.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دختران آي سي تي روستاي قرنآباد
(ادامه)
از کابينه 30 نفره اصلاحات فقط 2نفر مى گويند دستاورد داشتيم
(ادامه)
برگزاری همایش بسیج اساتید دانشگاه های مازندران در بهشهر
(ادامه)
رييس جمهوري ساري را به مقصد تهران ترک کرد
(ادامه)
خاتمی : هر کس اختیارات فعلی رئیس جمهور را کافی می داند وارد صحنه شود
(ادامه)
حاشيه‌هاي خواندني از جلسه دولت در گيلان
(ادامه)
محسن رضایی آمریكا مصمم بود به ایران حمله كند(يادداشت)
محسن رضایی(ادامه)
شايد اين تصور ايجاد شود كه انتخاب كردان از طرف احمدي نژاد معلول چه براهين و حجتي است ؟ و يا به عبارتي اقاي كردان از چه ويژگي ها و سكناتي در امور اجرايي ، سياسي و مديريتي برخوردار بوده كه احمدي نژاد با ان همه حساسيت و جايگاه وزارت كشور بعد از رفتن اقاي پورمحمدي نسبت به ان اهتمام كرده است ؟ صورت مساله روشن و پاسخ ان نيز معلوم و معين است. آبشخور تخريب كردان از كجاست ؟
شايد اين تصور ايجاد شود كه انتخاب كردان از طرف احمدي نژاد معلول چه براهين و حجتي است ؟ و يا به عبارتي اقاي كردان از چه ويژگي ها و سكناتي در امور اجرايي ، سياسي و مديريتي برخوردار بوده كه احمدي نژاد با ان همه حساسيت و جايگاه وزارت كشور بعد از رفتن اقاي پورمحمدي نسبت به ان اهتمام كرده است ؟ صورت مساله روشن و پاسخ ان نيز معلوم و معين است.(ادامه)
خاتمي: با ناطق نوري ديداري نداشته‌‏ام
(ادامه)
دستیابی ایران به فناوري برنج هيبري
(ادامه)
واکنش لاریجانی به تاسیس دفتر حافظ منافع آمریکا
(ادامه)
مضرات استفاده از تلفن همراه
(ادامه)
(به انگيزه سالروز عمليات افتخارآفرين مرصاد)
رسول شكرى نيا مرصاد، كمينگاه الهى براى نابودى هميشگى منافقين(ديدگاه)
(به انگيزه سالروز عمليات افتخارآفرين مرصاد) رسول شكرى نيا(ادامه)
ساماندهي اقتصاد با اصلاح نظام يارانه‌اي
(ادامه)
(به مناسبت 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان) علی اکبر سبزیان اهمیت و جایگاه شورای نگهبان از دید گاه امام و مقام معظم رهبری
(به مناسبت 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان) علی اکبر سبزیان(ادامه)
تغيير نماينده عالي دولت نهم در مازندران، در دوازدهمين روز فصل گرما و سومين سال فعاليت دولت دكتر احمدي‌نژاد، در حالي رقم خورد كه در زمان شروع به كار اين دولت نيز مازندران چندين ماه از استاندار بي‌بهره بود.حضور يك استاندار بومي و تلاشگر اگرچه باعث خشنودي مردم مازندران شد ليكن عدم بهره‌مندي ... تغيير استاندار و انتظار تحولي نو
تغيير نماينده عالي دولت نهم در مازندران، در دوازدهمين روز فصل گرما و سومين سال فعاليت دولت دكتر احمدي‌نژاد، در حالي رقم خورد كه در زمان شروع به كار اين دولت نيز مازندران چندين ماه از استاندار بي‌بهره بود.حضور يك استاندار بومي و تلاشگر اگرچه باعث خشنودي مردم مازندران شد ليكن عدم بهره‌مندي ...(ادامه)
در دوران گذشته رييس جمهوري و وزرا در تهران بودند و حتي استانداران نيز حاضر نبودند به مراكز شهرهاي استان خود بروند تا از نزديك نارسايي‌ها را ببينند.در مقايسه با دولت قبلي و دوران گذشته حركات و تصميم‌گيري‌هاي خوبي طي سه سال اخير انجام شده است...
