.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رحمتی از استقلال کنار گذاشته می ‌شود؟
دومین موضوع مورد بحث در کمیته فنی استقلال بعد از انتخاب سرمربی، تصمیم گیری درباره دو بازیکن باتجربه است که گفته می شود خروجی آن کنارگذاشتن مهدی رحمتی و بازگشت احتمالی وحید طالب لو است.(ادامه)
شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران شد
«وینفرد شفر» 67 ساله با اعلام کمیته فنی باشگاه استقلال تهران، به عنوان گزینه مورد تایید این باشگاه، سکان سرمربیگری آبی پوشان پایتخت را در رقابت های لیگ برتر برعهده گرفت. (ادامه)
احتمال خداحافظی هافبک باتجربه استقلال از فوتبال
مجتبی جباری هافبک میانی آبی پوشان که از سوی هیات مدیره این باشگاه کنار گذاشته شده است، احتمالا از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.(ادامه)
شب جنجالی استقلالی ها در برنامه ۹۰
برنامه نود این هفته از ساعت 22:43 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:50 بامداد سه شنبه به پایان رسید. (ادامه)
یازدهمین یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر برگزار می‌شود
همزمان با سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله جباری، یازدهمین یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.(ادامه)
جباری منصوریان را از استعفا منصرف کرد
مجتبی جباری به نمایندگی از همه بازیکنان در رختکن با منصوریان به گفتگو نشست و از او خواست از تصمیمش صرف‌نظر کند.(ادامه)
پرچم‌گردانی حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در بهشهر +تصاویر
خدام حرم امام رضا(ع) که حامل پرچم مطهر حرم رضوی هستند ظهر امروز برنامه‌های خود را در شهرستان بهشهر آغاز کردند.(ادامه)
احتمال بازگشت نوروزی به استقلال
با کوتاه آمدن استقلال از مواضع خود و اعلام انجام تست پزشکی و تلاش برخی از نزدیکان دو طرف، ممکن است نوروزی به مجموعه استقلال بازگردد.(ادامه)
جلسه امروز منصوریان با کاپیتان‌های استقلال
در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال علیرضا منصوریان ٤ بازیکن(مهدی رحمتی، مجتبی جباری،پژمان منتظری و هسرو حیدری) تیمش را به گوشه ای از زمین فرا خواند و دقایقی با آنها گفت و گو کرد.(ادامه)
شوک به استقلال در نقل و انتقالات
پژمان منتظری مدافع تیم‌ملی از بازگشت به استقلال منصرف شد و می‌خواهد در لیگ ستارگان قطر بماند.(ادامه)
حمایت علما و نماینده شرق مازندران در مجلس از حجت‌الاسلام رئیسی
بیت علمای شرق مازندران و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از کاندیداتوری حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.(ادامه)
آقای گل استقلالی مهمان برنامه ۹۰
مهاجم سابق استقلال مهمان برنامه ۹۰ خواهد بود.(ادامه)
نشست منصوریان با پیشکسوتان استقلال
سرمربی تیم استقلال پیش از ظهر امروز نشستی را با برخی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار کرد.(ادامه)
سرمربی جباری و منتظری استعفا کرد
باشگاه الاهلی قطر با استعفا سرمربی قطری خود موافقت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : جباری گفت : آقای رئیس جمهور! اینکه فقط بیایم پروژه‌ها را افتتاح کنیم و از درد مردم بی‌خبر باشیم این سفرها بی‌فایده است و امیدوارم این سخنان ما به گوش شما برسد..... آقای رئیس جمهور ! این سفرها بی فایده است !
