.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه وزارت دفاع به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ «علی محمدی» یکی دیگر از مأموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان خبر داد. شهادت یکی از مأموران مجروح فراجا در حادثه تروریستی گلزار شهدا
فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ «علی محمدی» یکی دیگر از مأموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان خبر داد.(ادامه)
با توجه به جدول پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفباء از هفته آینده، پیش‌بینی می‌شود عیدی بازنشستگان پس از واریز حقوق بهمن‌ماه به حساب آنها واریز شود. پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی پس از واریز حقوق بهمن‌
با توجه به جدول پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفباء از هفته آینده، پیش‌بینی می‌شود عیدی بازنشستگان پس از واریز حقوق بهمن‌ماه به حساب آنها واریز شود.(ادامه)
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد .... انقلاب اسلامی ؛ پیشتاز و تمدن ساز
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد ....(ادامه)
هیات حماس قاهره را بدون نتیجه برای مذاکرات انجام شده ترک کرده است. توقف مذاکرات غزه در قاهره / هیات حماس نشست را ترک کرد
هیات حماس قاهره را بدون نتیجه برای مذاکرات انجام شده ترک کرده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۱ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با کارگزاران نظام و افتتاح ۲۰۰ شبکه تبلیغاتی برای انتخابات پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز:

گمانه‌زنی‌ها درباره عملکرد انتخاباتی طیف نزدیک به علی لاریجانی با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر از قبل شده است. لاریجانی لیست می‌دهد یا ائتلاف می‌کند؟
شمال نیوز: گمانه‌زنی‌ها درباره عملکرد انتخاباتی طیف نزدیک به علی لاریجانی با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر از قبل شده است.(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت دو روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند برای سرنوشت انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام استراتژی آینده خود را برمبنای حضور و عدم حضور مردم در این دو روز طراحی می کند. ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند دو روز محوری و سرنوشت‌ساز انقلاب هستند
شمال نیوز: امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت دو روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند برای سرنوشت انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام استراتژی آینده خود را برمبنای حضور و عدم حضور مردم در این دو روز طراحی می کند.(ادامه)
زمان واریز یارانه بهمن ۱۴۰۲
با تصمیم جدید واریز یارانه نقدی هر ماه ۱۰ روز دیرتر شد؛ این یعنی زمان واریز یارانه بهمن ۱۴۰۲ سی ام ماه جاری خواهد بود.(ادامه)
منیرسادات (مژگان) غیاثی همسر علیرضا قربانی است که در جوانی درگذشت. بیوگرافی کامل همسر علیرضا قربانی+ علت فوت
منیرسادات (مژگان) غیاثی همسر علیرضا قربانی است که در جوانی درگذشت.(ادامه)
مهاجم تیم ملی فوتبال قطر در پایان دیدار با ایران عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. اکرم عفیف بهترین بازیکن دیدار ایران - قطر شد
مهاجم تیم ملی فوتبال قطر در پایان دیدار با ایران عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و کارمندان تا اوایل اسفندماه خبر داد. عیدی بازنشستگان تا اوایل اسفندماه پرداخت می‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و کارمندان تا اوایل اسفندماه خبر داد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حرم امام راحل با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. تجدید میثاق اعضای مجمع تشخیص مصلحت با آرمان‌های امام راحل+ تصاویر
شمال نیوز: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حرم امام راحل با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
خواص برای انتخابات پرشور نقش ایفا کنند/ غفلت بورزند ضربه تاریخی به ملت می‌زنند/به فضل الهی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی را برجسته خواهند کرد ....(خبر)
(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
قتل هولناک مادر و دختر به دست میهمان آشنا
مرد جوان وقتی برای ملاقات نامزدش به خانه آنها می‌رفت با دیدن دو مرد ناشناس که از دیوار خانه پایین پریدند و فرار کردند هرگز تصور نمی‌کرد که آنها عاملان قتل دختر جوان و مادرش هستند.(ادامه)
امیر عبداللهیان خطاب به مقامات آمریکا و انگلیس: خشم منطقه را نیازمایید/ ما امنیت عراق، سوریه، یمن و فلسطین را امنیت منطقه می‌دانیم / در دیدارم با دیوید کامرون وزیرخارجه انگلیس به روشنی گفتم، «تداوم جنگ راه‌حل نیست» ....(خبر)
(ادامه)
اولویت‌های جدید برای ثبت‌نام حج تمتع
سازمان حج و زیارت اولویت‌های جدید برای ثبت‌نام حج تمتع را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: لیست جدید شورای نگهبان درخصوص تأییدصلاحیت‌شدگان به وزارت کشور داده شده است. ارسال لیست جدیدی از تایید صلاحیت‌شدگان به وزارت کشور +زمان اعلام اسامی نهایی کاندیدا‌ها
شمال نیوز: لیست جدید شورای نگهبان درخصوص تأییدصلاحیت‌شدگان به وزارت کشور داده شده است.(ادامه)
تاریخ و ساعت بازی ایران - قطر
کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ و زمان دقیق بازی تیم‌های ملی ایران و قطر در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد. مطابق اعلام‌ای اف سی دو تیم ملی ایران و قطر در تاریخ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ را برگزار خواهند کرد. بازی ایران و قطر ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار خواهد شد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم . نامزدی در تهران و نشست خبری در رشت / نوبخت : فرزند کوچک گیلان هستم
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم .(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : انقلابی کسی است که مردم را سر دوراهی ارزش‌های انقلاب یا حل نظام مسائل کشور قرار ندهد، بلکه طبق مکتب حضرت امام (ره)، عقلانیت و معنویت باید متوازن پیش رود و باید این مسیر را به نحوی پیش برد که هم اصول را حفظ کنیم و هم کارآمد بوده و مسائل را حل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
عکسی از شمخانی وقتی ۲۸ ساله بود /سندهای یک جنایت در دست قائم مقام سپاه
علی شمخانی، دبیر پیشین شورایعالی امنیت ملی در سال ۱۳۶۲ زمانی که ۲۸ ساله بود، اسنادی از جنایات صدام منتشر کرد.(ادامه)
تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و ایران با شکست ژاپن راهیِ نیمه‌نهایی شد.

ایران با شکست ژاپن به جمع ۴ تیم پایانی جام ملت‌های آسیا رسید/ قطر حریف ایران در نیمه نهایی
تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و ایران با شکست ژاپن راهیِ نیمه‌نهایی شد. (ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: عزیزان من، اولاً این را بدانید که این حرف‌های بنده سیاسی نیست. خدا لعنت کند کسانی خدا لعنت کند کسانی را که حرف‌های ما را سیاسی تحلیل می‌کنند، یا پس و پیش آن را حذف می‌کنند!
سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: عزیزان من، اولاً این را بدانید که این حرف‌های بنده سیاسی نیست. خدا لعنت کند کسانی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.372 seconds.