.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
میزان: شهرستان بهشهر در شرق مازندران یکی از قطب‌های تولید انار است و در تولید انواع انار از گونه‌های مختلف در استان مازندران حائز اهمیت فراوان است. انار دارای ارزش غذایی بالایی است و با دارا بودن ویتامین، پتاسیم، فسفر و کلسیم از اثرات دارویی فراوان برخوردار است. برداشت انار اشرف در بهشهر(خبر)
میزان: شهرستان بهشهر در شرق مازندران یکی از قطب‌های تولید انار است و در تولید انواع انار از گونه‌های مختلف در استان مازندران حائز اهمیت فراوان است. انار دارای ارزش غذایی بالایی است و با دارا بودن ویتامین، پتاسیم، فسفر و کلسیم از اثرات دارویی فراوان برخوردار است.(ادامه)
خطری پنهان در غذاهای کنسرو شده
یک پزشک متخصص قلب و عروق درباره خطری نهفته در غذاهای کنسرو شده هشدار داد.(ادامه)
برداشت انار اشرف در بهشهر
شهرستان بهشهر در شرق مازندران یکی از قطب‌های تولید انار است و در تولید انواع انار از گونه‌های مختلف در استان مازندران حائز اهمیت فراوان است. انار دارای ارزش غذایی بالایی است و با دارا بودن ویتامین، پتاسیم، فسفر و کلسیم از اثرات دارویی فراوان برخوردار است.(ادامه)
"سلامت کبد" با خوردن همزمان این مواد به "خطر" می‌افتد
یکی از دلایل مهم ابتلا به برخی بیماری‌های گوارشی و "ناراحتی‌های کبدی" خوردن همزمان برخی از مواد غذایی است که هیچ سازگاری با هم ندارند! در این مطلب، مروری داریم بر این مواد غذایی ناسازگار با هم.(ادامه)
شهر ساری یکی از پرجمعیت و بزرگترین شهرهای استان مازندران است که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران نیز می باشد. ساری؛ کهن شهر اسطوره و فرهنگ
شهر ساری یکی از پرجمعیت و بزرگترین شهرهای استان مازندران است که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران نیز می باشد. (ادامه)
افزایش فاصله طبقاتی با رشد شاخص فلاکت
(ادامه)


میوه انار سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و به گفته محققان سه برابر چای سبز، "آنتی اکسیدان" دارد. سرکه انار نیز دارای مواد مغذی بسیاری است. خواص اعجاب آور سرکه انار
میوه انار سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و به گفته محققان سه برابر چای سبز، "آنتی اکسیدان" دارد. سرکه انار نیز دارای مواد مغذی بسیاری است.(ادامه)
شاعری:۳۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی مازندران صادر می شود
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از صادرات ۳۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی سال جاری از پایانه های صادراتی استان خبر داد.(ادامه)
توصیه‌های امام رضا (ع) برای محافظت از کبد
در این مطلب توصیه‌های ارزشمند امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) را در خصوص محافظت از کبد بخوانید.(ادامه)
کدام دو خوراکی را نباید با هم بخوریم؟
در این مطلب به برخی بایدها و نبایدهای غذایی و نوشیدنی و اینکه کدام خوراکی‌ها را نباید همراه هم مصرف کنیم، از منظر طب ایرانی اشاره شده است.(ادامه)
کدام مواد غذایی را در فصل بهار مصرف کنیم؟
متخصص طب سنتی با اشاره به مواد غذایی مناسب برای مصرف در فصل بهار، گفت: باید در این فصل بیشترانواع آش‌ها، آلو، زرشک، سماق، رب انار و شربت سکنجبین استفاده شود.(ادامه)
چه افرادی نباید سیر و پیاز بخورند؟!
کمتر کسی پیدا می‌شود که از سیر و پیاز خوشش نیاید. عده‌ای سیر و پیاز را به صورت خام مصرف می‌کنند که خوردن آن‌ها برای سلامتی عده‌ای مضر است. اگر از علاقمندان به سیر و پیاز هستید و نمی‌دانید که چه افرادی نباید سیر و پیاز بخورند، این مطلب رابه دقت بخوانید.(ادامه)
این غذاها را همزمان نخورید
دکتر محمودرضا فقیهی متخصص طب سنتی درباره مناسب‌ترین زمان غذا خوردن گفت: افراد باید دقت کنند تا زمانی که احساس گرسنگی نکرده اند، نباید غذا مصرف کنند.(ادامه)
نسخه غذایی برای پیشگیری از حمله قلبی!
