.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
"رئیس‌جمهور درباره پرونده کردان گفت که کردان در تیم ما نبود. در تیم مقابل بود. از آنها جدا شد، آمد پیش من و قسم خورد که می‌خواهد کار کند. برایش پیغام دادند که بلایی به سرت می‌آوریم که نتوانی سرت را بلند کنی، و بعد پرونده مدرکش را علم کردند." روایتی از پشت پرده پرونده کردان
"رئیس‌جمهور درباره پرونده کردان گفت که کردان در تیم ما نبود. در تیم مقابل بود. از آنها جدا شد، آمد پیش من و قسم خورد که می‌خواهد کار کند. برایش پیغام دادند که بلایی به سرت می‌آوریم که نتوانی سرت را بلند کنی، و بعد پرونده مدرکش را علم کردند."(ادامه)
طلایی نیک:حمایت قاطع از نامزد دولت ائتلافي
(ادامه)
حاشیه های کنفرانس مطبوعاتی میرحسین
(ادامه)
میرحسین موسوي دربزرگترين كنفرانس مطبوعاتی
(ادامه)
مير حسين موسوي كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع مسئولين ستادهاي انتخاباتي استاني خود به بيان صريح مواضع و انتقاداتش نسبت به روند موجود و عملكرد دولت نهم پرداخت... تند ترين سخنراني انتخاباتي مير حسين موسوي
مير حسين موسوي كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع مسئولين ستادهاي انتخاباتي استاني خود به بيان صريح مواضع و انتقاداتش نسبت به روند موجود و عملكرد دولت نهم پرداخت...(ادامه)
شكست بد خاتمی درانتخابات متحمل است
(ادامه)
دلایل رئیس دانشگاه گرگان برای عدم صدور مجوز سخرانی کروبی
(ادامه)
گردهمایی بزرگ سران نظام در دانشگاه تهران
(ادامه)
علت اين‌كه براي اعلام نامزدي كاري را شروع نكردم چون ممكن است اين شبهه كه فلاني اين ايده را براي خودش مطرح كرده پيش آيد و بگويند منظورش از دولتي قوي، دولت خودش است و بايد بقيه زير بليط او جمع شوند... چرا محسن رضایی کاندیدا نمی شود؟
علت اين‌كه براي اعلام نامزدي كاري را شروع نكردم چون ممكن است اين شبهه كه فلاني اين ايده را براي خودش مطرح كرده پيش آيد و بگويند منظورش از دولتي قوي، دولت خودش است و بايد بقيه زير بليط او جمع شوند...(ادامه)
"میرغضب "مازندران برکنار شد
عزل اين مدير توسط شخص وزير در حالي صورت گرفت كه وي پيش‌تر، ‌از اين مدير استاني به‌عنوان مدیر برتر ياد كرده بود. سرسختي اين مدير و ديگر همتايش در مديريت ...(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
آقای احمدی نژاد صرف نظر از درستی یا نادرستی افکار و سیاست هایش، رئیس جمهور مقتدری است. اگر خاتمی قصد ورود به انتخابات را داشته باشد باید هرچه زودتر و به طور صریح اعلام کند. احمدی نژاد حاضر به مناظره با من نمی شوند. احمدی نژاد رئیس جمهور مقتدری است
آقای احمدی نژاد صرف نظر از درستی یا نادرستی افکار و سیاست هایش، رئیس جمهور مقتدری است. اگر خاتمی قصد ورود به انتخابات را داشته باشد باید هرچه زودتر و به طور صریح اعلام کند. احمدی نژاد حاضر به مناظره با من نمی شوند.(ادامه)
به بهانه سالروز شهادت امام صادق (ع) امام صادق (ع) ‌مؤسس‌نهضت عظيم‌فکري(ديدگاه)
به بهانه سالروز شهادت امام صادق (ع)(ادامه)
نامه شدیداللحن مشاور احمدی‌نژاد به خاتمی
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی سه شنبه
(ادامه)
بازخواني سخنان دكتر رضايي درباره وحدت و دولت ائتلافي (ديدگاه)
( به بهانه سخنان رهبر فرزانه انقلاب)(ادامه)
