.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گروهی از دانشمندان گزارش داده اند که ماه وارد دوره جدیدی به نام «آنتروپوسن قمری» شده که دوره تأثیر انسان بر ماه است. ورود ماه به عصر جدیدی از تحولات
گروهی از دانشمندان گزارش داده اند که ماه وارد دوره جدیدی به نام «آنتروپوسن قمری» شده که دوره تأثیر انسان بر ماه است.(ادامه)
کمپین شادی مربوط به صادق متجدد معروف به صادق بوقی آن‌قدر در فضای مجازی پربازدید شده که تبلیغات مبتذل ساسی مانکن را به انزوا کشید. ضربه فنی ساسی مانکن توسط پیرمرد رشتی
کمپین شادی مربوط به صادق متجدد معروف به صادق بوقی آن‌قدر در فضای مجازی پربازدید شده که تبلیغات مبتذل ساسی مانکن را به انزوا کشید.(ادامه)
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد . افزایش تخلّفات در حوزه ایمنی کارگاهی و مرگ کارگران در مازندران !
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد .(ادامه)
تبعات هرگونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه آمریکا و اسرائیل است/ آمریکا در کشتار بی رحمانه ۱۸ هزار غیر نظامی شریک جرم است / میراث سیاست‌های ضدبشری و نژادپرستانه مقامات ایالات متحده برای آیندگان این کشور جز شرمساری و بی‌آبرویی نخواهد بود....(خبر)
(ادامه)
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود. واکنش کنایه آمیز ربیعی به اختلاس جنجالی چای دبش
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود.(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم شورای امنیت، قطعنامه پیشنهادی امارات متحده عربی را برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه برغم کسب ۱۳ رای موافق در این شورا وتو کرد. آمریکا قطعنامه سازمان ملل برای آتش‌بس در غزه را «وتو» کرد
ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم شورای امنیت، قطعنامه پیشنهادی امارات متحده عربی را برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه برغم کسب ۱۳ رای موافق در این شورا وتو کرد.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید شکست سیاست جنگی و نسل‌کشی آمریکا و اسرائیل علیه فلسطین بسیار نزدیک است. هشدار امیرعبداللهیان نسبت به پیامد‌های عدم توجه به درخواست گوترش از شورای امنیت سازمان ملل
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید شکست سیاست جنگی و نسل‌کشی آمریکا و اسرائیل علیه فلسطین بسیار نزدیک است.(ادامه)
یک روانپزشک گفت: کم تحرکی در طولانی مدت، عوارض نامطلوبی دارد که می توانید روزانه آنها را احساس کنید. کم تحرکی چه عارضه هایی دارد/ از افسردگی تا آلزایمر
یک روانپزشک گفت: کم تحرکی در طولانی مدت، عوارض نامطلوبی دارد که می توانید روزانه آنها را احساس کنید.(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
رئیس جمهور نیجریه روز سه شنبه دستور داد تحقیقات کاملی در خصوص حادثه کشته شدن ده‌ها زن و کودک نیجریه‌ای در پی حمله اشتباه پهپادی ارتش این کشور صورت گیرد. حمله اشتباه پهپاد ارتش نیجریه به کشته شدن ۸۵ نفر منجر شد
رئیس جمهور نیجریه روز سه شنبه دستور داد تحقیقات کاملی در خصوص حادثه کشته شدن ده‌ها زن و کودک نیجریه‌ای در پی حمله اشتباه پهپادی ارتش این کشور صورت گیرد.(ادامه)
بانوی ۵۷ ساله مازندرانی ارثیه ۵ میلیارد تومانی خود را به هلال احمر اهدا کرد. بانوی مازندرانی ارثیه ۵ میلیارد تومانی خود را به هلال احمر اهدا کرد
بانوی ۵۷ ساله مازندرانی ارثیه ۵ میلیارد تومانی خود را به هلال احمر اهدا کرد.(ادامه)
محققان یک سیاره کشف کرده اند که بسیار بزرگتر از ستاره خود است و براساس دانش فعلی، وجود آن غیرممکن است. کشف سیاره ای که وجودش غیر ممکن بود!
