.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه هیات دولت در رابطه با حاشیه های بازی فوتبال سپاهان و تیم عربستانی گفت: روابط تهران و ریاض در مسیر خودش پیش می رود و نباید اجازه دهیم این مسئله تبدیل به یک اهرم سیاسی شود. نباید اجازه دهیم ورزش تبدیل به یک اهرم سیاسی شود
وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه هیات دولت در رابطه با حاشیه های بازی فوتبال سپاهان و تیم عربستانی گفت: روابط تهران و ریاض در مسیر خودش پیش می رود و نباید اجازه دهیم این مسئله تبدیل به یک اهرم سیاسی شود.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران همایش بزرگداشت مرحوم آیت‌الله ناصری فرمودند: در انتقال سخنان ایشان ذائقه مخاطبان و اتقان مطالب لحاظ شود. دیدار دست‌اندرکاران بزرگداشت آیت‌الله ناصری با رهبر انقلاب
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران همایش بزرگداشت مرحوم آیت‌الله ناصری فرمودند: در انتقال سخنان ایشان ذائقه مخاطبان و اتقان مطالب لحاظ شود.(ادامه)
نقش خائنین وطنی در جنجال تیم الاتحاد!
(ادامه)
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان به دلیل حاضر نشدن تیم حریف در زمین مسابقه برگزار نشد. پشت پرده لغو دیدار سپاهان و الاتحاد عربستان
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان به دلیل حاضر نشدن تیم حریف در زمین مسابقه برگزار نشد.(ادامه)
پوستر رسمی انیمیشن سینمایی«مسافری از گانورا» رونمایی شد. رونمایی از پوستر «مسافری از گانورا»
پوستر رسمی انیمیشن سینمایی«مسافری از گانورا» رونمایی شد.(ادامه)
مهاجم فرانسوی تیم فوتبال الاتحاد عربستان کرونا گرفت. بنزما کرونا گرفت
مهاجم فرانسوی تیم فوتبال الاتحاد عربستان کرونا گرفت.(ادامه)
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال الاتحاد عربستان حاضر نشدند دیدار برابر سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کنند و بعد از گذشت دقایقی ورزشگاه را ترک کردند. الاتحاد ورزشگاه نقش جهان را ترک کرد/ جوسازی عربستانی‌ها شروع شد
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال الاتحاد عربستان حاضر نشدند دیدار برابر سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کنند و بعد از گذشت دقایقی ورزشگاه را ترک کردند.(ادامه)
رسانه های عربستان به تمجید از میزبانی اصفهانی ها از کاروان الاتحاد پرداختند. کاروان الاتحاد به گرمی در ایران استقبال شد
رسانه های عربستان به تمجید از میزبانی اصفهانی ها از کاروان الاتحاد پرداختند.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: کلاهبرداران سایبری با ارسال لینک جعلی به بهانه ارائه بسته اینترنت رایگان ویژه دانش‌آموزان، با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی افراد، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب مالباختگان می‌کنند. اینترنت رایگان دانش‌آموزی، ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: کلاهبرداران سایبری با ارسال لینک جعلی به بهانه ارائه بسته اینترنت رایگان ویژه دانش‌آموزان، با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی افراد، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب مالباختگان می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر رئیس جمهور به اصفهان و افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس پس از ۱۰ سال پرداخته‌اند.(ادامه)
فوق‌ستاره فرانسوی الاتحاد به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد بازی هفته آینده با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد و به ایران سفر نمی‌کند. سفر بنزما به ایران کنسل شد؟
فوق‌ستاره فرانسوی الاتحاد به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد بازی هفته آینده با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد و به ایران سفر نمی‌کند.(ادامه)
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهاجمان پرسپولیس نتوانستند مقابل النصر انتظارات را برآورده کنند گفت: مسئولان پرسپولیس باید هر چه زودتر نسبت به جذب یک مهاجم جدید اقدام کنند. دلایل شکست پرسپولیس برابر النصر و نقش رونالدو/ نقطه ضعف سرخپوشان
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهاجمان پرسپولیس نتوانستند مقابل النصر انتظارات را برآورده کنند گفت: مسئولان پرسپولیس باید هر چه زودتر نسبت به جذب یک مهاجم جدید اقدام کنند.(ادامه)
شمال نیوز : طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» درباره انتقادات نسبت به قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» و تبعات ناشی از اجرای آن عنوان کرد: انتقادات درست و وارد است؛ چراکه معتقدم دولت و مهم‌تر از آن کمیسیون انطباق مجلس اشتباه عمل کردند. پیشنهاد جدید طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت» به دولت و مجلس
شمال نیوز : طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» درباره انتقادات نسبت به قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» و تبعات ناشی از اجرای آن عنوان کرد: انتقادات درست و وارد است؛ چراکه معتقدم دولت و مهم‌تر از آن کمیسیون انطباق مجلس اشتباه عمل کردند.(ادامه)
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد ۵روزه در برخی استان‌ها خبر داد و برای ۹ استان از جمله تهران هشدار صادر کرد. هشدار هواشناسی برای ۹ استان