روي كار آمدن دولت نهم از بركات انقلاب بود
در دوران گذشته رييس جمهوري و وزرا در تهران بودند و حتي استانداران نيز حاضر نبودند به مراكز شهرهاي استان خود بروند تا از نزديك نارسايي‌ها را ببينند.در مقايسه با دولت قبلي و دوران گذشته حركات و تصميم‌گيري‌هاي خوبي طي سه سال اخير انجام شده است... (ادامه)
دکتر حسين علايي اگر خرمشهر فتح نمي‌شد؟
دکتر حسين علايي(ادامه)
متکی:هيچ کشوري نبايد در رژيم حقوقي درياي خزر متضرر شود
(ادامه)
جشن هسته اي در شهرهاي مازندران برگزار شد
(ادامه)
در مراسم جشن هسته اي كه صبح امروز با حضور مهندس شفقت استاندار مازندران و جمعي از مسئولان استاني در هنرستان شهيد خيري مقدم ساري برگزار شد ،بیش از چهار هزار دانش آموز شركت كننده در اين همايش ملي به ابراز احساسات با استاندار پرداختند و با شعار ... زنگ جشن هسته ای با شعار "شفقت دوستت داريم ..."
در مراسم جشن هسته اي كه صبح امروز با حضور مهندس شفقت استاندار مازندران و جمعي از مسئولان استاني در هنرستان شهيد خيري مقدم ساري برگزار شد ،بیش از چهار هزار دانش آموز شركت كننده در اين همايش ملي به ابراز احساسات با استاندار پرداختند و با شعار ...(ادامه)
خانه تكاني نوروزي مازندران به فرهنگ زيست محيطي تبديل شد
(ادامه)
بيانيه جامعه اسلامي فرهنگيان مازندران بمناسبت انتخابات مجلس هشتم
(ادامه)
سید مظاهر کیانژاد ویژگیهای دولت اصولگرا(بخوانيد)
سید مظاهر کیانژاد(ادامه)
آغاز بكار كنگره سه روزه ايدز و اعتياد در مازندران
(ادامه)
سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان مازندران با همكاري استانداري و سازمان بازرگاني به منظور ايجاد بستري مناسب جهت عرضه آخرين دستاورد‌ها در حوزه‌هاي مختلف فناوري اطلاعات براي متخصصين و صاحبان اين حرفه اقدام به برگزاري... برگزاري پنجمين نمايشگاه تخصصي كامپيوتر مازندران
سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان مازندران با همكاري استانداري و سازمان بازرگاني به منظور ايجاد بستري مناسب جهت عرضه آخرين دستاورد‌ها در حوزه‌هاي مختلف فناوري اطلاعات براي متخصصين و صاحبان اين حرفه اقدام به برگزاري...(ادامه)
آغاز جشنواره نشریات دانشجویی شمال کشور
(ادامه)
عليرضا سعيدي كياسري جو ناپايدار براي"وارش" (ديدگاه)
عليرضا سعيدي كياسري(ادامه)
در مدت اخير يكي از شعارها و برنامه هاي دولت نهم، آزادسازي سواحل درياي مازندران بوده است. تا جايي كه در جريان سفر استاني رئيس جمهور و هيات دولت به مازندران،  و حضور در شهرهاي ساحلي بر لزوم آزادسازي ساحل دريا و خروج اشغالگران تاكيد ... آزاد سازي سواحل با كدام دستاورد؟!
در مدت اخير يكي از شعارها و برنامه هاي دولت نهم، آزادسازي سواحل درياي مازندران بوده است. تا جايي كه در جريان سفر استاني رئيس جمهور و هيات دولت به مازندران، و حضور در شهرهاي ساحلي بر لزوم آزادسازي ساحل دريا و خروج اشغالگران تاكيد ...(ادامه)
پريسا خلف‌بيگي فك خزر در تنگناي بيم و اميد (بخوانيد)
پريسا خلف‌بيگي(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.