محققان یک سیاره کشف کرده اند که بسیار بزرگتر از ستاره خود است و براساس دانش فعلی، وجود آن غیرممکن است.(ادامه)
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند. چه کسانی بیشتر به مصرف روی نیاز دارند؟
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند.(ادامه)
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود. قبل از انقلاب اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد/ رعایت حجاب باعث تقویت جنبه‌های هنری خانم‌های بازیگر شده/ جای خالی سردار سلیمانی به شدت احساس می‌شود/ به خاطر انقلاب، شهدا و رهبرم در انتخابات شرکت می‌کنم
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور هنرمندان و مردم از مقابل خانه سینما برگزار شد. پیکر بیتا فرهی به‌سوی خانه ابدی بدرقه شد
مراسم تشییع پیکر بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور هنرمندان و مردم از مقابل خانه سینما برگزار شد.(ادامه)
امام جمعه مشهد گفت: فرهنگ‌ بسیجی از کشور ما آغاز و به دنیا صادر شد؛ اول تمام دنیا بسیجی می‌شوند و سپس امام زمان(عج) ظهور می‌کنند. علم الهدی: اول تمام دنیا بسیجی می‌شوند و سپس امام زمان ظهور می‌کنند
امام جمعه مشهد گفت: فرهنگ‌ بسیجی از کشور ما آغاز و به دنیا صادر شد؛ اول تمام دنیا بسیجی می‌شوند و سپس امام زمان(عج) ظهور می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمود بیماری‌های روانی را در سران و سربازان صهیونیست می‌بینیم، گفت: اشغال‌گرانی که از ۷۵ سال پیش به فلسطین وارد شده‌اند دچار بیماری‌های روانی بودند و اروپایی‌ها به همین دلیل آنان را از اروپا بیرون انداختند.

محسن رضایی : صهیونیست‌ ها مبتلا به سندرم رنفیلدز هستند
شمال نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمود بیماری‌های روانی را در سران و سربازان صهیونیست می‌بینیم، گفت: اشغال‌گرانی که از ۷۵ سال پیش به فلسطین وارد شده‌اند دچار بیماری‌های روانی بودند و اروپایی‌ها به همین دلیل آنان را از اروپا بیرون انداختند. (ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه حزب اللهی یعنی؛ مجتبی شاکری(خبر)
در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه(ادامه)
سرپرست گروه ارزیابی فناوری سلامت و مطالعات مدیریتی و اقتصادی سازمان غذا و دارو، با تأکید بر لزوم تجویز و مصرف به جای آنتی‌بیوتیک‌ها نسبت به خطرات مقاومت آنتی بیوتیکی هشدار داد. کدام آنتی‌بیوتیک ها در ایران بالاترین مصرف را دارند
سرپرست گروه ارزیابی فناوری سلامت و مطالعات مدیریتی و اقتصادی سازمان غذا و دارو، با تأکید بر لزوم تجویز و مصرف به جای آنتی‌بیوتیک‌ها نسبت به خطرات مقاومت آنتی بیوتیکی هشدار داد.(ادامه)
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است چه شد که نتانیاهو به آتش‌بس در غزه تن داد؟
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است(ادامه)
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند. چرا هنگام مطالعه خواب مان می آید؟
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند.(ادامه)
برای دورکردن افکار منفی و افزایش حافظه، گیاهی معجزه‌آور وجود دارد که امتحان خودش را به‌خوبی پس داده است. این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند
برای دورکردن افکار منفی و افزایش حافظه، گیاهی معجزه‌آور وجود دارد که امتحان خودش را به‌خوبی پس داده است.(ادامه)
مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد. رضا پهلوی دستور اخراج مسعود بهنود از بی‌بی‌سی را داد؟
مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد.(ادامه)
آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را از خطر فروپاشی نجات دهد/ وزیر خارجۀ آمریکا به برخی مقامات کشورها گفت وقتی بعد از طوفان‌الاقصی به تل‌آویو رسیدیم همه‌چیز فروپاشیده بود/ جنگ اشباح به راه افتاده است(خبر)
(ادامه)
نشریه نشنال در گزارشی نسبت به تبعات ویرانگر و فاجعه زیست‌محیطی بلندمدت بمب‌های ممنوعه بین‌المللی به کار گرفته شده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان هشدار داد. هشدار نشریه انگلیسی از فاجعه زیست محیطی بمب فسفری در غزه و لبنان
نشریه نشنال در گزارشی نسبت به تبعات ویرانگر و فاجعه زیست‌محیطی بلندمدت بمب‌های ممنوعه بین‌المللی به کار گرفته شده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است. انتقاد امام جمعه تهران از ردصلاحیت ها: برخی تصمیمات خردمندانه نبود
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.(ادامه)
جنگ غزه برای فلسطینی ها و نیروهای حماس، پشت جبهه ندارد بلکه همه سرزمین آنها جبهه است. پشت جبهه ای وجود ندارد که زخمی های نظامی و غیرنظامی ، درمان شوند. آب و غذا برای نیروهای حماس و افراد جنگزده عادی ارسال و از آنها حمایت شود. جنگ غزه و 3 تفاوت اساسی
جنگ غزه برای فلسطینی ها و نیروهای حماس، پشت جبهه ندارد بلکه همه سرزمین آنها جبهه است. پشت جبهه ای وجود ندارد که زخمی های نظامی و غیرنظامی ، درمان شوند. آب و غذا برای نیروهای حماس و افراد جنگزده عادی ارسال و از آنها حمایت شود. (ادامه)
یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافئین افزوده می‌گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای سریع‌تر جذب بدن می‌شود. ۲۱ بلایی که مصرف نوشابه بر سر بدن می‌آورد
یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافئین افزوده می‌گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای سریع‌تر جذب بدن می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.13 seconds.