.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۴۲۵ نانوایی در مازندران کشیک نوروزی هستند
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: درتعطیلات نوروز ۴۲۵ واحد خبازی در طرح کشیک نوروزی به صورت فوق العاده به تولید نان و ارائه به همشهریان و مسافران عزیز می پردازند.(ادامه)
تجمع هواداران تیم فوتبال نساجی مقابل فرمانداری قائم‌شهر در اعتراض به رأی کمیته انضباطی
بعد از اتفاقات تلخ که در بازی دو تیم فوتبال نساجی و خونه‌به‌خونه مازندران رخ داد، دقایقی پیش عده‌ای از هواداران تیم محبوب و ریشه‌دار نساجی مازندران در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از طبیعت ماسال
ماسال شهری در استان گیلان در کنار کوه‌های تالش واقع شده‌است. تصویری زیبا از طبیعت دهکده ییلاقی اولسبلنگاه در ۴۰ کیلومتری غرب ماسال را مشاهده می کنید.(ادامه)
همه ساله مردم استان مازندران با فرا رسیدن آخرین چهارشنبه سال اقدام به تهیه و پخت آش می کنند.آش گزنه که مختص چهارشنبه سوری میباشد معمولا از چهل گیاه تهیه می‌شود. که عمده آن از سبزیجات.گزنه و شکوفه و جوونه درختان میباشد.در حین پختن آش در حیاط خانه در چند نقطه آتش درست می کنند و اهالی آن خانه با خواندن اشعار محلی و دعای خیر و برکت برای سال جدید از روی آتش می‌پرند و به استقبال سال نو می روند و به این گونه آخرین چهارشنبه رو به صورت کاملا سنتی جشن می‌گیرند. تهیه آش چهارشنبه آخر سال در مازندران(خبر)
همه ساله مردم استان مازندران با فرا رسیدن آخرین چهارشنبه سال اقدام به تهیه و پخت آش می کنند.آش گزنه که مختص چهارشنبه سوری میباشد معمولا از چهل گیاه تهیه می‌شود. که عمده آن از سبزیجات.گزنه و شکوفه و جوونه درختان میباشد.در حین پختن آش در حیاط خانه در چند نقطه آتش درست می کنند و اهالی آن خانه با خواندن اشعار محلی و دعای خیر و برکت برای سال جدید از روی آتش می‌پرند و به استقبال سال نو می روند و به این گونه آخرین چهارشنبه رو به صورت کاملا سنتی جشن می‌گیرند.(ادامه)
عکس: سلفی خواجه امیری با مرحوم افشین یدالهی
تصویر زیر سلفی احسان خواجه امیری با مرحوم افشین یدالهی را نشان می دهد. این شاعر نامی کشور صبح امروز بر اثر تصادف در گذشت.(ادامه)
با 12 ماده غذایی سالم، دیرتر پیر می شوید!
راه های زیادی برای به تاخیر انداختن پیری و حفظ جوانی وجود دارد که یکی از آنها اتخاذ رژیم غذایی سالم به نفع پوست و سایر قسمت های بدن است.(ادامه)
نصب یادمان شهید مدافع حرم در خان طومان
یادمان شهید محمد بلباسی از شهدای مدافع حرم مازندران در خان طومان سوریه نصب می شود.(ادامه)
عارف محمدعلی پور جوان برتر و پدیده سال ۹۵ فوتبال مازندران
عارف محمد علی پور بازیکن بابلسری پرسپولیس تهران به عنوان جوان برتر و پدیده فوتبال مازندران در سال ۹۵ انتخاب شد.(ادامه)
نوروز ۹۶ در مازندران متفاوت خواهد بود
استاندار مازندران امنیت امروز استان را مدیون تلاش های نیروی انتظامی دانست و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده نوروز ۹۶ در استان متفاوت خواهد بود.(ادامه)
اهداء مدال‌های قهرمانی حسن یزدانی، کمیل قاسمی و جابر صادق‌زاده به آستان قدس رضوی
حسن یزدانی قهرمان المپیک 2016 برزیل، کمیل قاسمی دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک و جابر صادق‌زاده پهلوان کشور مدال‌های خود را به موزه آستان قدس رضوی اهداء کردند.(ادامه)
۳۷ کشته براثر تصادفات نوروز ۹۵ در مازندران ثبت شد
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در تعطیلات نوروزی امسال تعداد ۳۷ کشته ناشی از حوادث رانندگی در استان به ثبت رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کمتر بوده است.(ادامه)
رزمایش طرح نوروزی پلیس در مازندران برگزار شد
رزمایش طرح نوروزی پلیس و یگان های امدادی با حضور استاندار مازندران در ستاد انتظامی برگزار شد.(ادامه)
آغاز مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد علی معلم
مراسم وداع با پیکر زنده‌یاد علی معلم از ساعت ۹:۱۵ صبح روز چهارشنبه در خانه سینما آغاز شد.(ادامه)
خدمت رسانی 30 پایگاه سلامت به مسافران نوروزی
30 پایگاه ایمنی و سلامت در مازندران به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.(ادامه)
خانواده شهدای استان مازندران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند
خانواده معظم شهدای استان مازندران تحت عنوان کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.(ادامه)
شمال نیوز: 92 نفر تا ساعت ۲۴ دیشب در مراسم چهارشنبه آخر سال در مناطق مختلف مازندران زخمی شدند.

