.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند. ۸ بند اصلی توافق ایران و عربستان
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند.(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند.  حضور در جنگ اوکراین را رد می‌کنیم / نظام اسلامی، جمهوری اسلامی است نه جمهوری باید آسیب ببیند نه اسلامی / منظور دشمن از دگرگونی تغییر هویت جمهوری اسلامی است/ همه موظفند "امیدآفرینی" کنند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند. (ادامه)
"مارمه" یا "مادرمه" سنت و آیین خاص در مازندران که در لحظه تحویل سال نو اجرا می شود که تداوم برکت و شادابی در سال پیش رو به عنوان هدف "مارمه لینگ" (کسی که رسم مارمه را اجرا می کند) است. "مادر مِه" سنت دیرینه آغاز بهار در مازندران(يادداشت)
"مارمه" یا "مادرمه" سنت و آیین خاص در مازندران که در لحظه تحویل سال نو اجرا می شود که تداوم برکت و شادابی در سال پیش رو به عنوان هدف "مارمه لینگ" (کسی که رسم مارمه را اجرا می کند) است.(ادامه)
کلاف «جنسیت» حقیقی بانوی اول فرانسه پیچیده‌ تر شد
بریژیت ماکرون، بانوی اول فرانسه، در سال ۲۰۲۱ پرونده ای را علیه دو زن که ویدئویی در یوتیوب با عنوان "بریژیت ماکرون یک مرد است" بارگذاری کردند، تشکیل داد.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: قاتل شهید "رحمان پور دهقان" پس از انجام مراحل قانونی در زندان مرکزی خرم‌آباد به دار مجازات آویخته شد. قاتل شهید رحمان پور دهقان به دار مجازات آویخته شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: قاتل شهید "رحمان پور دهقان" پس از انجام مراحل قانونی در زندان مرکزی خرم‌آباد به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله حبیب الله طاهری از اساتید حوزه علمیه قم و دانشگاه روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت . آیت الله " طاهری آکردی " از اساتید حوزه و دانشگاه دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: آیت الله حبیب الله طاهری از اساتید حوزه علمیه قم و دانشگاه روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت .(ادامه)
اینفوگرافیک/ تفاوت عبارت "متهمِ فاقد پیشینه کیفری" با "متهم فاقد پیشینه موثر کیفری"
(ادامه)
فرقی نمی کند مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا کشاورز، عشق و علاقه به کار و حرفه تان است که راه موفقیت به خصوص در مسیر خدمت رسانی و رفع نیاز مردم را هموارتر می کند. خالق برنج "هاشمی" شمال درگذشت/ از یوسف هاشمی زاده چه می دانیم؟
فرقی نمی کند مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا کشاورز، عشق و علاقه به کار و حرفه تان است که راه موفقیت به خصوص در مسیر خدمت رسانی و رفع نیاز مردم را هموارتر می کند.(ادامه)
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران از برگزاری اولین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در استان خبر داد. برگزاری نخستین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در مازندران
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران از برگزاری اولین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در استان خبر داد.(ادامه)
سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی به دنبال قهرمانی در آسیا است. "کلینزمن" برای ایران خط و نشان کشید
سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی به دنبال قهرمانی در آسیا است.(ادامه)
شمال نیوز: بخشدار مرزن آباد با اعلام اینکه تولید "گل نرگس" در روستای ماسال سابقه ۴۰ ساله دارد و نوع این گل بی‌نظیر است، گفت: گل نرگس ماسال به طور کامل زرد و طلایی است از گونه‌های منحصربفردی است که باید در سطح ملی برند سازی شود.

