.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشاور جوان کجاست؟
در آخرین جلسه مشاوران جوان تمامی سازمانها و ارگانهای دولتی که در تهران و با حضور ریاست محترم جمهور برگزار شد، از استان مازندران تنها یک نماینده حضور داشت که مایه تعجب حاضرین و روشن کننده بسیاری از مسائل بود. (ادامه)
اختلاس۱۵۱ميليونى كارمند بانك تجارت در رامسر
كارمند بانك تجارت مركزى رامسر با ۱۵۱ ميليون تومان اختلاس گرفتار پليس شد. به گزارش پايگاه اطلاع رسانى پليس، ماموران انتظامى شهرستان رامسر از اختلاس يكى از كارمندان بانك تجارت مركزى در اين شهرستان به نام «رضا - چ» (ادامه)
پنجمین ازدواج مرد 60 ساله بابلی با فرار همسر جوانش ناکام ماند . وی با بیان اینکه در ازدواجهای مکرر از شگردهای خاصی استفاده میکرد اظهار داشت: از این شگردها جوانان امروزی بی اطلاع  هستند به همین دلیل از قافله عقب مانده اند... شکست ازدواج پنجم مرد 60 ساله بابلی
پنجمین ازدواج مرد 60 ساله بابلی با فرار همسر جوانش ناکام ماند . وی با بیان اینکه در ازدواجهای مکرر از شگردهای خاصی استفاده میکرد اظهار داشت: از این شگردها جوانان امروزی بی اطلاع هستند به همین دلیل از قافله عقب مانده اند...(ادامه)
جلسه مشترك اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر استان با حضور استاندار و جانشين رييس و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور در محل استانداري مازندران برگزار شد. استاندار مازندران, در اين همايش ... نگرانی استاندار از افزايش آمار دستگيري و كشفيات مواد مخدر در مازندران
جلسه مشترك اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر استان با حضور استاندار و جانشين رييس و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور در محل استانداري مازندران برگزار شد. استاندار مازندران, در اين همايش ...(ادامه)
دکتر علی اکبر جلالی تجارت الكترونيك هنوز به صورت قانون لازم الاجرا نشده است(بخوانيد)
دکتر علی اکبر جلالی(ادامه)
حسين زكريايي عزيزي
بيكاري معضل اساسي پيش روي جوانان فريدونكنار (گزارش)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
در دنیای فرا مدرن امروز که جوانان کشورهای اسلامی سعی در بهره گرفتن از سنت نبوی و استفاده از فن آوریهای جدید دارند ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران که خود از متولیان فرهنگی میباشد به  مجموعه ای تحت عنوان اسکار90  که در زمینه پیش بینی ... پیش بینی،مجوز ارشاد،کسب درآمد میلیونی
در دنیای فرا مدرن امروز که جوانان کشورهای اسلامی سعی در بهره گرفتن از سنت نبوی و استفاده از فن آوریهای جدید دارند ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران که خود از متولیان فرهنگی میباشد به مجموعه ای تحت عنوان اسکار90 که در زمینه پیش بینی ...(ادامه)
140 هزار جویای کار در استان گلستان
رئيس سازمان كار و آموزش فني و حرفه‌اي استان گلستان گفت: 140 هزار گلستاني جوياي كار هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در گرگان، محمدرضا ربيعي، در جمع خبرنگاران افزود: مسئوليت پذيري شرط لازم و ضروري كارآفريني است. (ادامه)
مسجد و ماهواره قابل تلاقي‌‌اند
نماينده سازمان ملي جوانان در استان مازندران، مسجد را كانون توحيد و ماهواره را مظهر فن‌آوري عنوان كرد و گفت: اگر اين دو، به شرط تهيه شدن ساز و كار فرهنگي، به تلاقي برسند، زيان‌بار نخواهد بود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عبدالوحيد فياضي امروز در همايش تجليل از جوانان برتر مازندران كه در سالن ارشاد ساري برگزار شد افزود: جوانان نسل سومي مورد (ادامه)
