.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گردهمایی احمدی نژادی ها در تهران
(ادامه)
شمال نیوز: رجب مولايی كه چندی پيش به دليل حضور در ميتينگ سياسی احمدي تژاد در بابل، جنجال ساز و پس از آن بركنار شده بود،مي گويد ؛ برخلاف ميل باطني و با دستور مقامات بالادستی خود در اين ميتينگ شركت كرده بوده است.

احمدی نژادی نیستم، این وصله ها به من نمی چسبد
شمال نیوز: رجب مولايی كه چندی پيش به دليل حضور در ميتينگ سياسی احمدي تژاد در بابل، جنجال ساز و پس از آن بركنار شده بود،مي گويد ؛ برخلاف ميل باطني و با دستور مقامات بالادستی خود در اين ميتينگ شركت كرده بوده است. (ادامه)
احمدی‌نژاد آمد و شعارهای جدید داد و مخاطب‌هایش را در طبقات جدید تعریف کرد و به‌خصوص از یک چیزی استفاده کرد که بعدا بدل به یک اصل در انتخاب‌های ما شد. از بعد از دوم خرداد فضا دوقطبی شد و باعث رادیکال‌شدن فضا شد. احمدی‌نژاد این را خوب شناخت.... اگرجلیلی نیامده بود احتمال برداصولگرایان بود
احمدی‌نژاد آمد و شعارهای جدید داد و مخاطب‌هایش را در طبقات جدید تعریف کرد و به‌خصوص از یک چیزی استفاده کرد که بعدا بدل به یک اصل در انتخاب‌های ما شد. از بعد از دوم خرداد فضا دوقطبی شد و باعث رادیکال‌شدن فضا شد. احمدی‌نژاد این را خوب شناخت....(ادامه)
سفرهای استانی احمدی‌نژاد ادامه دارد
شهري كه نخستين مقصد رييس دولت‌هاي نهم و دهم پس از توافق وين است، يقينا حرف‌هايي براي شنيدن دارد (ادامه)
خرازی:محاکمه احمدی​نژاد،حق ملت ایران است
(ادامه)
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند. تنها سخنی که از زبان مسئولان قضایی جاری شده است تايید خبر بازداشت بود که در 18 خرداد ماه جاری از سوی محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا اعلان شد. از آن‌روز تا کنون بازار ... بقایی در ۱۰ کشور سرمایه‌گذاری کرده است/فاجعه‌ای بزرگ‌تر از پرونده‌ زنجانی!؟
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند. تنها سخنی که از زبان مسئولان قضایی جاری شده است تايید خبر بازداشت بود که در 18 خرداد ماه جاری از سوی محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا اعلان شد. از آن‌روز تا کنون بازار ...(ادامه)
سرمایه گذاری معاون احمدی‌نژاد در 10 کشور؟
بیش از یک ماه از بازداشت معاون اجرایی احمدي‌نژاد می گذرد و هنوز مقام های مسئول قضایی اظهار نظری درباره اتهام های حمید بقایی به میان نیاورده اند.(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز یکشنبه 7 تیر
(ادامه)
باهنر: كارگردان اصولگرايانم نه هنرپيشه آنها
محمدرضا باهنر، با سابقه هفت دوره حضور در مجلس از اين حيث يكي از منحصر به فردترين سياستمداران ايراني است. او در طول اين سال‌هاي حضور در مجلس رفته رفته از يك نماينده صرف به يكي از تاثيرگذارترين چهره‌هاي اصولگرا تبديل شد و تا جايي پيش رفت كه پس از فوت مرحوم عسگراولادي دبيركلي جبهه پيروان خط امام و رهبري را در اختيار گرفت. او در ماه‌هاي اخير كه بحث داغ فعالين سياسي چيزي جز انتخابات مجلس آتي نيست تلاش چشمگيري براي انسجام اصولگرايان به خرج داده است. سياستمدار كرماني اصولگرايان البته فراز و فرودهاي متعددي را هم طي همين چند ماه تجربه كرده است. (ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
اطلاعات‌جديد ازمبالغ اهدايي رحيمي به نمايندگان
(ادامه)
تخلف احمدي‌نژادي‌ها بيش از اين حرف‌هاست
پزشكيان مي‌گويد: اينكه از يك دولت دو معاون دستگير شود قابل تامل است. هر دو معاون احمدي‌نژاد با جرايم اقتصادي زنداني شده‌اند و نكته حائز اهميت اين است كه از دولتي دو معاون دستگير شده است كه هر روز از داشتن ليست مفسدان اقتصادي در جييب و كشو خبر مي‌داد.(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های سه شنبه ۱۹ خرداد
(ادامه)
مظاهری:‌ احمدی نژاد آمار اشتباه به مردم داد!
