.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ آغاز مراسم دیدار رهبر انقلاب با مردم تبریز
این دیدار در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال۱۳۵۶، از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی انجام می‌شود(ادامه)
وی سیاست دولت سیزدهم در روابط خارجی را سیاست متوازن عنوان کرد و گفت: روابط ما در سیاست خارجی توازن است. نگاه به غرب، کشور را نامتوازن کرده بود و باید به همه کشور‌ها و ظرفیت‌ها در دنیا به ویژه همسایگان نگاه داشته باشیم، اما امیدمان به خدا و مردم عزیز خوزستان، خراسان و آذربایجان است. رئیس‌جمهور: نگاه‌مان به مردم است، نه غرب! / کوچکترین امیدی به وین و نیویورک نداریم/ انقلاب «فساد» و «ظلم» را نمی‌پذیرد/ امیدم به آینده هر روز بیشتر می‌شود(خبر)
وی سیاست دولت سیزدهم در روابط خارجی را سیاست متوازن عنوان کرد و گفت: روابط ما در سیاست خارجی توازن است. نگاه به غرب، کشور را نامتوازن کرده بود و باید به همه کشور‌ها و ظرفیت‌ها در دنیا به ویژه همسایگان نگاه داشته باشیم، اما امیدمان به خدا و مردم عزیز خوزستان، خراسان و آذربایجان است.(ادامه)
واگذاری ۱۱۳ هزار فقره از سند املاک غصب شده دوران پهلوی به مردم
رئیس بنیاد مستضعفان از واگذاری ۱۱۳ هزار فقره سند املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به ملت خبر داد.(ادامه)
 برجام؛ مهم‌ترین دستاورد دولت روحانی که از منظر منتقدان آورده‌ای جز ضرر برای ما نداشت. برجامی که دولت تامین آب شرب مردم را نیز در گرو آن می دانست. از کوبورگ تا کرملین، سناریویی جدید برای ایران قوی(يادداشت)
برجام؛ مهم‌ترین دستاورد دولت روحانی که از منظر منتقدان آورده‌ای جز ضرر برای ما نداشت. برجامی که دولت تامین آب شرب مردم را نیز در گرو آن می دانست.(ادامه)
عکس / چهره یخ زده قهرمانان هلال احمر در کولاک محور اهر
این چهره‌های دلاوران جمعیت هلال احمر است در روز‌هایی که اکثر استان‌های کشور متاثر از حوادث جوی‌اند و هموطنان زیادی نیازمند امدادرسانی. محور اهر -کلیبر گردنه سامبران استان آذربایجان‌شرقی.(ادامه)
مازندران قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان کشور شد
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور با قهرمانی استان مازندران در شهر گرگان به پایان رسید. (ادامه)
چه سالی در ایران ۸ متر برف بارید؟
(ادامه)
شمال نیوز :  استان های تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی بیشترین تسهیلات صادراتی را دریافت و استان مازندران در کنار استان هایی چون سیستان و بلوچستان و ایلام دارای سهم صفر از دریافت تسهیلات صادراتی می باشد . سهم مازندران از تسهیلات صادراتی صفر است ! / قرارگرفتن نام مازندران در کنار استان های محروم سیستان و بلوچستان و ایلام !
شمال نیوز : استان های تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی بیشترین تسهیلات صادراتی را دریافت و استان مازندران در کنار استان هایی چون سیستان و بلوچستان و ایلام دارای سهم صفر از دریافت تسهیلات صادراتی می باشد .(ادامه)
ترکیب استانداران دولت رئیسی کامل شد +جدول
امروز آخرین استاندار جدید توسط هیئت وزیران انتخاب شد و تمامی استانداران تغییر کردند؛ در این گزارش با استانداران جدید آشنا می‌شوید.(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۳۴ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند. همچنین در این بازه زمانی، در ۲۰ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و ۵ استان نیز یک فوتی داشته‌اند. فوت ۳۴ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۴۳۴ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۳۴ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند. همچنین در این بازه زمانی، در ۲۰ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و ۵ استان نیز یک فوتی داشته‌اند. (ادامه)
برف در برخی استان‌های کشور به خصوص در مناطق شمال غربی باعث خوشحالی مردم شده ولی مشکلاتی هم به بار آورده است که تعطیلی فرودگاه و بسته شدن جاده‌ها از جمله این مشکلات است.

یکشنبه صبح سردترین روز سال!
