.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

وزارت اطلاعات از شناسایی بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیمهای عملیاتی گروهک تروریستی منافقین و بازداشت ٦ نفر از عناصر اصلی این شبکه خبر داد

دستگیری بزرگترین شبکه منافقین توسط وزارت اطلاعات / افشای نام سرکرده شبکه
وزارت اطلاعات از شناسایی بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیمهای عملیاتی گروهک تروریستی منافقین و بازداشت ٦ نفر از عناصر اصلی این شبکه خبر داد (ادامه)
وزارت اطلاعات اعلام کرد: بزرگترین شبکه‌ی تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، شناسایی و عناصر اصلی شبکه بازداشت شدند. شناسایی بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین
وزارت اطلاعات اعلام کرد: بزرگترین شبکه‌ی تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، شناسایی و عناصر اصلی شبکه بازداشت شدند.(ادامه)
معاون آموزش و منابع انسانیِ تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش از استخدام 13 ورزشکار به عنوان «سرباز معلم» در این وزارتخانه خبر داد. استخدام ۱۳ ورزشکار به عنوان «سرباز معلم» در آموزش و پرورش
معاون آموزش و منابع انسانیِ تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش از استخدام 13 ورزشکار به عنوان «سرباز معلم» در این وزارتخانه خبر داد.(ادامه)
دولت طالبان از ممنوعیت اشتغال زنان در سازمان های غیردولتی داخلی و بین المللی در افغانستان خبر داد. طالبان استخدام زنان در شرکت های خصوصی را ممنوع کرد
دولت طالبان از ممنوعیت اشتغال زنان در سازمان های غیردولتی داخلی و بین المللی در افغانستان خبر داد.(ادامه)
پوتین می گوید روسیه خواهان پایان دادن به جنگ در اوکراین است. پوتین: خواهان پایان جنگ اوکراین هستیم
پوتین می گوید روسیه خواهان پایان دادن به جنگ در اوکراین است.(ادامه)
آزمون استخدامی امسال برگزار می‌شود؟
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی درباره برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری گفت: سازمان اداری و استخدامی برای برگزاری آزمون ملاحظه سازمان سنجش را دارد و اگر این سازمان بتواند شرایط و امکانات برگزاری آزمون استخدامی را فراهم کند، ما آماده برگزاری آن هستیم.(ادامه)
ثروتمندترین خانواده جهان چطور از ثروت خود مراقبت می‌کند؟
خانواده آل نهیان مالک باشگاه فوتبال منچستر سیتی، مالک ده‌ها قصر هستند و سرمایه گذاری زیادی در اسپیس ایکس و ساوج ایکس فنتی انجام داده‌اند.(ادامه)
۵ گزینه روزنامه دولت برای جانشینی کی‌روش
کی‌روش بدون مذاکره جدی با فدراسیون فوتبال تهران را ترک کرد و در روز‌های گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره وضعیت نیمکت تیم ملی مطرح شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
شمال نیوز : معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه‌های آینده که بررسی اسناد توسط بیمه‌ها انجام شود میزان دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آنها خواهد بود، آخرین جزئیات اجرای “قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری” را تشریح کرد. درخواست سالانه ۱۲۵۰ پرستار برای گواهی مهاجرت / پرداخت مبلغ علی‌الحساب به پرستاران در قالب تعرفه‌گذاری / کمتر از یک پرستار به ازای هر تخت
شمال نیوز : معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه‌های آینده که بررسی اسناد توسط بیمه‌ها انجام شود میزان دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آنها خواهد بود، آخرین جزئیات اجرای “قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری” را تشریح کرد.(ادامه)
طبق توافقی که برای طلاق داشتم از همسرم چک ۴۰۰ میلیون تومانی بابت مهریه ام گرفتم، اما هنگام وصول چک، ناگهان همسرم با ترفندی خاص، آن را مقابل دوربین های مدار بسته بانک از دست خواهرم قاپید و قورت داد. بدهکار مهریه چک ۴۰۰میلیونی را قورت داد
طبق توافقی که برای طلاق داشتم از همسرم چک ۴۰۰ میلیون تومانی بابت مهریه ام گرفتم، اما هنگام وصول چک، ناگهان همسرم با ترفندی خاص، آن را مقابل دوربین های مدار بسته بانک از دست خواهرم قاپید و قورت داد.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براساس اصلاحات صورت گرفته در این طرح، موضوع استخدام رسمی به وضعیت نیروهای شرکتی و در قالب قرارداد کار معین تقلیل پیدا کرد.

