.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است. برزخ ۱۲ ساله!(يادداشت)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است.(ادامه)
شمال نیوز: عبدالرضا داوری از بیماری دوماهه احمدی‌نژاد خبر داد. ابتلای احمدی نژاد به یک بیماری/ علت غیبت ۷ ماهه فاش شد
شمال نیوز: عبدالرضا داوری از بیماری دوماهه احمدی‌نژاد خبر داد.(ادامه)
عکس/ احمدی نژاد بعد از چندماه بالاخره آفتابی شد!
(ادامه)
رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد در خبری با تیتر «سنگ‌صبور مردم»، تصاویری از «دیدار مردمی» وی نیز که اعلام شده، مربوط به روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه است، منتشر کرد. احمدی‌نژاد بعد از چندماه، «بالاخره» آفتابی شد! / بازگشت با عنوان «سنگ‌صبور مردم» + تصاویر
رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد در خبری با تیتر «سنگ‌صبور مردم»، تصاویری از «دیدار مردمی» وی نیز که اعلام شده، مربوط به روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه است، منتشر کرد.(ادامه)
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم گفت:مردم از نگاه خشک و تند خسته شده اند و حتما به دنبال فضای سیاسی دیگری هستند.


فعال سیاسی: شواهدی نمی‌بینم که لاریجانی در انتخابات شرکت کند / در دیدار قالیباف با ناطق نوری، حداد عادل و لاریجانی هیچ توافقی صورت نگرفت
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم گفت:مردم از نگاه خشک و تند خسته شده اند و حتما به دنبال فضای سیاسی دیگری هستند. (ادامه)
معرفی متفاوت سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از زبان یک فعال رسانه ای + توئیت
(ادامه)
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد. سکاندار جدید سازمان برنامه و بودجه کیست؟/ یک امام صادقی دیگر در تیم دولت
داوود منظور که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، اکنون به عنوان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.(ادامه)
با حک کلمه شهادت برای درگذشت رستم قاسمی، این سوال پیش می‌آید که در چین چه اتفاقی برای او رخ داده که منجر به شهادتش شده است؟ سنگ قبر رستم قاسمی جنجال به پا کرد /مگر او در چین به شهادت رسیده است؟ + عکس
با حک کلمه شهادت برای درگذشت رستم قاسمی، این سوال پیش می‌آید که در چین چه اتفاقی برای او رخ داده که منجر به شهادتش شده است؟(ادامه)
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند. ۸ بند اصلی توافق ایران و عربستان
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند.(ادامه)
شمال نیوز: بینش، اراده، توان، علم و تخصص دولت در سطحی است که اساسا اجازه نمی دهد، او وظایف و مأموریت هایش را درک کند! دولت رئیسی تجربه و تخصص لازم را ندارد/ با مدیریت در این سطح بیگانه‌ هستند!/ انگار کسی خلبانی بلد نباشد و مجبورش کنند هواپیما را هدایت کند
شمال نیوز: بینش، اراده، توان، علم و تخصص دولت در سطحی است که اساسا اجازه نمی دهد، او وظایف و مأموریت هایش را درک کند!(ادامه)
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد.

یادآوری حامیان رئیسی به قالیباف/ سرنوشت حداد‌عادل در انتظار رئیس‌مجلس
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد. (ادامه)
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد.

یادآوری حامیان رئیسی به قالیباف/ سرنوشت حداد‌عادل در انتظار رئیس‌مجلس
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد. (ادامه)
امتداد نوشت : باهنر معتقد است،احمدی نژاد، سکوت رضایت آمیزی کرده است. «اصلی‌ترین دلیل سکوت احمدی‌نژاد» به روایت باهنر
امتداد نوشت : باهنر معتقد است،احمدی نژاد، سکوت رضایت آمیزی کرده است. (ادامه)
احمدی‌نژاد کجاست؟/ نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد: گفته بود سیل می آید حالا هم سیل آمده/نقد دارد اما نمی‌خواهد در ردیف پهلوی و میرحسین موسوی قرار گیرد ... احمدی‌نژاد کجاست؟/ نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد: گفته بود سیل می آید حالا هم سیل آمده/نقد دارد اما نمی‌خواهد در ردیف پهلوی و میرحسین موسوی قرار گیرد!
احمدی‌نژاد کجاست؟/ نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد: گفته بود سیل می آید حالا هم سیل آمده/نقد دارد اما نمی‌خواهد در ردیف پهلوی و میرحسین موسوی قرار گیرد ...(ادامه)
تصاویری از خودرو خاک‌گرفته و قدیمی احمدی‌نژاد!
تصاویری از خودروی شخصی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق ایران در پارکینگ سازمان بهزیستی را ببینید.(ادامه)
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.