برف در برخی استان‌های کشور به خصوص در مناطق شمال غربی باعث خوشحالی مردم شده ولی مشکلاتی هم به بار آورده است که تعطیلی فرودگاه و بسته شدن جاده‌ها از جمله این مشکلات است. (ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۰۳ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۴ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. فوت ۴۴ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۲۱۱ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۰۳ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۴ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. (ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
بارش برف و باران در جاده‌های ۵ استان
بارش برف و باران در جاده‌های ۵ استان(ادامه)
پولی بابت سوآپ گازی نمی‌گیریم/ در سال‌های اخیر همسایگان را فراموش کردیم / در اجلاس سران کشورهای عضو اکو، در حوزه انرژی، محیط زیست، اقتصاد دیجیتال و فیبرنوری زمینه ارتباط گسترده با کشورهای عضو این سازمان فراهم شد ....(خبر)
(ادامه)
بازگشت شهر‌های قرمز کرونایی به نقشه کشور/ پایتخت در وضعیت آبی کرونا
بر اساس آخرین رنگ‌بندی منتشر شده از شهر‌های کشور، اکنون ۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند. (ادامه)
شمال نیوز : مطابق با همین آمار،  ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور.... از «کودک همسر» تا«کودک مادر» و «کودک مطلقه»/ جایگاه مازندران کجاست ؟ + نمودار
شمال نیوز : مطابق با همین آمار، ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور....(ادامه)
پیکر آیت‌الله مجتهد شبستری در حرم حضرت معصومه (س) آرام گرفت
پیکر آیت‌الله مجتهد شبستری عضو فقید مجلس خبرگان رهبری در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد. (ادامه)
آیت‌الله مجتهد شبستری درگذشت
آیت‌الله شیخ محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان شرقی ساعتی قبل در یکی از بیمارستان‌های تهران بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های کشور/ افزایش شهر‌های قرمز
درحال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۸۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. (ادامه)
آیا می‌توان پس از تزریق واکسن کرونا خون اهدا کرد؟
سخنگوی سازمان انتقال خون با تاکید بر نیاز مبرم به همه گروه‌های خونی، شرایط اهدای خون پس از تزریق واکسن کرونا و یا ابتلا به این بیماری را توضیح داد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه آقای رئیسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست، گفت اگر احساس می‌شود برخی انتصاب‌ها به کندی صورت می‌گیرد به خاطر این است که حزبی و گروهی عمل نمی‌شود و دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند. توضیح معاون رئیس‌جمهور درباره کندی انتصاب‌ها در دولت / دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه آقای رئیسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست، گفت اگر احساس می‌شود برخی انتصاب‌ها به کندی صورت می‌گیرد به خاطر این است که حزبی و گروهی عمل نمی‌شود و دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. نشان پهلوانی بر بازوی پهلوان مازندرانی « جابر صادق زاده » درخشید
شمال نیوز: رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.(ادامه)
واکنش سعید جلیلی به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زین‌ العابدین خرم رضوی با سابقۀ مجاهدت در دفاع مقدس و شش ماه مقاومت ستودنی و هوشمندانه در اسارت تکفیری‌ ها در سوریه، با کف نفس اشترگونۀ امروز در پیشگاه خدا و مردم عزیزتر شد.(ادامه)
 در مراسم معارفه زین‌العابدین خرم رضوی که صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می شود از کارکنان سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد. سیلی یکی از حاضرین به استاندار/ تنش در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی
در مراسم معارفه زین‌العابدین خرم رضوی که صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می شود از کارکنان سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد. (ادامه)
شمال نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند. نگاهی به 16 استاندار منصوب شده / 6 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی / 3 نظامی و 4 غیر بومی + گزینه های مطرح استانداری مازندران
شمال نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند.(ادامه)
شمال نیوز: در جلسه عصر یکشنبه هیئت دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب سه استان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
رای اعتماد دولت به استانداران جدید سه استان کشور
شمال نیوز: در جلسه عصر یکشنبه هیئت دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب سه استان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند. (ادامه)
امیرعبداللهیان: تغییر در مرزهای منطقه از نظر ما پذیرفتنی نیست / هرگز حضور رژیم صهیونیستی در نزدیک مرزهای خود را تحمل نمی‌کنیم / به زودی نسبت به حل مشکل ترانزیت با جمهوری آذربایجان گفت‌وگوهایی خواهیم داشت....(خبر)
(ادامه)
چرا اظهارات علی اف تا این حد مناقشه برانگیز شد؟ / آیا باکو به دنبال اشغال یک استان ارمنستان و تغییر مرز‌های ایران و ارمنستان است؟ / همه‌ی آنچه باید درمورد تنش‌های اخیر بین ایران و جمهوری آذربایجان بدانید....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.