.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وحید احمدی آرا شمارش معکوس انتخابات مرحله دوم شهرباران (بررسی وضعیت 6 نامزد رشت)
وحید احمدی آرا(ادامه)
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند. دماوند جزء جدایی ناپذیر فرهنگ مازندرانیها
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند.(ادامه)
زهرا مرعشي نوروز در ایران و کشورهای همسایه
زهرا مرعشي(ادامه)
کارناوال شادی نوروز خوانان در ساری
(ادامه)
قاسم جند سخنی با نمایندگان جدید(يادداشت)
قاسم جند(ادامه)
6 دلیل سردی فضای کنونی انتخابات / نان خانه نشینی مان را نخورند!
(ادامه)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی)
آسیب‌شناسی فعالیت حزبی(بخوانيد)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی) (ادامه)
ملوان انزلی در کرمان شکست خورد
(ادامه)
آیا می توان باور داشت که همه این رد صلاحیت هاه و عدم احراز صلاحیت ها، صرفا از روی اشتباه و خطاهای غیرعمدی بوده و هیچ گونه عامل سیاسی، جناحی، قومی و قبیله ای و احیانا مسایل شخصی در میان نبوده است؟ پیام تأیید صلاحیت های جدید
آیا می توان باور داشت که همه این رد صلاحیت هاه و عدم احراز صلاحیت ها، صرفا از روی اشتباه و خطاهای غیرعمدی بوده و هیچ گونه عامل سیاسی، جناحی، قومی و قبیله ای و احیانا مسایل شخصی در میان نبوده است؟(ادامه)
نماینده انزلی : دولت چاره ای جز اعلام نرخ آزاد برای بنزین ندارد
(ادامه)
تحليلي بر روند مهاجرپذيري استان گلستان (يادداشت)
(ادامه)
پگاه گيلان از قعر جدول فرار کرد
(ادامه)
بررسی اجمالی پدیده گیلیکی گریزی(وحید میرزائی ) چر گیلیکی گب نزنی؟!(گزارش)
بررسی اجمالی پدیده گیلیکی گریزی(وحید میرزائی )(ادامه)
کسی نیست از اینها بپرسد که آن روزی که در مسند نمایندگی بودید چه کردید؟ ای کاش از چند سال قبل این فکر را می کردید و خط لوله گاز دو استان مازندران و گلستان را به ترکمنستان متصل نمی کردید تا امروز .... انتقاد شديداللحن امام جمعه بابل از برخي مسئولان
کسی نیست از اینها بپرسد که آن روزی که در مسند نمایندگی بودید چه کردید؟ ای کاش از چند سال قبل این فکر را می کردید و خط لوله گاز دو استان مازندران و گلستان را به ترکمنستان متصل نمی کردید تا امروز ....(ادامه)
 گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد. تأکید صریح مقام معظم رهبری به گروههاي سياسي
گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد.(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء رهبری که «من» شناختم(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ... جه كسي كليد شهر رشت را به دست ميگيرد؟
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ...(ادامه)
شکست شموشک مقابل سرخ‌پوشان دلوارافزار
(ادامه)
درگیری شديد بين تيمهاي شهرداری بهشهر و مقاومت مازندران
(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند... شیث ، پسرک جنجالي حميد آباد
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند...(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
شکست خانگی دیگر برای پگاه گیلان
(ادامه)
اعتدالگرایان شمال نشاط سیاسی ایجاد می کند
(ادامه)
آداب عید بزرگ اسلامی در میان مسلمان جهان(ديدگاه)
(ادامه)
وي محصل کلاس چهارم دبستان و جرم این نوجوان قتل است که به صورت اتفاقی در حین بازی و درگیری های بچه گانه چاقویی که برای لایه زدن توپهای پلاستیکی در دست داشت را بر سینه مقتول زد و اکنون در ... کم سن ترین زندانی مازندران 11سال دارد
وي محصل کلاس چهارم دبستان و جرم این نوجوان قتل است که به صورت اتفاقی در حین بازی و درگیری های بچه گانه چاقویی که برای لایه زدن توپهای پلاستیکی در دست داشت را بر سینه مقتول زد و اکنون در ...(ادامه)
نگاهی به نتایج گیلانی ها در هفته هفتم لیگ برتر
(ادامه)
گفتگو با محسن رضايي خاطراتم جعبه سیاه جنگ است(ديدگاه)
گفتگو با محسن رضايي(ادامه)
اشتباه داوری و شکست پگاه گيلان
(ادامه)
نامه ای از شهید رجایی به دخترش از درون زندان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.41 seconds.