" پرورش گل نرگس" روستای ماسال مرزن آباد به شهرت ملی می رسد
شمال نیوز: بخشدار مرزن آباد با اعلام اینکه تولید "گل نرگس" در روستای ماسال سابقه ۴۰ ساله دارد و نوع این گل بی‌نظیر است، گفت: گل نرگس ماسال به طور کامل زرد و طلایی است از گونه‌های منحصربفردی است که باید در سطح ملی برند سازی شود. (ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در دو مرحله عملیات در شهرستان های" قائم شهر و آمل" خبر داد. کشف ۱۹۰ کیلو تریاک در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در دو مرحله عملیات در شهرستان های" قائم شهر و آمل" خبر داد.(ادامه)
اولین جشنواره بومی محلی "نوجوان مازنی" در استان به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود. برگزاری اولین جشنواره بومی محلی "نوجوان مازنی" در محمودآباد
اولین جشنواره بومی محلی "نوجوان مازنی" در استان به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.(ادامه)
وزیر بهداشت گفت: مجموع تحقیقات نشان داد که نوعی "سم" خفیف باعث ایجاد مسمومیت دانش‌آموزان شده است. وزیر بهداشت: مسمومیت دانش‌آموزان ناشی از نوعی "سم" بوده است
وزیر بهداشت گفت: مجموع تحقیقات نشان داد که نوعی "سم" خفیف باعث ایجاد مسمومیت دانش‌آموزان شده است.(ادامه)
شمال نیوز :" نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، از دستور کار جدی نمایندگان مجلس برای استیضاح ساداتی‌نژاد وزیرجهادکشاورزی به علت مدیریت نکردن درست درساماندهی وضعیت برنج وحجم بالای گلایه کشاورزان خبر داد. استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به دلیل لطمه و خسارت به کشاورزان استانهای شمالی
شمال نیوز :" نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، از دستور کار جدی نمایندگان مجلس برای استیضاح ساداتی‌نژاد وزیرجهادکشاورزی به علت مدیریت نکردن درست درساماندهی وضعیت برنج وحجم بالای گلایه کشاورزان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : تاسیس خانه یاریگران زندگی در مرکز استان یکی از اتفاقات خوب در این حوزه بود و در این مراکز دانش‌آموزانی که به برخی آسیب‌ها یا در معرض این آسیب‌ها هستند، می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند و با کمک گرفتن از کارشناسان به شناسایی دقیق مشکل و رفع آن بپردازند. باید مدارسی را شکل دهیم که هم "نقدپذیر" باشند و هم "منتقد" / خانه یاریگران زندگی در مرکز استان تاسیس شد
شمال نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : تاسیس خانه یاریگران زندگی در مرکز استان یکی از اتفاقات خوب در این حوزه بود و در این مراکز دانش‌آموزانی که به برخی آسیب‌ها یا در معرض این آسیب‌ها هستند، می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند و با کمک گرفتن از کارشناسان به شناسایی دقیق مشکل و رفع آن بپردازند.(ادامه)

شمال نیوز: امام جمعه بابل به تخریب آثار میراثی این شهرستان و از بی‌توجهی مسئولان متبوع گلایه‌مند شد و گفت: مردم بابل خیانت متولیان امر برای تخریب خانه موقوفی شیخ کبیر بزرگ را فراموش نخواهند کرد. واکنش امام جمعه بابل نسبت به تخریب خانه تاریخی "شیخ کبیر"/ اوقاف و میراث فرهنگی حساسیتی نشان ندادند
شمال نیوز: امام جمعه بابل به تخریب آثار میراثی این شهرستان و از بی‌توجهی مسئولان متبوع گلایه‌مند شد و گفت: مردم بابل خیانت متولیان امر برای تخریب خانه موقوفی شیخ کبیر بزرگ را فراموش نخواهند کرد.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی: ایران و چین دوستان روزهای سخت هستند/ اعلام آمادگی برای اجرایی شدن طرح "کمربند-راه"/ شی جین پینگ: چین قاطعانه معتقد به توسعه روابط با ایران است/ اعلام آمادگی برای حمایت از شرکت‌هایی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران دارند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : شهرستان سوادکوه دروازه جنوبی ورودی مازندران، محوری پر تردد و سنگین از بار ترافیکی است که باز شدن بخش بزرگی از گره ترافیکی آن به احداث " پل کابلی " شهر پل‌سفید گره خورده است .... پل کابلی پل‌سفید درانتظار تحقق وعده‌ها ! / اتمام طرح به اعتبارات بستگی دارد
شمال نیوز : شهرستان سوادکوه دروازه جنوبی ورودی مازندران، محوری پر تردد و سنگین از بار ترافیکی است که باز شدن بخش بزرگی از گره ترافیکی آن به احداث " پل کابلی " شهر پل‌سفید گره خورده است ....(ادامه)
به تعبیر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) "بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است" این غدیر سیاسی انقلاب پیر جماران را باید قدر بدانیم و در سالی که این پیام دکتر شفیعی خورشیدی بمناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
به تعبیر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) "بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است" این غدیر سیاسی انقلاب پیر جماران را باید قدر بدانیم و در سالی که این(ادامه)
"جاده هراز" به مدت یک روز مسدود می‌شود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود شدن جاده هراز از امشب تا فردا صبح به دلیل عملیات عمرانی خبر داد.(ادامه)
عصبانیت شدید روزنامه دولت از حسن روحانی: منفورترین دولت تاریخ انقلاب را پرچم داری کردی!
