.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند. دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.(ادامه)
رژیم اسرائیل در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس فوری در غزه در شورای امنیت سازمان ملل در تلاش است با ادعای ضبط سلاح‌های ایرانی ارسالی به کرانه باختری اشغالی، افکار عمومی جهان را منحرف کند. ادعا‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه
رژیم اسرائیل در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس فوری در غزه در شورای امنیت سازمان ملل در تلاش است با ادعای ضبط سلاح‌های ایرانی ارسالی به کرانه باختری اشغالی، افکار عمومی جهان را منحرف کند.(ادامه)
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است. ۸۰ درصد کارهای اقتصادی دولتی است/ دولتی شدن کارهای اقتصادی فسادزا است/ مردم را باید در کارزار فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی مشارکت دهیم
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است.(ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
هادى چوپان در مجموع سه مسابقه خود در سال ١٤٠٢ مبلغ ٦٠٠ هزار دلار برنده شد. هادی چوپان سال ۱۴۰۲ چند میلیارد تومان پاداش گرفت؟
هادى چوپان در مجموع سه مسابقه خود در سال ١٤٠٢ مبلغ ٦٠٠ هزار دلار برنده شد.(ادامه)
مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی رخ داده در یک واحد اقامتی (سوئیت آپارتمان) دو طبقه اطراف حرم رضوی توسط آتش‌نشانان مهار و ۱۷ مسافر ایرانی و خارجی از این حریق نجات یافتند. ۱۷ مسافر از آتش‌سوزی یک واحد اقامتی در مشهد نجات یافتند
مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی رخ داده در یک واحد اقامتی (سوئیت آپارتمان) دو طبقه اطراف حرم رضوی توسط آتش‌نشانان مهار و ۱۷ مسافر ایرانی و خارجی از این حریق نجات یافتند.(ادامه)
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست. پیشنهاد یک مولتی میلیاردر ایرانی به رونالدو
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست.(ادامه)
مرد شماره یک شطرنج ایران با سه برد متوالی در لیگ بوندس‌لیگا و با لایو ریتینگ ۲۷۲۷.۵، با ۶ رده صعود در جایگاه بیست و سومین شطرنج برتر دنیا قرار گرفت. درخشش مرد شماره یک شطرنج ایران در بوندس‌لیگا
مرد شماره یک شطرنج ایران با سه برد متوالی در لیگ بوندس‌لیگا و با لایو ریتینگ ۲۷۲۷.۵، با ۶ رده صعود در جایگاه بیست و سومین شطرنج برتر دنیا قرار گرفت.(ادامه)
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند.
مردم چگونه در جهش تولید شریک می‌شوند؟
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند. (ادامه)
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد. استقلال ۱۴۰۲ و آنچه بر آبی‌پوشان گذشت
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد.(ادامه)
گذاشتن نام حیوانات بر هر سال هرچند که ارتباطی به تقویم ایرانیان ندارد و از قرن هفتم هجری به تقویم اضافه شده است، اما چند سالی است که به‌ویژه در بازه نوروز جدی‌تر گرفته می‌شود چرا که برخی افراد حتی هفت‌سین خود را هم بر اساس حیوانی که به آن سال نسبت داده می‌شود، می‌چینند! ۱۴۰۳؛ سال نهنگ است یا اژدها؟
گذاشتن نام حیوانات بر هر سال هرچند که ارتباطی به تقویم ایرانیان ندارد و از قرن هفتم هجری به تقویم اضافه شده است، اما چند سالی است که به‌ویژه در بازه نوروز جدی‌تر گرفته می‌شود چرا که برخی افراد حتی هفت‌سین خود را هم بر اساس حیوانی که به آن سال نسبت داده می‌شود، می‌چینند!(ادامه)
خبر درگذشت خواننده ایرانی واکنش‌های بسیاری را در پی داشت، نصرالله معین با انتشار پستی یاد همکار خود را گرامیداشت. واکنش نصرالله معین به درگذشت فرامرز اصلانی
خبر درگذشت خواننده ایرانی واکنش‌های بسیاری را در پی داشت، نصرالله معین با انتشار پستی یاد همکار خود را گرامیداشت.(ادامه)
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد. لوگو گوگل تغییر کرد+عکس
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود. ساعت پخش جومونگ ۳ مشخص شد
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۸ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر امضای بزرگترین قرارداد نفتی ایران و نزدیک شدن به نوروز باستانی در ایام ماه مبارک رمضان پرداخته‌اند.(ادامه)
