.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کنترل چربی خون با مصرف برخی مواد غذایی
چربی خون با افزایش کلسترول بد و تری‌گلیسرید در خون بروز پیدا می‌کند؛ افراد با مصرف برخی مواد غذایی می‌توانند چربی خون خود را کنترل کنند.(ادامه)
فواید نوشیدن آب ولرم به صورت ناشتا
نوشیدن آب به تنهایی فواید مناسبی دارد، اما مصرف آب ولرم به صورت ناشتا و با معده خالی خواص بسیار عالی را برای سلامت بدن انسان به همراه دارد.(ادامه)
علائمی که نشان دهنده مصرف زیاد قند است
آیا شما عاشق خوراکی های شیرین هستید و مدام چای شیرین میل می کنید؟ پس باید از خطرات قند و شکر نیز آگاه باشید زیرا برای سلامت بسیار خطر دارد.(ادامه)
فواید بی‌نظیر مصرف روزانه میوه و سبزیجات
مصرف روزانه میوه و سبزیجات احتمال ابتلا به سرطان و سکته‌های قلبی و مغزی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
خواص باورنکردنی جویدن آدامس
اگر احساس بیماری می کنید، تولید بزاق ناشی از جویدن آدامس می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.(ادامه)
یکی از همسایه‌ها درباره اتفاق فجیعی که برای این خانواده می گوید: آنها یک خانواده ۵نفره بودند که از خانواده های قدیمی نجف آباد به شمار می رفتند. پدر و سرپرست این خانواده در قید حیات نیست و خانواده مزبور که شامل مادر، دو دختر، یک پسر و یک نوه بود، در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوب نجف آباد، زندگی می‌کردند. روایت همسایه‌ها از کشف اجساد حلق آویز شده ۵ نفر از اعضای یک خانواده
یکی از همسایه‌ها درباره اتفاق فجیعی که برای این خانواده می گوید: آنها یک خانواده ۵نفره بودند که از خانواده های قدیمی نجف آباد به شمار می رفتند. پدر و سرپرست این خانواده در قید حیات نیست و خانواده مزبور که شامل مادر، دو دختر، یک پسر و یک نوه بود، در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوب نجف آباد، زندگی می‌کردند.(ادامه)
برای درمان کبد چرب راههای مختلفی در طب سنتی ارائه شده است؛ در این مطلب به ۱۵ راهکار ساده و دستورالعمل برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب و درمان آن اشاره شده است.زمانی که تمرکز ما بر نحوه غذا خوردن و رعایت تدابیر صحیح غذا خوردن بیشتر شود، دلیلی برای ابتلا به بیماری‌ای مانند "کبد چرب" باقی نمی‌ماند. ۱۵ دستورالعمل ساده برای درمان کبد چرب
برای درمان کبد چرب راههای مختلفی در طب سنتی ارائه شده است؛ در این مطلب به ۱۵ راهکار ساده و دستورالعمل برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب و درمان آن اشاره شده است.زمانی که تمرکز ما بر نحوه غذا خوردن و رعایت تدابیر صحیح غذا خوردن بیشتر شود، دلیلی برای ابتلا به بیماری‌ای مانند "کبد چرب" باقی نمی‌ماند.(ادامه)
علائم زخم معده چیست؟
زخم معده یک بیماری دستگاه گوارشی دارد که به دلایل متفاوت به وجود می آید، در ادامه از تمام آنچه باید درباره زخم معده بدانید مطلع خواهید شد.(ادامه)
خشکی چشم و دهان نشانه چیست؟
بیماری شوگرن نوعی بیماری و اختلال خود ایمنی است که به مرور موجب خشکی چشم و دهان می گردد. این بیماری معمولا در زنان میانسال بیش از مردان دیده می شود.(ادامه)
نشانه کمبود آب در بدن کودکان و بزرگسالان
کمبود آب بدن معمولا با گرم شدن هوا یا در زمان بیماری در سنین مختلف ایجاد می شود که درمان نکردن آن می تواند مشکلات جدی در کلیه ها ایجاد کند.(ادامه)
روسای اتحادیه‌های اصناف گزارش می‌دهند در اثر گرانی‌های شدید دو ماه اخیر میزان خرید مردم کاهش یافته، مسئولین می‌گویند وضع مردم بهتر شده است. با این گونه تبلیغ کردن و شعار دادن، نمی‌توان امید را به جامعه تزریق کرد. قادر به حل مشکلات اقتصادی نیستید، لااقل با مردم صادق باشید
روسای اتحادیه‌های اصناف گزارش می‌دهند در اثر گرانی‌های شدید دو ماه اخیر میزان خرید مردم کاهش یافته، مسئولین می‌گویند وضع مردم بهتر شده است. با این گونه تبلیغ کردن و شعار دادن، نمی‌توان امید را به جامعه تزریق کرد.(ادامه)
سردرد چه ارتباطی با مغز دارد؟
سردردها علل و انواع مختلفی دارند و همه افراد فکر می کنند سردرد از مغز می آید و زمانی که سردرد دارند مغز آن ها هم درد را حس می کند اما این تصور کاملا اشتباه است.(ادامه)