يس جمهور با بيان اينكه موضع مشايي درباره ساكنان رژيم صهيونيستي موضع دولت است، گفت: حرف آقاي مشايي حرف دولت است. وي هيچ‌گاه نگفته ملت اسرائيل. مشايي از 18 سالگي در صحنه‌هاي انقلاب بوده است موضع وي موضع دولت است. وي 30 سال پاك، انقلابي و فداكار زندگي كرده است اما در اين ماجرا مظلوم واقع شد.... دفاع جانانه رییس جمهور از مشایی
يس جمهور با بيان اينكه موضع مشايي درباره ساكنان رژيم صهيونيستي موضع دولت است، گفت: حرف آقاي مشايي حرف دولت است. وي هيچ‌گاه نگفته ملت اسرائيل. مشايي از 18 سالگي در صحنه‌هاي انقلاب بوده است موضع وي موضع دولت است. وي 30 سال پاك، انقلابي و فداكار زندگي كرده است اما در اين ماجرا مظلوم واقع شد....(ادامه)
شايد اين تصور ايجاد شود كه انتخاب كردان از طرف احمدي نژاد معلول چه براهين و حجتي است ؟ و يا به عبارتي اقاي كردان از چه ويژگي ها و سكناتي در امور اجرايي ، سياسي و مديريتي برخوردار بوده كه احمدي نژاد با ان همه حساسيت و جايگاه وزارت كشور بعد از رفتن اقاي پورمحمدي نسبت به ان اهتمام كرده است ؟ صورت مساله روشن و پاسخ ان نيز معلوم و معين است. آبشخور تخريب كردان از كجاست ؟
شايد اين تصور ايجاد شود كه انتخاب كردان از طرف احمدي نژاد معلول چه براهين و حجتي است ؟ و يا به عبارتي اقاي كردان از چه ويژگي ها و سكناتي در امور اجرايي ، سياسي و مديريتي برخوردار بوده كه احمدي نژاد با ان همه حساسيت و جايگاه وزارت كشور بعد از رفتن اقاي پورمحمدي نسبت به ان اهتمام كرده است ؟ صورت مساله روشن و پاسخ ان نيز معلوم و معين است.(ادامه)
سفر قریب الوقوع احمدی نژاد به آمریکا
(ادامه)
كوچك‌زاده:حضرتي از جزايري پول گرفته بود
(ادامه)
پیش بینی حضور 60 اصلاح طلب در مجلس
(ادامه)
مناظره انتخاباتي چهار نامزد انتخابات در گرگان
(ادامه)
گزارش كامل مناظره محمدرضا خاتمي و محمدرضا باهنر
(ادامه)
شيوه‌نامه تبليغات انتخابات مجلس شوراي اسلامي (ديدگاه)
(ادامه)
4 گزينه براي نمايشگاه بين المللي استان درنظر گرفته شده بود .قرار داشتن در كنار يك جاده مواصلاتي ، وجود راه آهن، چشم انداز مناسب و نزديكي نمايشگاه به يك هتل از جمله اين گزينه ها است كه ... نمايشگاه بين‌المللي قائمشهر و مناظره با مخالفان
4 گزينه براي نمايشگاه بين المللي استان درنظر گرفته شده بود .قرار داشتن در كنار يك جاده مواصلاتي ، وجود راه آهن، چشم انداز مناسب و نزديكي نمايشگاه به يك هتل از جمله اين گزينه ها است كه ...(ادامه)
رضا مياندره انواع تبليغات انتخاباتی(ديدگاه)
رضا مياندره(ادامه)
شهيد هاشمي‌نژاد از دوران كودكي و نوجواني به دانش و معنويت علاقه نشان مي داد. به همين سبب خود را در همين مسير افكند و رهسپار حوزه علميه آيت الله كوهستاني شد. اين حوزه علميه كه در روستای کوهستان در اطراف بهشهر واقع بود، مامن بسياري از مشتاقان دانش و معنويت در آن ... شهید هاشمی‌نژاد دانشمند پرشور
شهيد هاشمي‌نژاد از دوران كودكي و نوجواني به دانش و معنويت علاقه نشان مي داد. به همين سبب خود را در همين مسير افكند و رهسپار حوزه علميه آيت الله كوهستاني شد. اين حوزه علميه كه در روستای کوهستان در اطراف بهشهر واقع بود، مامن بسياري از مشتاقان دانش و معنويت در آن ...(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 15شهریور
(ادامه)
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ... نابودی بلند ترین طاق طبیعی دنیا
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.