روزنامه ایران ارگان رسانه ای دولت به سخنان هفته پیش حسن روحانی در مورد "دولت حداقلی" واکنش نشان داد.(ادامه)
دبیر خانه پروژه برندسازی غرب مازندران در رامسر افتتاح می‌شود
دبیر خانه پروژه بزرگ برندسازی با عنوان "بام و بوم" ۱۰ بهمن ماه امسال در رامسر افتتاح می‌شود.(ادامه)
مقایسه تعداد وکالت دهندگان به رضاپهلوی با رای دهندگان به یک برنامه تلویزیونی
روزنامه جوان نوشت:مقایسه آماری تعداد شرکت‌کنندگان کمپین "وکالت می‌دهم" با برخی از رویدادهای داخلی کشور نتیجه جالبی دارد.(ادامه)
هوای تهران قرمز شد / منطقه ۱۵ در شرایط بنفش
بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز (۲۷ دی‌ماه) پایتخت در اکثر مناطق در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد، همچنین میانگین غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون که آلاینده اصلی تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است، هم‌اکنون عدد ۱۶۷ را نشان می‌دهد.(ادامه)
نمایش "صنم" به چهل‌و‌یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت. راه یابی نمایش "صنم" به جشنواره بین المللی تئاتر فجر
نمایش "صنم" به چهل‌و‌یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.(ادامه)
بی‌پرده بگوییم؛ چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ حتی خیانت به خاک مادری! و با این اوصاف و "رنگ رخساره‌ای که از سر ضمیر" خبر می‌دهد، به نهادهای مهم و حساس کشور وارد می‌شوند. اکبری‌ها از مریخ نیامده‌اند!(يادداشت)
بی‌پرده بگوییم؛ چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ حتی خیانت به خاک مادری! و با این اوصاف و "رنگ رخساره‌ای که از سر ضمیر" خبر می‌دهد، به نهادهای مهم و حساس کشور وارد می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : یک مازندرانی با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد. یک مازندرانی "معاون حقوقی و امور مجلس" معاونت علمی ریاست جمهوری شد
شمال نیوز : یک مازندرانی با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.(ادامه)
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند. اهدای عضو مامور شهید پلیس به ۵ بیمار نیازمند
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده جدید کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که به فرموده مولایمان، یا هم‌کیشان من هستند یا هم‌نوعان من و در هر حال شایسته تکریم و انصاف. سردار رادان: عهد می‌بندم که آسایش خود را فدای آرامش شهروندان کنم/ در انتظار "روزهای پرامید و سرشار از موفقیت" هستیم/ سردار اشتری: بابت همه قصورهای احتمالی از مردم پوزش می‌طلبم ....+ تصاویر(خبر)
شمال نیوز : فرمانده جدید کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که به فرموده مولایمان، یا هم‌کیشان من هستند یا هم‌نوعان من و در هر حال شایسته تکریم و انصاف.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.467 seconds.