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد ۵روزه در برخی استان‌ها خبر داد و برای ۹ استان از جمله تهران هشدار صادر کرد.(ادامه)
تصویری زیبا از کلیسای بیت لِحِم اصفهان
(ادامه)
کامیون تخلیه غیر قانونی پسماندهای صنعتی عامل انتشار بوی نامطبوع، در شهرک صنعتی سجزی توقیف و راننده آن به مراجع قضایی معرفی شد. عاملان انتشار بوی نامطبوع در شمال اصفهان دستگیر شدند
کامیون تخلیه غیر قانونی پسماندهای صنعتی عامل انتشار بوی نامطبوع، در شهرک صنعتی سجزی توقیف و راننده آن به مراجع قضایی معرفی شد.(ادامه)
باشگاه سپاهان رأی غیرقطعی صادره توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را محکوم کرد. اطلاعیه باشگاه سپاهان در خصوص رأی کمیته انضباطی
باشگاه سپاهان رأی غیرقطعی صادره توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را محکوم کرد.(ادامه)
ايسنا : رئیسی با اشاره به طی روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت همکاری بیش از پیش دولت و مجلس برای تفاهم در بخش‌های مختلف این لایحه با هدف برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات کشور تاکید کرد. دستور فوری رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت
ايسنا : رئیسی با اشاره به طی روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت همکاری بیش از پیش دولت و مجلس برای تفاهم در بخش‌های مختلف این لایحه با هدف برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات کشور تاکید کرد.(ادامه)
سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان روز شنبه اول مهر آغاز می‌شود، با این حال دانش‌آموزان کلاس اولی روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در قالب جشن شکوفه‌ها به مدرسه می‌روند. سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اول مهر آغاز می‌شود
سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان روز شنبه اول مهر آغاز می‌شود، با این حال دانش‌آموزان کلاس اولی روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در قالب جشن شکوفه‌ها به مدرسه می‌روند.(ادامه)
عکس/ برداشت انگور در "بیاره" شهرستان دنا(خبر)
(ادامه)
سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: با توجه به پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، دولت عراق برای ورود زائران اتباع خارجی محدودیت‌هایی اعمال کرده است. اعمال محدودیت توسط عراق برای ورود زائران خارجی بعد از اربعین
سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: با توجه به پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، دولت عراق برای ورود زائران اتباع خارجی محدودیت‌هایی اعمال کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
مجید صالح مربی سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال، پیکان و ذوب آهن اصفهان بعنوان مدیر افزایش عملکرد فوتبال در دانشگاه UC Irvine (UCI) کشور آمریکا منصوب شد.
سمت جدید مربی استقلال در آمریکا + عکس
مجید صالح مربی سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال، پیکان و ذوب آهن اصفهان بعنوان مدیر افزایش عملکرد فوتبال در دانشگاه UC Irvine (UCI) کشور آمریکا منصوب شد. (ادامه)
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره رفتن لایحه حجاب و عفاف به کمیسیون مشترک و جریمه بی حجابی گفت : غرض کسانی که این لایحه را نوشتند، این نبوده است که واقعا از مردم پول بگیرند، خواسته‌اند که این کار اتفاق نیفتد. پیشنهاد نماینده مجلس برای محرومیت‌های اجتماعی به جای جریمه مالی برای بی حجابان
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره رفتن لایحه حجاب و عفاف به کمیسیون مشترک و جریمه بی حجابی گفت : غرض کسانی که این لایحه را نوشتند، این نبوده است که واقعا از مردم پول بگیرند، خواسته‌اند که این کار اتفاق نیفتد.(ادامه)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد. هفته دولت و سالگرد حوادث خالص سازی مهدی هاشمی(يادداشت)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد.(ادامه)
تروریست های دستگیر شده قصد داشتند در آستانه محرم دست به اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و مازندران بزنند. انفجار در مزار سردار شهید سلیمانی و اماکن سوخت گیری ناکام ماند
تروریست های دستگیر شده قصد داشتند در آستانه محرم دست به اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و مازندران بزنند.(ادامه)

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از مدیر روابط عمومی پرسپولیس به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد. دعوای سپاهان و پرسپولیس بالا گرفت
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از مدیر روابط عمومی پرسپولیس به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۹ شهریور
روزنامه های امروز به موضوعاتی نظیر قدردانی رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت و تاکید بر توجه به معیشت مردم در دیدار اعضای هیات دولت پرداخته‌اند.(ادامه)
مدیران فولاد برای نیمکت مربیگری تیم فوتبال خود، دو گزینه جذاب درنظر گرفته‌اند.
علی دایی در آستانه بازگشت به مربیگری و حضور در فوتبال ایران
مدیران فولاد برای نیمکت مربیگری تیم فوتبال خود، دو گزینه جذاب درنظر گرفته‌اند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.