نشانه‌های هشدار دهنده بیماری در بدن
بدن هرروزه در حال تغییر است اما برخی از این تغییرات که به آن‌ها بی توجه هستید، علائم بیماری در بدن هستند که باید قبل از حاد شدن تشخیص داده شوند.(ادامه)
عوارض خوابیدن جلوی باد کولر و پنکه
بسیاری از افراد عادت به خوابیدن جلوی پنکه و کولر دارند که در غیر این صورت خواب برایشان دشوار می باشد و این در حالی است که خوابیدن جلوی پنکه و کولر عوارضی را برای سلامت بدن به همراه دارد.(ادامه)
عوارض باورنکردنی مصرف بیش از اندازه شکر
شکر پرمصرف ترین و در عین حال مضرترین ماده‌ای است که در رژیم غذایی وجود دارد. اگر از عوارض جبران ناپذیر شکر آگاه شوید حتما در مصرف آن صرفه نظر میکنید.(ادامه)
بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران علیه فیلم موهن و جعلی عنکبوت
شورای هیئات مذهبی مازندران با صدور بیانیه‌ای محتوای جعلی و دروغین و نفرت انگیز فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» را محکوم کرد.(ادامه)
خواص درمانی آلوئه ورا
سیاری از افراد از ژل آلوئه ورا برای درمان عارضه‌های پوستی مانند سوختگی، آفتاب سوختگی، یخ‌زدگی، پسوریازیس و تبخال استفاده می‌کنند، در حالی که خواص آلوئه ورا به همین موارد محدود نمی‌شود.(ادامه)
فواید فراوان خاکشیر
خاکشیر از خواص و فوایدی بسیاری برخوردار است، همچنین خاکشیر خواصی برای پوست و مو و برای زنان باردار دارد که البته این ها تنها خواص خاکشیر نیست.(ادامه)
علایم و عوارض کمبود سلنیوم در بدن
سلنیوم یکی از مهم ترین مواد معدنی در بدن است که کمبود یا مصرف بیش از حد آن برای سلامت بدن مضراتی دارد.(ادامه)
سنگینی معده از چیست؟
در بیشتر اوقات این احساس یک حالت طبیعی و ناشی از مصرف بیش از حد غذا است. اما اگر برای یک مدت طولانی پس از خوردن غذا شاهد سنگینی معده بودید، بهتر است درباره علت اصلی آن اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.(ادامه)
درمان سردرد بدون نیاز به خوردن قرص
سردرد مشکل نادری نیست و همه‌ ما گاهی دچارش می‌شویم و نیاز داریم به روشی آن را تسکین دهیم. خصوصا اگر سردردی باشد که توانایی انجام کارها را از ما گرفته و در امورمان اختلال ایجاد کند.(ادامه)
عوارض جدی و خطرناک مصرف زیاد نمک
خوردن بیش از حد هرچیزی برای بدن مضر است؛ مصرف زیاد نمک مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد می کند که در بیشتر مواقع این مشکلات قابل جبران نیستند.(ادامه)
فواید آب و سرکه سیب برای سلامتی
احتمالاً شنیده اید که این مایع می تواند به عنوان مکمل به استراتژی کاهش وزن کمک کند، اما چه چیز دیگری در آن می تواند مفید باشد؟(ادامه)
تاثیرات غذای تند بر روی سلامت
بعضی از افراد تندی را دوست دارند و خوردن غذاهای تند را ترجیح می دهند، اما بعد از خوردن غذاهای تند اتفاقاتی در بدن می افتد که بهتر است آنها را بدانید.(ادامه)
علت تشنگی زیاد چیست؟
گاهی نیاز بدن به نوشیدن آب طبیعی است اما در برخی شرایط این حس غیرطبیعی است پس باید نگران شد و علت تشنگی زیاد را دریافت.(ادامه)
عوارض و آسیب‌های مصرف زیاد گوجه سبز
مصرف گوجه سبز دارای فواید و خواص بی نظیری است، همچنین مصرف گوجه سبز در بارداری هم مفید می باشد اما در عین حال مصرف زیاد گوجه سبز هم عوارضی را به همراه دارد.(ادامه)
خطرات کمبود ویتامین ب۲ برای بدن
ریبوفلاوین (Riboflavin) یا ویتامین B۲ از دسته ویتامین های سری B می باشد و از انواع ویتامین های محلول در آب می باشد که مواد غذایی را به انرژی تبدیل می کند.(ادامه)
بیماری‌های خاموش اما کشنده
رعایت رژیم غذایی مناسب، برخورداری از یک سبک زندگی سالم و سرمایه گذاری روی آن عواملی است که سلامت کلی فرد را تعیین می کند و در مقابل عدم توجه به این نکات ممکن است منجر به بروز بیماری های مزمن شود.(ادامه)
هرگز ماهی را با این خوراکی‌ها نخورید
خوردن برخی مخلفات با ماهی مثل ماست تخمه مرغ و غیره می تواند دردسر ساز باشد و بر سیستم گوارشی افراد تاثیر منفی بگذارد.(ادامه)
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید!

هشدار احمدی نژاد درباره نفوذ «شبکه دشمن» در کشور
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید! (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.