.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ایجاد معاونت فرهنگی در شهرداری ساری
(ادامه)
محمد رضا منصوریان 
ازبنگاههای اقتصادی زود بازده و کارآفرین در مازندران چه خبر؟(ديدگاه)
محمد رضا منصوریان (ادامه)
اسفندیار رحیم مشایی به همراه تیم مشاوران و معاونان خود، از سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری استعفا داده است.در همین حال، در برخی محافل سیاسی شنیده می شود، جایگزین اسفندیار رحیم مشایی تعیین شده است. مشایی استعفا کرد/ جایگزین مشایی کیست؟
اسفندیار رحیم مشایی به همراه تیم مشاوران و معاونان خود، از سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری استعفا داده است.در همین حال، در برخی محافل سیاسی شنیده می شود، جایگزین اسفندیار رحیم مشایی تعیین شده است.(ادامه)
رحیم مشایی حرف هایش را تکرار کرد
(ادامه)
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ... نامه حامیان وزیر کشور به رئیس جمهور
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ...(ادامه)
مسافر مقتدر مازندراني ساختمان خیابان فاطمی
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد...(ادامه)
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به يك مازندراني به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد. وزارت کشور بی شک بین 3 وزارتخانه اصلی و نهاد مهم و کلیدی کشور نقشی ویژه دارد... خبر شمال نيوز محقق شد/اولين وزير مازني در كابينه
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به يك مازندراني به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد. وزارت کشور بی شک بین 3 وزارتخانه اصلی و نهاد مهم و کلیدی کشور نقشی ویژه دارد...(ادامه)
استاندار جديد مازندران كيست ؟(ديدگاه)
(ادامه)
میانگین سن گرایش به اعتیاد در مازندران
(ادامه)
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت. طرح آزاد سازی سواحل خزر و گزارش مرکز پژوهش ریاست جمهوری
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت.(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
اعتراض به رد صلاحیت ایثارگران در گلستان
جمعی از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده های شهیدان، کارگزاران نظام و مدیران سابق و فعلی اجرایی در گرگان و استان گلستان، با ارسال نامه ای سرگشاده به آیت اله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ...(ادامه)
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان  سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ... 20 میلیارد تومان اعتبار براي انتخابات مجلس هشتم
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ...(ادامه)
جايگاه نامناسب مازندران در برنامه چهارم
(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 15شهریور
(ادامه)
آتش سوزی در دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان
(ادامه)
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا  20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ... اینبار نوبت به فرنیا رسید؟!!
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا 20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ...(ادامه)
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ... استاندار مازندران و روند آزاد سازی سواحل
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ...(ادامه)
مرمت خانه رمدانی در ساری
مرمت خانه رمدانی در دستور کار معاونت حفظ و احیا سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران قرار گرفت. (ادامه)
نشست مطبوعاتي رئيس دانشگاه آزاد ساري
دکتر کیومرث نیاز آذری عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در بهمن ماه سال 71 کار خود را آغاز کرد و هم اکنون پس از 15 سال 60 رشته و 10 هزار دانشجو در این دانشگاه وجود دارد و در این مدت 16 هزار دانشجو در رشته های مختلف از دانشگاه آزاد ساری فارغ التحصیل شده اند .(ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
قبلي 1 ... 44 45 46 47 48 49

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.439 seconds.