.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزارت نفت اعلام کرد اختلال در جایگاه های بنزین به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد. آیا بنزین گران می‌شود؟
وزارت نفت اعلام کرد اختلال در جایگاه های بنزین به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند. اختلال در سامانه هوشمند بنزین/ قیمت و سهمیه بنزین تغییر می‌کند؟
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از انهدام باند قاچاق با کشف ۵ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک در آن شهرستان، خبر داد. انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از انهدام باند قاچاق با کشف ۵ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک در آن شهرستان، خبر داد.(ادامه)
سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه‌ای مهم درباره حمله نظامی بامدادی به یک کشتی عبوری مشکوک از تنگه باب المندب منتشرخواهد کرد. بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله بامدادی به یک کشتی تا ساعتی دیگر
سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه‌ای مهم درباره حمله نظامی بامدادی به یک کشتی عبوری مشکوک از تنگه باب المندب منتشرخواهد کرد.(ادامه)
منابع خبری بامداد سه‌شنبه از حمله به یک کشتی رژیم صهیونیستی در تنگه باب المندب در جنوب یمن خبر دادند. گزارش‌ها درباره حمله به کشتی صهیونیستی در باب المندب
منابع خبری بامداد سه‌شنبه از حمله به یک کشتی رژیم صهیونیستی در تنگه باب المندب در جنوب یمن خبر دادند.(ادامه)
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد. تاریخ مازندران در انبار / خانه‌به‌دوشی کتاب در شهرِ خیّرینِ فرهنگی !
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد.(ادامه)
سود سهام عدالت، امسال در دو نوبت آذر و اسفندماه به حساب سهامداران واریز می‌شود. واریز سود سهام عدالت در ۲ نوبت
سود سهام عدالت، امسال در دو نوبت آذر و اسفندماه به حساب سهامداران واریز می‌شود.(ادامه)
در بخشی از پیامک‌های مردمی ۱۶۲ مخاطبان رضایت خودشان از برنامه‌های «پاورقی»، «نوسان» و «دی بی سی» را اعلام کردند. کدام برنامه‌های تلویزیون مورد رضایت مخاطبان قرار گرفتند؟
در بخشی از پیامک‌های مردمی ۱۶۲ مخاطبان رضایت خودشان از برنامه‌های «پاورقی»، «نوسان» و «دی بی سی» را اعلام کردند.(ادامه)
بانک مرکزی در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور نسبت به انتقال سپرده‌ها، دارایی‌ها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی اقدام می‌کند. انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی
بانک مرکزی در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور نسبت به انتقال سپرده‌ها، دارایی‌ها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی اقدام می‌کند.(ادامه)
اخبار مبنی بر قطعی اینترنت برای هفته‌ها یا ماه‌ها که به پست یک محقق در ایکس ارجاع داده شده به قطعی اینترنت اشاره‌ای نشده است. آیا اینترنت جهان فردا قطع می‌شود؟
اخبار مبنی بر قطعی اینترنت برای هفته‌ها یا ماه‌ها که به پست یک محقق در ایکس ارجاع داده شده به قطعی اینترنت اشاره‌ای نشده است.(ادامه)
اداره ایثارگران کل سپاه از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد.
شناسایی پیکر مطهر ۸ شهید مدافع حرم/ اسامی شهدا/ دو شهید از خطه شمال
اداره ایثارگران کل سپاه از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : رویدادهای حیرت انگیز بخش های مختلف این استان که موجب دلسردی و نگرانی جریان انقلاب و مردم مومن و انقلابی این خطه شد ، موجب گردید تا رئیس جمهور با ورود شجاعانه و مستقیم به این موضوع خواستار برخورد با عناصر مخل در پیشبرد سیاست های دولت مردمی سیزدهم در مازندران شود . دستور ویژه رئیس جمهور برای برخورد با برخی تخلفات مدیریتی در مازندران + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : رویدادهای حیرت انگیز بخش های مختلف این استان که موجب دلسردی و نگرانی جریان انقلاب و مردم مومن و انقلابی این خطه شد ، موجب گردید تا رئیس جمهور با ورود شجاعانه و مستقیم به این موضوع خواستار برخورد با عناصر مخل در پیشبرد سیاست های دولت مردمی سیزدهم در مازندران شود .(ادامه)
بی‌بی صبح شنبه ۷ اکتبر تمام شد
(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است . حمایت از مقاومت غزه راهبرد رسانه ملی در برابر امپراطوری دروغ و تحریف