مطالعات مختلف نشان داده اند که آنتی اکسیدان های موجود در انار نه تنها به پیشگیری از تشکیل پلاک در شریان ها کمک می کنند، بلکه این روند را به طور کامل معکوس می کنند.(ادامه)
۸ فایده انار برای سلامتی
شاید مصرف انار به واسطه‌ی دانه‌ای بودن آن کمی مشکل باشد اما با وجود خواص بسیار زیاد و طعم فوق‌العاده‌ی آن این مشکل به چشم نمی‌آید. در ادمه به برخی خواص انار بر پایه شواهد علمی می‌پردازیم.(ادامه)
۱۱ خاصیت اعجاب انگیز آب انار برای سلامتی
مهری گفت: مقدار آنتی اکسیدان موجود در آب انار سه برابر چای سبز است، در واقع آب انار یکی از منابع غنی پلی فنول‌هاست که گروهی از آنتی اکسیدان‌های قوی هستند.(ادامه)
توصیه‌های تغذیه‌ای برای شب چله/ هندوانه نخورید
رئیس هیأت مدیره انجمن تغذیه ایران نکاتی را در ارتباط با بایدها و نباید‌های تغذیه ای در شب یلدا ارائه داد.(ادامه)
عکس/ ماشین عروس متفاوت در کرمان
در یکی از مراسمات عروسی شهر انار خودروی عروس و داماد که معمولا یک خودروی سواری می باشد یک وانت مزدا بود که به زیبایی گل آرائی شده بود.(ادامه)
فرمول غذایی برای مقابله با بیماری قلبی
اگر به بیماری قلبی مبتلا هستید، مصرف سبزی های برگدار، مانند کیل، کاهو، جعفری و اسفناج یکی از بهترین اقداماتی است که می توانید مد نظر قرار دهید.(ادامه)
۱۰ خوراکی «خونساز» از نظر طب سنتی
در طب سنتی، غذاهای خونساز از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و روش‌ها و خوراکی‌های در دسترس بسیار زیادی برای درمان کم‌خونی وجود دارند؛ در این مطلب با این روش‌ها و خوراکی‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.(ادامه)
چه کسانی نباید موز بخورند؟ +عوارض موز
موز میوه‌ای است که علاوه بر خواص بی نظیرش از مضرات و عوارضی هم برخوردار است، البته بهتر است بدانید که چه کسانی بهتر است موز نخورند و چه کسانی به موز حساسیت دارند.(ادامه)
اسامی عجیب غریب در شناسنامه‌های ایرانی
سخنگوی سازمان ثبت احوال با اشاره به فعالیت کمیته مشورتی "نام" در سازمان ثبت‌احوال برای بررسی نام‌های ایرانی،به برخی از نام‌های نامتعارف که در سال ۹۵ تغییر یافته است اشاره کرد.(ادامه)
عصاره‌ای که کبدتان را تمیز می‌کند
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی رب را برای تصفیه خون و پاکسازی کبد مفید دانست.(ادامه)
برداشت انار اشرف در روستای کوهستان بهشهر(خبر)
(ادامه)
برداشت انار در روستای کوهستان شهرستان بهشهر
روستای کوهستان واقع در شهرستان بهشهر در شرق مازندران یکی از قطب های تولید انار است که هم از نظر تولید انار ترش خودرو و ارگانیک و هم تولید انواع انار از گونه های مختلف در استان مازندران حائز اهمیت فراوان است .(ادامه)
جشن انار در گلستان / تصاویر(خبر)
(ادامه)
مفیدترین میوه‌ها برای مردان و مفیدترین میوه‌ها برای زنان کدامند؟
تا به حال به این فکر کرده‌اید که میوه‌ها را می‌توان به دو گروه زن و مرد تقسیم کرد؟ جالب است بدانید که یکسری میوه‌ها برای خانم‌ها فواید بیشتری دارند تا آقایان و برعکس(ادامه)
توصیه‌های تغذیه‌ای برای فصل پاییز
کارشناس طب ایرانی توصیه‌های تغذیه‌ای برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها در فصل پاییز ارایه داد.(ادامه)
چه غذاها و مواد خوراکی را نباید باهم بخوریم
در این مطلب به برخی بایدها و نبایدهای غذایی و نوشیدنی و اینکه کدام خوراکی‌ها را نباید همراه هم مصرف کنیم، از منظر طب ایرانی اشاره شده است.(ادامه)
حبوبات را جداگانه بپزید و آب آنها را خالی کنید تا خاصیت نفاخ بودنشان از بین برود. چغندرها را پوست بکنید و ریز خرد کنید و با حبوبات و برنج نیم دانه و سبزیجات بپزید. آش بی نظیر مازندرانی ها محبوب تمامی ذائقه ها
حبوبات را جداگانه بپزید و آب آنها را خالی کنید تا خاصیت نفاخ بودنشان از بین برود. چغندرها را پوست بکنید و ریز خرد کنید و با حبوبات و برنج نیم دانه و سبزیجات بپزید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.