هادی چوپان دو هفته بعد از قهرمانی در آرنولدکلاسیک آمریکا، این بار در انگلستان روی استیج رفت. آمادگی هادی چوپان در استیج بیرمنگام، از دو هفته پیش که در اوهایو قهرمان آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ قهرمان شده بود، بیشتر به نظر می‌رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید هادی را از حالا قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا دانست. هادی چوپان استیج بریتانیا را بهم ریخت
هادی چوپان دو هفته بعد از قهرمانی در آرنولدکلاسیک آمریکا، این بار در انگلستان روی استیج رفت. آمادگی هادی چوپان در استیج بیرمنگام، از دو هفته پیش که در اوهایو قهرمان آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ قهرمان شده بود، بیشتر به نظر می‌رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید هادی را از حالا قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا دانست.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: همه کسانی که تابعیت جمهوری اسلامی را دارند می‌توانند به ایران سفر کنند. به علاوه اگر کسی فکر کرده که مشکلی دارد و نگران است، می‌تواند از طریق سامانه پرسمان تردد سوال کرده و ما صریح و صداقتا به آن پاسخ می‌دهیم که آیا می‌تواند سفر کند یا اگر لازم است و مشکلی داشته باشد مشکل را حل کند. این موضوع قابل تعمیم به همه افراد از جمله افراد شناخته‌شده در حوزه‌های هنر و فرهنگ و حوزه‌های دیگر در خارج از کشور نیز است که در زمینه‌های خود تلاش می‌کنند.
تلاش برای بازگرداندن معین به ایران
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: همه کسانی که تابعیت جمهوری اسلامی را دارند می‌توانند به ایران سفر کنند. به علاوه اگر کسی فکر کرده که مشکلی دارد و نگران است، می‌تواند از طریق سامانه پرسمان تردد سوال کرده و ما صریح و صداقتا به آن پاسخ می‌دهیم که آیا می‌تواند سفر کند یا اگر لازم است و مشکلی داشته باشد مشکل را حل کند. این موضوع قابل تعمیم به همه افراد از جمله افراد شناخته‌شده در حوزه‌های هنر و فرهنگ و حوزه‌های دیگر در خارج از کشور نیز است که در زمینه‌های خود تلاش می‌کنند. (ادامه)
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند. «پروین» را خانواده‌اش پروراند
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند.(ادامه)
بیکدلی به تشریح عملکرد طرح پرسمان تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور پرداخت و گفت که هیچ ایرانی برای ورود به کشور هیچ مانعی ندارد. هیچ ایرانی برای ورود به کشور مانعی ندارد
بیکدلی به تشریح عملکرد طرح پرسمان تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور پرداخت و گفت که هیچ ایرانی برای ورود به کشور هیچ مانعی ندارد.(ادامه)
اسپورت‌ویتنس اعلام کرد مهدی طارمی در دیدار برگشت پرتو برابر آرسنال در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت. مهدی طارمی برگشت
اسپورت‌ویتنس اعلام کرد مهدی طارمی در دیدار برگشت پرتو برابر آرسنال در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.(ادامه)
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند. محکومیت بیش از ۲ میلیارد دلاری گروهک تروریستی تندر و دولت آمریکا
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند. بلاگر فرزند‌آوری به همراه خانواده‌اش از ایران به عمان مهاجرت کرد!
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند.(ادامه)
مرتضی تبریزی گوینده طناز برنامه «جمعه ایرانی» و بازيگر سریال‌های تلویزیونی طنز درگذشت. مرتضی تبریزی درگذشت
مرتضی تبریزی گوینده طناز برنامه «جمعه ایرانی» و بازيگر سریال‌های تلویزیونی طنز درگذشت.(ادامه)
انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان/ بازداشت ۵ مدیر داخلی شبکه‌ (Nitro bet) و درگاه مالی (Pardakht.me) / این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد، توانسته بود مبالغ کلانی ....(خبر)
(ادامه)
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد. ماجرای فرار ساسی مانکن از عمان چیست؟
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد.(ادامه)
درحالی که قرار است مهناز ذکایی به عنوان داور دوم اتاق وار در دربی حاضر باشد؛ تصویری جنجالی از او درحال هواداری از پرسپولیس منتشر شده است.ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد! ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد!
درحالی که قرار است مهناز ذکایی به عنوان داور دوم اتاق وار در دربی حاضر باشد؛ تصویری جنجالی از او درحال هواداری از پرسپولیس منتشر شده است.ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.589 seconds.