داد. جوشاندن شیر مفید است یا مضر؟
یک متخصص تغذیه، در خصوص مضرات جوشاندن شیر که به صورت باز خریداری می شود، توضیحاتی داد.(ادامه)
پزشکان اعلام کردند که برخی از مواد غذایی مانند سیر و شکلات تلخ، تغذیه‌ای امیدوارکننده برای جلوگیری از لخته شدن خون هستند. ۵ ماده غذایی که خطر لخته شدن خون را کاهش می‌دهد
پزشکان اعلام کردند که برخی از مواد غذایی مانند سیر و شکلات تلخ، تغذیه‌ای امیدوارکننده برای جلوگیری از لخته شدن خون هستند.(ادامه)
آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که پس از خوردن یک بسته چیپس واقعا برای بدن چه اتفاقی می‌افتد، مخصوصا اگر هر روز این کار را تکرار کنید؟ بعد از خوردن یک بسته چیپس چه اتفاقی در بدن ما می‌افتد؟
آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که پس از خوردن یک بسته چیپس واقعا برای بدن چه اتفاقی می‌افتد، مخصوصا اگر هر روز این کار را تکرار کنید؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.