طهماسب مظاهری رئیس کل بانک مرکزی در دولت احمدی نژاد درباره آمارهای اقتصادی خلاف واقع رئیس جمهور سابق به روزنامه اعتماد توضیح داد.(ادامه)
شکایت معاون اجرایی احمدی نژاد از جهانگيري
معاون اجرايي محمود احمدي نژاد در دولت دهم از قصدش براي شکايت از اسحاق جهانگيري معاون اول دولت يازدهم خبر داد (ادامه)
شجونی: احمدی نژاد، صد‌درصد رای می آورد
حجت الاسلام جعفر شجونی در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: اگر احمدي‌نژاد بازگردد، صد‌درصد راي خواهد آورد. احمدي‌نژاد در ميان عوام‌الناس محبوبيت بالايي دارد. او رييس‌جمهوري پركار و كم‌خواب بود. اول صبح همه وزرا را راه مي‌انداخت و به كارشان مي‌گرفت. به همه شهرستان‌ها سر مي‌زد و به مشكلات مردم رسيدگي مي‌كرد.(ادامه)
روحاني سياست‌هاي غلط احمدي‌نژاد را اصلاح نكرد
شعار دولت نهم و دهم كه عدالت‌گستري بود. حالا ببينيد آمار به ما چه مي‌گويد؟ حتي عدد و رقم‌هاي رسمي‌اي كه در دولت قبلي منتشر شد، نشان داد كه شاخص فلاكت، كه مجموع نرخ تورم و بيكاري است، در ماه‌هاي پاياني احمدي‌نژاد دو برابر ماه‌هاي اول فعاليت اين دولت بود. يعني هزار ميليارد دلار بر باد دادند، چيز چنداني به ظرفيت‌هاي توليد و اشتغال نيفزودند و «فلاكت» را هم به جاي «عدالت» نشاندند(ادامه)
هشدار درباره ائتلاف احمدی نژاد و تندروها
زیباکلام در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: انتخابات مجلس دو‌قطبي خواهد بود. يك قطب آن اصلاح‌طلبان و اصولگرايان معتدل و طرفداران آقاي روحاني و قطب ديگر اصولگرايان تندرو به همراه طرفداران آيت‌الله مصباح‌يزدي و جبهه پايداري و طرفداران آقاي احمدي‌نژاد خواهند بود.(ادامه)
پیامکهای مشکوک به نمایندگان بخاطر 1 طرح
مایندگان مجلس با بررسی اولویت طرح ادغام شورای فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی موافقت کردند که بر این اساس کلیات این طرح در جلسه سه شنبه 22 اردیبهشت مورد بررسی قرار می‌گیرد. (ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های سه شنبه۲۲ارديبهشت
(ادامه)
كاروان 3 هزار نفره ياران محمود احمدی نژاد
هر چقدر اطرافيانش تلاش كنند و مصاحبه پشت مصاحبه بياورند كه احمدي‌نژاد براي مجلس هيچ برنامه‌اي ندارد، باز خبري از ولنجك درز مي‌كند كه خلاف اين گفته را ثابت مي‌كند. (ادامه)
كاروان سه هزار نفره ياران احمدي‌نژاد
(ادامه)
میرزاده:‌ عليه دانشگاه آزاد فضاسازي مي‌كنند
وقتي كه ما دانشگاه را تحويل گرفتيم دانشجوي ستاره‌دار بود اما ما نوشتيم كه همه‌شان را ثبت نام كنند، گفتم اگر قرار است كسي از تحصيل ممنوع شود بايد حكم قضايي به ما بدهند. چرا؟ چون اين يك نوع محروميت از حقوق اجتماعي است و حتما بايد بر مبناي حكم دادگاه باشد. البته ما اسامي را هم به وزارت اطلاعات تحويل داديم و آنها هم بررسي كردند و ما مشكلي نداشتيم.(ادامه)
شمال نیوز : از کشمکش هاي ناشي از نصب اين تابلو چه کساني سود مي برند و چه آورده اي جز تفرقه و جدايي براي مردم سوادکوه خواهد داشت؟.... اندرمصائب یک تابلو تا لزوم تصمیم منطقی مسئولین دو شهرستان
شمال نیوز : از کشمکش هاي ناشي از نصب اين تابلو چه کساني سود مي برند و چه آورده اي جز تفرقه و جدايي براي مردم سوادکوه خواهد داشت؟....(ادامه)
دیدار خارجی احمدی‌نژاد در سکوت خبری
احمدی نژاد حدود سه ماه پیش در جریان اولین سفر خارجی‌اش پس از اتمام دوران ریاست جمهوری، به دعوت فاتح اربکان-فرزند نجم‌الدین اربکان و رئیس بنیاد اربکان- به استانبول رفت. (ادامه)
مشايی: نگفتم نمي‌آيم
(ادامه)
در نشست دیروز حلقه احمدی نژاد در ولنجک چه گذشت؟
(ادامه)
مشايي: نگفتم نمي‌آيم
محمود احمدي‌نژاد و اسفنديار رحيم‌مشايي با كت و شلواري مشكي رنگ، پيراهني سفيد، يكي با لبخندي باز و ديگري با تبسم، دست در دست هم پا به وزارت كشور گذاشتند تا در دقيقه ٩٠ معماي پر رمز و راز ثبت‌نام «اسفنديار محمود» حل شود.(ادامه)
شمال نیوز : احمدي نژاد هم زمان با شب ميلاد امير مومنان (ع) و به دعوت جمعي از جوانان شهرستان بابل، در جشن ميلاد در محل مقبره سعيدالعلما حضور خواهد يافت.... سفر قریب الوقوع احمدی نژاد به مازندران
شمال نیوز : احمدي نژاد هم زمان با شب ميلاد امير مومنان (ع) و به دعوت جمعي از جوانان شهرستان بابل، در جشن ميلاد در محل مقبره سعيدالعلما حضور خواهد يافت....(ادامه)
٩ شكايت خصوصي عليه احمدي‌نژاد
اصلي‌ترين شاكي پرونده محمود احمدي‌نژاد، علي لاريجاني به نمايندگي از مجلس بود؛ شكايتي كه بيشتر تحت عنوان شكايت «مجلس» از رييس دولت سابق شناخته مي‌شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.