شمال نیوز : جباری گفت : آقای رئیس جمهور! اینکه فقط بیایم پروژه‌ها را افتتاح کنیم و از درد مردم بی‌خبر باشیم این سفرها بی‌فایده است و امیدوارم این سخنان ما به گوش شما برسد.....(ادامه)
شمال نیوز : در این حوزه انتخابیه که به نسبت دوره گذشته شاهد کاهش دو عضوی اعضا می باشد رقابتی تنگاتنگ حاکم است و از هم اکنون با ورود چهره های جدید نویدبخش یک انتخابات پرشور است .... انتخابات شورای پنجم در بهشهر ؛ چه کسانی آمدند ؟+ اسامی نامزدها
شمال نیوز : در این حوزه انتخابیه که به نسبت دوره گذشته شاهد کاهش دو عضوی اعضا می باشد رقابتی تنگاتنگ حاکم است و از هم اکنون با ورود چهره های جدید نویدبخش یک انتخابات پرشور است ....(ادامه)
شمال نیوز: هفته گذشته اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست این هیات، پیشنهاد کرد نام بندر امیرآباد در شرق مازندران به بندر بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر یابد. و  اعلام این خبر واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشت .
واکنش مازندرانی ها به تغییر نام«بندر امیر آباد»
شمال نیوز: هفته گذشته اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست این هیات، پیشنهاد کرد نام بندر امیرآباد در شرق مازندران به بندر بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر یابد. و اعلام این خبر واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشت . (ادامه)
بانوان مازندرانی همچنان بر روی نوار باخت!
تیم های فوتسال استقلال ساری و بازرگانی نوشهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال شکست خوردند.(ادامه)
تشییع بی‌سروصدای پیکر فرزند جباری
پیکر فرزند علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال به خاک سپرده شد.(ادامه)
نامگذاری خیابانی به نام شهدای سوسنگرد در ساری
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از نامگذاری خیابانی در ساری به نام شهدای سوسنگرد خبر داد.(ادامه)
همسر هادی نوروزی در منزل پورحیدری+عکس
همسر کاپیتان فقید پرسپولیس در منزل پیشکسوت استقلال حاضر شد.(ادامه)
 شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. منصور پورحیدری، پدر استقلال درگذشت/خداحافظ مرد با ادب فوتبال+ تصاوير
شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
وزیر دفاع وارد مازندران شد‌
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دقایقی پیش با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه بین‌الملل دشت‌ناز ساری شد.(ادامه)
حجت‌الاسلام  جباری گفت: اگر بخواهند میانکاله را قطعه‌ قطعه کنند؛ نخستین اخطار من این است که از سمت خود استعفاء می‌دهم و این‌طور نیست که هر فردی بخواهد با رابطه و کارهای دیگر مناطق ما را چند تکه کند و برای شهر خود بردارد.
اگر بخواهند میانکاله را قطعه‌ قطعه کنند استعفاء می‌دهم
حجت‌الاسلام جباری گفت: اگر بخواهند میانکاله را قطعه‌ قطعه کنند؛ نخستین اخطار من این است که از سمت خود استعفاء می‌دهم و این‌طور نیست که هر فردی بخواهد با رابطه و کارهای دیگر مناطق ما را چند تکه کند و برای شهر خود بردارد. (ادامه)
اخراج 100 کارگر کارخانه فولاد امیرآباد بهشهر
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم وقایع مجلس ششم تکرار شود و همانطور که مردم با خیال آسوده نمایندگان خود را انتخاب کرده‌اند، بدانند که نمایندگان نیز مطالبات آنها که مطالبات اسلام، انقلاب، ولایت و شهدا است را با جدیت پیگیری می‎کنند..... اجازه نمی‎دهیم وقایع مجلس ششم تکرار شود
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم وقایع مجلس ششم تکرار شود و همانطور که مردم با خیال آسوده نمایندگان خود را انتخاب کرده‌اند، بدانند که نمایندگان نیز مطالبات آنها که مطالبات اسلام، انقلاب، ولایت و شهدا است را با جدیت پیگیری می‎کنند.....(ادامه)
اجازه نمی‎دهیم وقایع مجلس ششم تکرار شود
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم وقایع مجلس ششم تکرار شود و همانطور که مردم با خیال آسوده نمایندگان خود را انتخاب کرده‌اند، بدانند که نمایندگان نیز مطالبات آنها که مطالبات اسلام، انقلاب، ولایت و شهدا است را با جدیت پیگیری می‎کنند.(ادامه)
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است نتایج مرحله دوم به همراه گرایش منتخبان
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است(ادامه)
کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس
فهرست کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد(ادامه)
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.

136 نامزدرا با گرایش‌های سیاسی‌شان بشناسید
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.