730 هزار جوان 15 تا 29 سال در مازندران
نماينده سازمان ملي جوانان در استان مازندران با بيان اين كه مازندران 730 هزار نفر جوان 15 تا 29 سال دارد ،اعلام كرد :اين تعداد جوانان تنها از برنامه هاي 39 تشكل مردم نهاد استفاده مي كنند . (ادامه)
هنوز چند روزی از مدیریت جدید در حوزه هنری مازندران نمی گذرد که شاهد تعدیل گسترده در این مجموعه هستیم.خبرهای رسیده حاکیست تعدادی از نیروهای جوان  کارآمد و هنرمند در کمال ناباوری و در  شرایطی که مجموعه حوزه هنری ... تعدیل در حوزه هنری مازندران به چه قیمتی؟
هنوز چند روزی از مدیریت جدید در حوزه هنری مازندران نمی گذرد که شاهد تعدیل گسترده در این مجموعه هستیم.خبرهای رسیده حاکیست تعدادی از نیروهای جوان کارآمد و هنرمند در کمال ناباوری و در شرایطی که مجموعه حوزه هنری ...(ادامه)
حامد طالبی رئیس جمهور، گوش شنوای مستضعفین (يادداشت)
حامد طالبی(ادامه)
مهندس خدادادي  دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان  استان مازندران اشتغال در مازندران، چالشها و راهكارها (يادداشت)
مهندس خدادادي دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان استان مازندران(ادامه)
47 کشته‌ و زخمی ‌در محور کرج- چالوس
(ادامه)
'گفتگو با  مشاور جوان استاندار مازندران نگاه دولت اصولگرا به جوانان(ديدگاه)
'گفتگو با مشاور جوان استاندار مازندران(ادامه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر سرسبزي, بلاي جان مازندران (ديدگاه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر (ادامه)
500 بيمار مبتلا به ام اس در مازندران
(ادامه)
مسلمان شدن يک جوان مسيحي در بندرانزلي
(ادامه)
جوانترين فرماندار استان مازندران روز پنجشنبه در حين ورود به جلسه  اداري در يکي از بخشداريهاي زير مجموعه خود از حال رفت . به گزارش خبرنگار شمال نيوز که شاهد عيني اين صحنه بوده است جوانترين فرماندار مازندران از حال رفت
جوانترين فرماندار استان مازندران روز پنجشنبه در حين ورود به جلسه  اداري در يکي از بخشداريهاي زير مجموعه خود از حال رفت . به گزارش خبرنگار شمال نيوز که شاهد عيني اين صحنه بوده است (ادامه)
آغاز مطالعات راه آهن گرگان - مشهد
(ادامه)
ثبت نام ? ???هزار نفر مازندراني براي اعتكاف
(ادامه)
زوج لا‌هيجاني در حمايت از مردم مظلوم لبنان وفلسطين ماشين عروس خود را با پرچم حزب الله لبنان و تصاوير سيد حسن نصرالله تزئين كردند . عروس و داماد گفتند: با اين حركت مي‌خواهند در شادي هاي خود همواره به ياد مردم مظلوم لبنان و فلسطين باشند.اين زوج جوان همچنين هزينه تزئين و گل كاري ماشين عروس را به مردم..... تزئين ماشين عروس با پرچم حزب الله درلاهيجان
زوج لا‌هيجاني در حمايت از مردم مظلوم لبنان وفلسطين ماشين عروس خود را با پرچم حزب الله لبنان و تصاوير سيد حسن نصرالله تزئين كردند . عروس و داماد گفتند: با اين حركت مي‌خواهند در شادي هاي خود همواره به ياد مردم مظلوم لبنان و فلسطين باشند.اين زوج جوان همچنين هزينه تزئين و گل كاري ماشين عروس را به مردم..... (ادامه)
مرگ فوتباليست قائمشهري در زمين بازي
(ادامه)
نجات سه محكوم به اعدام در گرگان
(ادامه)
نمايشگاه هنرهاي تجسمي ويژه بانوان در ساري
(ادامه)
دستگيري عاملان آدم ربايي در رشت
(ادامه)
بازديداستاندارمازندران ازشرکت ايران صدرا
(ادامه)
جمع‌آوري ديش‌هاي ماهواره در رشت
(ادامه)
دو جوان تالشي در درياي خزر غرق شدند
(ادامه)
جوان قائم شهرى پدرش را به قتل رساند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.331 seconds.