.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جدايي 1547 زوج گلستاني در 5ماه اول سال
(ادامه)
آخرین اخبار از صیادان غرق شده در بابلسر
(ادامه)
جاده هراز از فردا بسته می شود
(ادامه)
تقدیر امام جمعه بابل از شهردار و شورای شهر بابل
(ادامه)
شايد اين تصور ايجاد شود كه انتخاب كردان از طرف احمدي نژاد معلول چه براهين و حجتي است ؟ و يا به عبارتي اقاي كردان از چه ويژگي ها و سكناتي در امور اجرايي ، سياسي و مديريتي برخوردار بوده كه احمدي نژاد با ان همه حساسيت و جايگاه وزارت كشور بعد از رفتن اقاي پورمحمدي نسبت به ان اهتمام كرده است ؟ صورت مساله روشن و پاسخ ان نيز معلوم و معين است. آبشخور تخريب كردان از كجاست ؟
شايد اين تصور ايجاد شود كه انتخاب كردان از طرف احمدي نژاد معلول چه براهين و حجتي است ؟ و يا به عبارتي اقاي كردان از چه ويژگي ها و سكناتي در امور اجرايي ، سياسي و مديريتي برخوردار بوده كه احمدي نژاد با ان همه حساسيت و جايگاه وزارت كشور بعد از رفتن اقاي پورمحمدي نسبت به ان اهتمام كرده است ؟ صورت مساله روشن و پاسخ ان نيز معلوم و معين است.(ادامه)
مازندران در دور نخست سفر با مصوبات خوبي همراه بوده‌ كه تاكنون عمليات اجرايي 83 درصد آنها آغاز شده است.  27 درصد اين مصوبات اجرا شده است و بقيه نيز در حال اجرا است... محور‌هاي دور دوم سفر هيئت دولت به مازندران مشخص شد
مازندران در دور نخست سفر با مصوبات خوبي همراه بوده‌ كه تاكنون عمليات اجرايي 83 درصد آنها آغاز شده است. 27 درصد اين مصوبات اجرا شده است و بقيه نيز در حال اجرا است...(ادامه)
وام ازدواج ۴ ميليونی شد
(ادامه)
جديدترين استفتائات از مقام معظم رهبری(يادداشت)
(ادامه)
دعاي روز دوازدهم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه
(ادامه)
با آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت گروههای مختلف سیاسی آغاز میشود .شنیده ها حاکیست : مراسم افطاری و سخنرانی اصلاح طلبان و اصولگرایان استانهای شمالی به میزبانی دفاتر استانی این تشکیلات از اوسط ... افطار سیاسی !
با آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت گروههای مختلف سیاسی آغاز میشود .شنیده ها حاکیست : مراسم افطاری و سخنرانی اصلاح طلبان و اصولگرایان استانهای شمالی به میزبانی دفاتر استانی این تشکیلات از اوسط ...(ادامه)
دیدار حسن روحانی با یکصد تن از نمایندگان مجلس
(ادامه)
شكرالله رضازاده شرمه مازندران در حسرت مديران اصولگرا (ديدگاه)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
درآمد میلیاردی یک شبه کارمند سازمان آب
(ادامه)
توفان گلستان بيشترين خسارت را به گرگان وارد آورد
(ادامه)
نفجم نامزد رياست هيئت تكواندو مازندران
(ادامه)
تاکید نماینده ساری بر سهم ‌ساروي‌ها در مديريت استان
(ادامه)
کاهش قیمت خودرو در هفته گذشته
(ادامه)
نماينده ولي فقيه در استان مازندران و امام جمعه ساري با محكوم كردن اظهارا نظر برخي درباره مراجع و روحانيت گفت: جريان مرجعيت را فداي سياسي بازي و حزب بازي نكنيد... جريان مرجعيت را فداي سياسي بازي نكنيد
نماينده ولي فقيه در استان مازندران و امام جمعه ساري با محكوم كردن اظهارا نظر برخي درباره مراجع و روحانيت گفت: جريان مرجعيت را فداي سياسي بازي و حزب بازي نكنيد...(ادامه)
پيشنهاد شريعتمداری به رئیس جمهور
(ادامه)
کروبی: حسن روحانی کاندیدا می‌شود
(ادامه)
دفاع وزیر نفت از کردان و رد ادعاهای کیهان
(ادامه)
دعاي روز يازدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
با حكم ابوطالب شفقت استاندار بوشهر، معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني،‌ مدير كل حوزه استاندار، رئيس دفتر رسيدگي به شكايات، مدير روابط عمومي و سرپرست اداري مالي استانداري بوشهر منصوب شدند شفقت و 5 انتصاب جدید در استانداری بوشهر
با حكم ابوطالب شفقت استاندار بوشهر، معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني،‌ مدير كل حوزه استاندار، رئيس دفتر رسيدگي به شكايات، مدير روابط عمومي و سرپرست اداري مالي استانداري بوشهر منصوب شدند(ادامه)
توضيحات دبير كل حزب توسعه و عدالت درباره كانديداتوري محسن رضايي
دو ماه قبل ايشان در پاسخ به تقاضاها و اصرار برخي دوستان و گروه‌ها، رسيدن به تصميم جمعي با كمك نخبگان ملي بر مبناي برنامه‌اي كارآمد در بين نامزدهاي متعهد را مورد تاكيد قرار دادند...(ادامه)
طوفان باعث غرق 4 لنج ماهيگيري در بابلسر شد
(ادامه)
خسارت10میلیاردی توفان شب گذشته در مازندران
(ادامه)
 بعضي از مردم اين شهر در سه روز گذشته خود‌سرانه، زباله و نخاله‌هاي ساختماني را در ترمينال جنوب بابل دپو كردند.اين افراد كه با به آتش كشيدن زباله، سلامت مردم اين شهر را تهديد مي‌كردند، شورا و شهرداري بابل را مجبور كرد در اين مكان ... تبدیل ترمينال جنوب بابل به دپوي زباله
بعضي از مردم اين شهر در سه روز گذشته خود‌سرانه، زباله و نخاله‌هاي ساختماني را در ترمينال جنوب بابل دپو كردند.اين افراد كه با به آتش كشيدن زباله، سلامت مردم اين شهر را تهديد مي‌كردند، شورا و شهرداري بابل را مجبور كرد در اين مكان ...(ادامه)
نقش‌آفريني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را بايد در كوچه و خيابان و مراكز عمومي و خصوصي ببينيم ، اين وزارتخانه‌ حتي در مجامع خاصي ظهور و بروزي ندارد. ظاهرا تنها براي دادن برخي مجوزها و نظارت‌ها فعلا ادامه كار مي‌دهد و اثر فاخر هنري در بخش‌هاي مختلف از آن كمتر ديده شده است... انتقاد شجاعی از عملكرد وزارت فرهنگ و ارشاد
نقش‌آفريني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را بايد در كوچه و خيابان و مراكز عمومي و خصوصي ببينيم ، اين وزارتخانه‌ حتي در مجامع خاصي ظهور و بروزي ندارد. ظاهرا تنها براي دادن برخي مجوزها و نظارت‌ها فعلا ادامه كار مي‌دهد و اثر فاخر هنري در بخش‌هاي مختلف از آن كمتر ديده شده است...(ادامه)
برگزاري دومين جشنواره شعر دفاع مقدس در گرگان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.