92 زخمی در چهارشنبه آخر سال مازندران(خبر)
شمال نیوز: 92 نفر تا ساعت ۲۴ دیشب در مراسم چهارشنبه آخر سال در مناطق مختلف مازندران زخمی شدند. (ادامه)
آغاز توزیع میوه شب عید در مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: توزیع میوه شب عید از امروز در سراسر استان آغاز شده است.(ادامه)
شمال نیوز  مهدي خليلي در گردهمايي سراسري مديران روابط عمومي در 5 سال متوالي به دليل تلاش‌هاي بي‌دريغ در امر اطلاع‌رساني و برقراري ارتباط و تعامل سازنده، مطلوب و موثر با رسانه‌ها و مخاطبين جامعه كشاورزي مورد تقدير رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت جهاد كشاورزي قرار گرفت.... تقدیر ویژه از رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران
شمال نیوز مهدي خليلي در گردهمايي سراسري مديران روابط عمومي در 5 سال متوالي به دليل تلاش‌هاي بي‌دريغ در امر اطلاع‌رساني و برقراري ارتباط و تعامل سازنده، مطلوب و موثر با رسانه‌ها و مخاطبين جامعه كشاورزي مورد تقدير رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت جهاد كشاورزي قرار گرفت....(ادامه)
آغاز محدوديت‌های ترافيكی نوروز 96 در جاده های مازندران
محدوديت‌های ترافيكی نوروز 96 در محورهای ارتباطی مازندران از امروز آغاز شد.(ادامه)
عکس: شجریان و اکبر عبدی در حال پریدن از روی آتش
محمدرضا شجریان، اکبر عبدی و همایون شجریان در حال پریدن از روی آتش چهارشنبه سوری در سالها قبل را مشاهده می کنید:(ادامه)
آغاز ساخت نخستین بیمارستان تخصصی بیماران (ای_بی)کشور سال آینده در ساری
(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ...

اسامی 174 کاندیدای احتمالی شورای شهر گرگان + سوابق
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ... (ادامه)
صفحه نخست روزنامه های مازندران چهارشنبه 25 اسفند
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان گیلان به دلیل غیر قانونی بودن هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان عضویت در این هیأت نظارت را نپذیرفت.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان عضویت در هیأت نظارت بر انتخابات شوراها را نپذیرفت/ دو عضو هیات نظارت رشت نیز استعفاء دادند/ معرفی عضو جدید
شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان گیلان به دلیل غیر قانونی بودن هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان عضویت در این هیأت نظارت را نپذیرفت. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل اظهارداشت: نمایندگان شمال کشور در مجلس بر این باورند که سواحل کشور توسط مدیران دولتی تصاحب شده و بدلیل نفع و سودی که در ساخت‌وسازها داشته‌اند عدم اجرای قوانین مذکور را بر اجرا ترجیح دادند..... سواحل کشور را مدیران دولتی تصاحب کردند !
شمال نیوز : نماینده بابل اظهارداشت: نمایندگان شمال کشور در مجلس بر این باورند که سواحل کشور توسط مدیران دولتی تصاحب شده و بدلیل نفع و سودی که در ساخت‌وسازها داشته‌اند عدم اجرای قوانین مذکور را بر اجرا ترجیح دادند.....(ادامه)
مصدومیت 31 نفر بر اثر حوادث چهارشنبه‎سوری در مازندران
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مصدومیت 31 نفر در حوادث چهارشنبه‎سوری تا ساعت 22:30 دقیقه دیشب در استان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: اتحادیه صنف پوشاک مرکز مازندران، هر ساله و به‌منظور کمک و دستگیری از افراد نیازمند، در دو نوبت از سال و همزمان با بازگشایی مدارس و سال نو، اقدام به جمع‌آوری پوشاک نو از کسبه‌های داوطلب تحت پوشش خود و در اختیار قراردادن آن به شهروندان بی‌بضاعت می‌کند.
اهدای پوشاک به نیازمندان از سوی اتحادیه صنف پوشاک شهرستان ساری
شمال نیوز: اتحادیه صنف پوشاک مرکز مازندران، هر ساله و به‌منظور کمک و دستگیری از افراد نیازمند، در دو نوبت از سال و همزمان با بازگشایی مدارس و سال نو، اقدام به جمع‌آوری پوشاک نو از کسبه‌های داوطلب تحت پوشش خود و در اختیار قراردادن آن به شهروندان بی‌بضاعت می‌کند. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات مازندران، از كاهش تعداد شوراهای مازندران خبر داد و گفت: از چهارشنبه 25 اسفند، انتخاب هیأت‌های اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز می‌شود..... یونسی : اعضای شوراهای مازندران بر اساس قانون جدید کاهش می یابد
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات مازندران، از كاهش تعداد شوراهای مازندران خبر داد و گفت: از چهارشنبه 25 اسفند، انتخاب هیأت‌های اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز می‌شود.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.