سیمرغ بهترین بازیگر برای استاد نصیریان و مجید صالحی | چه کسی بهترین بازیگر زن شد؟
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. (ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند. نامزد‌های سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند.(ادامه)
طهماسب مظاهری رئیس‌کل پیشین بانک مرکزی در کتاب خاطرات خود روایتی عجیب از شیوه دور زدن تحریم‌ها در دولت محمود احمدی‌نژاد مطرح کرده است. روایت رئیس بانک مرکزی دولت نهم از دستورات احمدی نژاد برای «دور زدن تحریم‌ها» !
طهماسب مظاهری رئیس‌کل پیشین بانک مرکزی در کتاب خاطرات خود روایتی عجیب از شیوه دور زدن تحریم‌ها در دولت محمود احمدی‌نژاد مطرح کرده است.(ادامه)
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید. قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور/ برترین‌های انتخابی تیم ملی مشخص شدند
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید.(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد در سال‌های اخیر تفاوت های زیادی کرده است.

تیپ دیده‌ نشده از محمود احمدی نژاد در یک میوه‌فروشی+عکس
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد در سال‌های اخیر تفاوت های زیادی کرده است. (ادامه)
طحان نظیف در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر آقایان لاریجانی، روحانی و احمدی نژاد بخواهند برای انتخابات آتی وارد عرصه شوند، نگاه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت آنها چگونه است؟ گفت: .... لاریجانی، روحانی و احمدی نژاد، «تایید صلاحیت» می‌شوند؟
طحان نظیف در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر آقایان لاریجانی، روحانی و احمدی نژاد بخواهند برای انتخابات آتی وارد عرصه شوند، نگاه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت آنها چگونه است؟ گفت: ....(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
افرادی که به هر دلیلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود هستند، با دارا بودن شرایطی می‌توانند این کار را از طریق طی کردن مراحل قانونی انجام دهند. شرایط تغییر نام خانوادگی در شناسنامه
افرادی که به هر دلیلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود هستند، با دارا بودن شرایطی می‌توانند این کار را از طریق طی کردن مراحل قانونی انجام دهند. (ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
 در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند.

چگونه احمدی نژاد نصف دولت رئیسی را تسخیر کرد؟
در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند. (ادامه)
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید. خیز قالیباف و لاریجانی به سمت پاستور 1404/ سعید جلیلی، رئیسی را دور می زند؟
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید.(ادامه)
محمد جواد ظریف در واکنش به توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد، برای او آرزوی سلامتی و سربلندی کرد. واکنش ظریف به حلالیت طلبیدن مشاور سابق احمدی‌نژاد
محمد جواد ظریف در واکنش به توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد، برای او آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.(ادامه)
روابط عمومی دفتر احمدی نژاد اعلام کرد؛ او پیرامون «وقایع اخیر» موضع‌گیری نداشته است. روابط عمومی دفتر احمدی نژاد درباره فیلم جنجالی اخیر او توضیح داد
روابط عمومی دفتر احمدی نژاد اعلام کرد؛ او پیرامون «وقایع اخیر» موضع‌گیری نداشته است.(ادامه)
۲۴ تکواندوکار مازندرانی به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی راه یافتند. ۲۴ تکواندوکار مازندرانی در مرحله دوم انتخابی تیم ملی
۲۴ تکواندوکار مازندرانی به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی راه یافتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.736 seconds.