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است .(ادامه)
يكي از غذاهای سنتی ایرانی، با حضور یک سرآشپز از كشورمان در برنامه صبحگاهی «کانال یک» روسیه معرفی شد. غذای ایرانی روی میز پربیننده‌ترین شبکه تلویزیونی روسیه
يكي از غذاهای سنتی ایرانی، با حضور یک سرآشپز از كشورمان در برنامه صبحگاهی «کانال یک» روسیه معرفی شد.(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد که طی ۴ روز ۶۲ خودروی زرهی دشمن (تانک، نفربر و بولدوزر) را نابود و منهدم کردیم. طی ۴ روز ۶۲ خودروی زرهی اسرائیل در غزه نابود شد
سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد که طی ۴ روز ۶۲ خودروی زرهی دشمن (تانک، نفربر و بولدوزر) را نابود و منهدم کردیم.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
خط حزب‌الله نشریه متعلق به دفتر رهبر انقلاب اسلامی ایران، نوشت: ادعای رویترز درباره محتوای دیدار آقای اسماعیل‌هنیه با رهبر انقلاب، سراسر کذب است. خط‌حزب‌الله خبر رویترز را تکذیب کرد
خط حزب‌الله نشریه متعلق به دفتر رهبر انقلاب اسلامی ایران، نوشت: ادعای رویترز درباره محتوای دیدار آقای اسماعیل‌هنیه با رهبر انقلاب، سراسر کذب است.(ادامه)
شمال نیوز: تصویر دیده نشده از جوانی رهبر انقلاب به همراه فرزندان را در ادامه می بینید. تصویر دیده نشده از جوانی رهبر انقلاب به همراه فرزندان
شمال نیوز: تصویر دیده نشده از جوانی رهبر انقلاب به همراه فرزندان را در ادامه می بینید.(ادامه)
یک اثر تاریخی در محوطه سعدآباد کشف شد. یک اثر تاریخی در محوطه سعدآباد کشف شد
یک اثر تاریخی در محوطه سعدآباد کشف شد.(ادامه)
هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران تصمیم گرفت تا سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی با این تیم ادامه دهد. سرمربی تیم نساجی مازندران تغییر نمی کند
هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران تصمیم گرفت تا سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی با این تیم ادامه دهد.(ادامه)
دادستان کل کشور با اشاره به رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برخورد با مرتکبان تخلفات گفت: همه رد صلاحیت‌ها به منزله داشتن پرونده قضائی نیست. رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برخورد با مرتکبان تخلفات/همه رد صلاحیت‌ها انتخاباتی به منزله داشتن پرونده قضائی نیست؛ طبق اطلاع اکثر این موارد جنبه شکلی دارد / لازم است دستگاه‌های مرتبط علت رد صلاحیت‌ها را به اطلاع عموم مردم برسانند(خبر)
دادستان کل کشور با اشاره به رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برخورد با مرتکبان تخلفات گفت: همه رد صلاحیت‌ها به منزله داشتن پرونده قضائی نیست.(ادامه)
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
سخنگوی فراجا در یادداشتی نوشت امنیت نعمتی است از نظرِ مردم پوشیده تا آنگاه که ناامنی رخ دهد، اما گویا حافظان امنیت در همه حال از دیده‌ها نهانند. نه امنیت را می‌بینند، نه پَرکشیدن حافظان امنیت را!
سخنگوی فراجا در یادداشتی نوشت امنیت نعمتی است از نظرِ مردم پوشیده تا آنگاه که ناامنی رخ دهد، اما گویا حافظان امنیت در همه حال از دیده‌ها نهانند.(ادامه)
کشف ماینر از مزرعه مولوی عبدالحمید !
یک منبع آگاه گفت: مسجد مکی با راه‌اندازی تعداد۸۰ دستگاه ماینر و با سوءاستفاده از برق رایگان مسجد و مدرسه مکی اقدام به استخراج رمز ارز کرده است.(ادامه)
یک منبع آگاه گفت: مسجد مکی با راه‌اندازی تعداد۸۰ دستگاه ماینر و با سوءاستفاده از برق رایگان مسجد و مدرسه مکی اقدام به استخراج رمز ارز کرده است. کشف 80 دستگاه ماینر غیرمجاز از مسجد مکی زاهدان
یک منبع آگاه گفت: مسجد مکی با راه‌اندازی تعداد۸۰ دستگاه ماینر و با سوءاستفاده از برق رایگان مسجد و مدرسه مکی اقدام به استخراج رمز ارز کرده است.(ادامه)
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد. اعلام جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف باند پولشویی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان و دستگیری ۷ نفر متهم در این رابطه خبر داد. دستگیری باند پولشویی ۱۰۰ میلیاردی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف باند پولشویی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان و دستگیری ۷ نفر متهم در این رابطه خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.363 seconds.