.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گیلانیها رکوردار مصرف آب
(ادامه)
تشکیل هزار پرونده ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی مازندران
(ادامه)
تصویب شورای محیط زیست برای احداث پالایشگاه مازندران
(ادامه)
در سال جدید تمامی مدیران استانی برای ساخت ورشد استان عزمی جدی دارند وبا عنایت به لطف خداوند متعال وهمکاری وهمدلی مردم ومسئولین بخصوص نمایندگان مجالس خبرگان رهبری وشورای اسلامی برای تحقق مازندرانی سبز وپیشرفته گام خواهیم برداشت... عزم جدی مسئولین استان برای سازندگی در سال جدید
در سال جدید تمامی مدیران استانی برای ساخت ورشد استان عزمی جدی دارند وبا عنایت به لطف خداوند متعال وهمکاری وهمدلی مردم ومسئولین بخصوص نمایندگان مجالس خبرگان رهبری وشورای اسلامی برای تحقق مازندرانی سبز وپیشرفته گام خواهیم برداشت...(ادامه)
مشکلات منابع آبی مازندران درزیر ساختها است
(ادامه)
گلستان گنجینه ای از توانمندی و پتانسیلهاست که محرومیت و محجوریت آن در ورای برگهای سبز و جاذبه های بکر و طبیعی آن پنهان شده است و فرصت سوزیها موجب شده تا این استان تا "گل استان" شدن راه دراز و طولانی پیش روی داشته باشد....
شکاف عمیق بین گلستان و "گل استان"
گلستان گنجینه ای از توانمندی و پتانسیلهاست که محرومیت و محجوریت آن در ورای برگهای سبز و جاذبه های بکر و طبیعی آن پنهان شده است و فرصت سوزیها موجب شده تا این استان تا "گل استان" شدن راه دراز و طولانی پیش روی داشته باشد.... (ادامه)
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت. طرح آزاد سازی سواحل خزر و گزارش مرکز پژوهش ریاست جمهوری
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت.(ادامه)
خشکسالی مازندران در وضعیت فوق بحرانی است
(ادامه)
کنوانسیون حفاظت از محیط زیست دریای خزر
(ادامه)
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است... ورود یک بیماری خطرناک گیاهی در گیلان !
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است...(ادامه)
50 میلیارد ریال برای حوادث غیر مترقبه مازندران
مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران در بخش حوادث غیر مترقبه جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ، پیشگیری و بازسازی در سطح استان اختصاص یافت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.