جزئیات آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براساس اصلاحات صورت گرفته در این طرح، موضوع استخدام رسمی به وضعیت نیروهای شرکتی و در قالب قرارداد کار معین تقلیل پیدا کرد. (ادامه)
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره موضوع پرداختی‌های فرهنگیان در ماه آبان و ماه آینده و همچنین موضوع کسورات حقوق آنان توضیحاتی ارائه داد / همکاران تابع صندوق بازنشستگان کشوری که دارای ۳۰ سال ....(خبر)
(ادامه)
اولویت استخدام برای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان
فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ در اولویت استخدامی قرار دارند.(ادامه)
۱۶۰ نماینده مجلس در نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی با اولویت جزییات طرح ساماندهی کارکنان دولت شدند. تقاضای ۱۶۰ نماینده برای بررسی با اولویت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت
۱۶۰ نماینده مجلس در نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی با اولویت جزییات طرح ساماندهی کارکنان دولت شدند.(ادامه)
واکنش سخنگوی نیروهای مسلح به بلوف‌زنی آمریکایی‌ها/ با کوچک‌ترین خطای‌ راهبردی نابودشان می‌کنیم / اینها خودشان می‌دانند که اگر خطایی راهبردی از آنها سر بزند چه بلایی سر آنها توسط جمهوری اسلامی ایران می‌آید ....(خبر)
(ادامه)
رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه‌ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود.
ساعت کاری ادارات در سراسر کشور ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود/ روز‌های پنجشنبه در تمام شهرستانها هم مانند تهران، ادارات تعطیل خواهد بود
رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه‌ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود. (ادامه)
هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری بدون تعارف نص قانون را اجرا کند/ سازمان اداری و استخدامی ‌گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کند. 6 ماموریت رئیس‌جمهوری به سازمان اداری و استخدامی
هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری بدون تعارف نص قانون را اجرا کند/ سازمان اداری و استخدامی ‌گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کند.(ادامه)
آیا پیامک موساد به مردم ایران برای جذب جاسوس صحت دارد؟
سایت‌های شرط‌بندی، پیام‌های تبلیغاتی، فیلترشکن‌ها و بازی‌های آنلاین از بسترهای جذب جاسوس برای موساد هستند.(ادامه)
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی توضیحاتی ارائه کرد. توضیح دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
شمال نیوز : به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای بکار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود. آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها ابلاغ شد / اصلاح آیین‌نامه انعقاد قراردادهای تسهیلات و تعهد مالی
شمال نیوز : به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای بکار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود.(ادامه)
آغاز دادگاه‌های عوامل اغتشاشات در تهران و برخی استان‌ها
محسنی اژه‌ای گفت: محاکمه کسانی که در قضایای اخیر با عناصر ضدانقلاب در داخل و خارج و بیگانگان مرتبط بودند، با دقت و طبق قانون انجام خواهد گرفت.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: همکاران قضایی با التزام به موارد قانونی، تلاش کردند تا در حدود کمتر از یک‌ ماه کیفرخواست بسیاری از عناصر اغتشاشات و قضایای اخیر را صادر و به دادگاه ارسال کنند و رسیدگی به این پرونده‌ها در هفته جاری شروع می‌شود. رسیدگی به پرونده برخی عناصر اصلی اغتشاشات اخیر در هفته جاری
رئیس قوه قضاییه گفت: همکاران قضایی با التزام به موارد قانونی، تلاش کردند تا در حدود کمتر از یک‌ ماه کیفرخواست بسیاری از عناصر اغتشاشات و قضایای اخیر را صادر و به دادگاه ارسال کنند و رسیدگی به این پرونده‌ها در هفته جاری شروع می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران افزود: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی می‌افتد و خواهد افتاد؛ همه اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند تا اگر کسی تصورش این است اتفاقی برای ایران ب‌ افتد بداند دشمن اول از همه با او کار دارد.... استاندار مازندران: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی خواهد افتاد / همه از اصلاح طلب و اصولگرا تصور نکنند اتفاقی برای ایران بیفتد، دشمن با آن‌ها کاری ندارد، قبل از همه او را بالای دار می‌فرستند
شمال نیوز : استاندار مازندران افزود: خبردارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی می‌افتد و خواهد افتاد؛ همه اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند تا اگر کسی تصورش این است اتفاقی برای ایران ب‌ افتد بداند دشمن اول از همه با او کار دارد....(ادامه)
شمال نیوز: درحالی که انتصاب همسر معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به مسئولیتی جدید در شرکت ملی نفت ایران این روزها خبرساز شده، ایسنا ابعادی جدید از این انتصاب را پیگیری کرده است. حواشی انتصاب همسر معاون وزیر در شرکت نفت ! + سند و بازتاب
شمال نیوز: درحالی که انتصاب همسر معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به مسئولیتی جدید در شرکت ملی نفت ایران این روزها خبرساز شده، ایسنا ابعادی جدید از این انتصاب را پیگیری کرده است.(ادامه)
شبکه اجتماعی لینکدین که در روزهای گذشته با محدودیت روبرو شده بود، امروز بار دیگر در دسترس قرار گرفت. یک شبکه اجتماعی رفع فیلتر شد
شبکه اجتماعی لینکدین که در روزهای گذشته با محدودیت روبرو شده بود، امروز بار دیگر در دسترس قرار گرفت.(ادامه)
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت.(ادامه)
درحالی که انتصاب همسر معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به مسئولیتی جدید در شرکت ملی نفت ایران این روزها خبرساز شده، ایسنا ابعادی جدید از این انتصاب را پیگیری کرده است.

بررسی‌ حواشی انتصاب همسر معاون وزیر در شرکت نفت
درحالی که انتصاب همسر معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به مسئولیتی جدید در شرکت ملی نفت ایران این روزها خبرساز شده، ایسنا ابعادی جدید از این انتصاب را پیگیری کرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.