.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد. تأکید صریح مقام معظم رهبری به گروههاي سياسي
گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد.(ادامه)
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد  از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
يك ساروی دانشجوی نمونه کشور شد
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد. (ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
آخرین‌توصیه مقام‌معظم‌رهبری به بوتو
(ادامه)
استاندار: چای گیلان مرغوبترین چای دنیاست
(ادامه)
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان  سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ... 20 میلیارد تومان اعتبار براي انتخابات مجلس هشتم
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ...(ادامه)

شجاعي :صندلي مجلس بايد صندلي فرياد باشد،نه سکوت
(ادامه)
سرانه مصرف برنج هر ایرانی 40 کیلوگرم
(ادامه)
امضاء قرارداد ساخت راه آهن مشهد ،گرگان
(ادامه)
اثر صنعتگر مازندرانی و دریافت مهر اصالت یونسکو
(ادامه)
اعلام ميزان فطریه برای هر نفر
(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء من، حزب دارم، پس هستم!(يادداشت)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
انتقاد از وضعیت فعالیت سینما‌های مازندران
(ادامه)
از «الاغ سواری» تا «ماکسیما سواری!» فرهنگ کیلویی چند؟!(ديدگاه)
از «الاغ سواری» تا «ماکسیما سواری!»(ادامه)
سرمایه گذاری 5ميليون دلاری قزاقها در مازندران
(ادامه)
بزرگترین رکورد کاهش تصادف جهان در ایران
(ادامه)
راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس در اتاق بازرگانی مازندران
(ادامه)
استاندار:سرمايه گذاري چینی ها در مازندران
(ادامه)
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: چهار خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرانس پرس، یونایتد پرس و رویترز روزانه بالغ بر 40 میلیون کلمه خبر بر علیه ایران و کشورهای جهان سوم مخابره ... مخابره 40 ميليون كلمه در روز عليه ايران
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: چهار خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرانس پرس، یونایتد پرس و رویترز روزانه بالغ بر 40 میلیون کلمه خبر بر علیه ایران و کشورهای جهان سوم مخابره ...(ادامه)
لباس ترکمن برای حداد عادل
(ادامه)
نصور نقی پور اینترنت؛ جوجه اردک زشت جامعه‌ی ما (بخوانيد)
نصور نقی پور (ادامه)
نگارش :مهندس شبیر دائمی 50 قاعده مختصر و مفید در خبرنویسی(يادداشت)
نگارش :مهندس شبیر دائمی(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین  دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته  این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی... وکیل آذری و دفاع از مازندران !!!
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی...(ادامه)
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء 
بدحجابی، پرتگاهی بین حجاب و بی حجابی!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
شادی مردم مازندران برای روز ملی فناوری هسته ای
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند. (ادامه)
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری هراس دولت های استعمارگر از توان علمی ایران
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری (ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.578 seconds.