.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این نان‌ها شما را لاغر می‌کند
نان‌های سفید خیلی سریع می‌توانند سطح انسولین خون را بالا ببرند و بنابر این ذخایر چربی در بدن زیاد می‌شود(ادامه)
رابطه سرطان و مواد غذایی
سال‌های طولانی بود که رابطه غذا با سرطان مشخص شده بود، یعنی در بررسی آمار و ارقام معلوم شده بود کسانی که نوع خاصی از مواد غذایی را مصرف می‌کنند یا نمی‌کنند به کدام سرطان بیشتر مبتلا می‌شوند. به طور کلی مصرف مواد غذایی بیشتر از حد نیاز و ذخیره شدن کالری‌های اضافی مصرف نشده منجر به افزایش وزن و چاقی می‌شود و به همین دلیل متخصصان چاقی را از عوامل مولد بسیاری از سرطان‌ها مثل پستان و گوارش می‌دانند.(ادامه)
توصیه‌های بهداشتی برای خوردن آجیل
(ادامه)
5 گام آسان برای لاغر شدن تا نوروز
(ادامه)
از خرید آجیل‌های رنگی خودداری کنید
(ادامه)
این گروه‌ها از مصرف آجیل خودداری کنند
تعادل در مصرف هرگونه ماده غذایی و یا تنقلات در عید از بروز آسیب‌های زیادی در گروه‌هایی از افراد جلوگیری می‌کند و یک دسته از افراد خاص نباید هر اندازه که دوست دارند این وماد را مصرف کنند.(ادامه)
دارویی شیرین به نام خرما (خبر)
(ادامه)
گلکسیS5 یا آیفون5S؛ کدامیک بهتر است؟
مراسم معرفی گلکسی S5 کل اخبار دیروز کنگره‌ی موبایل بارسلون را تحت شعاع خود قرار داد. حال که این مراسم خاتمه یافته و تلفن‌هوشمند این کمپانی کره‌ای معرفی شده است، بهتر است به مقایسه‌ی محصول جدید آن با پرچمدار اپل، یعنی آیفون 5S بپردازیم. (ادامه)
نامه سرگشاده کارگران قراردادی درباره مزد93
متاسفانه شاهد آن بودیم که سال گذشته علیرغم اعلام نرخ رسمی تورم 31.5 درصدی، شورای عالی کار در کشور برای سال جاری افزایش 25 درصدی حداقل حقوق و دستمزد را مصوب نمود که این امر تیر خلاصی بر پیکره جامعه کارگری بود(ادامه)
"کاهش وزن" موفق با 10 نکته ساده
(ادامه)
7 ماده مغذی برای 50 ساله‌ها(خبر)
(ادامه)
اگر کلسترول خونتان بالاست، بخوانید(خبر)
(ادامه)
بلافاصله بعد از غذا، چای نخورید(خبر)
(ادامه)
خاصیت لیمو شیرین(خبر)
(ادامه)
کارمندان زن بیشتر آسیب می‌بینند یا مرد؟
افرادی که به خاطر نوع اشتغال‌شان ساعت‌های زیاد را پشت میز می‌نشینند خیلی بیشتر از افراد عادی در معرض ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، آرتروزو حتی استرس و هیجانات روحی قرار دارند؛ شرایطی که توأم با فرسودگی جسمانی و معنوی است و در نهایت مرگ تدریجی را به همراه خواهد داشت مگر اینکه ...(ادامه)
دلایل بروز سرطان کبد چیست؟
این فوق تخصص گوارش و کبد به آنهایی که بیماری‌های مزمن کبدی دارند یا در افراد درجه یک آنها سرطان کبد مشاهده شده توصیه کرد تا آزمایش‌های لازم را انجام دهند و افراد پرخطر‌تر هر 6 ماه یکبار با آزمایش خون و تست مارکر پروتئین و همچنین سونوگرافی، کبد خود را چک کنند.(ادامه)
یک فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد ضمن خاطرنشان کرد: چاقی و اضافه وزن به عنوان مهمترین و اولین علت ایجاد کبد چرب شناخته شده است. راه هایی برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب
یک فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد ضمن خاطرنشان کرد: چاقی و اضافه وزن به عنوان مهمترین و اولین علت ایجاد کبد چرب شناخته شده است.(ادامه)
هنگام "عصبانیت" چی بخوریم؟
(ادامه)

بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد اگر تنها در یک بازی زمانی 40 روزه خوراکتان را تنظیم کنید می‌توانید به راحتی به تناسب اندام دست یابید. آب کردن شکم تنها در 3 هفته!
بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد اگر تنها در یک بازی زمانی 40 روزه خوراکتان را تنظیم کنید می‌توانید به راحتی به تناسب اندام دست یابید.(ادامه)
سبزی ضروری و مفید که باید بخورید
(ادامه)
آیا دستگاه‌های لرزاننده واقعا لاغر می‌کنند؟!
شمال نیوز: کدام یک از این دستگاه‌ها بر تناسب‌اندام تاثیرگذارتر هستند و ارزش سرمایه‌گذاری دارند؟(ادامه)
2 روزه بدن تان را "سم زدایی" کنید
روش‌های سم زدایی بدن از قرن‌ها پیش در دنیا وجود داشته است حتی در توصیه‌های "بقراط" هم این روش‌ها و تاثیر آنها بر سلامتی وجود دارند اما باید در انتخاب "رژیم سم‌زدا" دقت کرد.(ادامه)
خیلی‌ها شکایت دارند که با آب‌خوردن هم چاق می‌شوند. می‌گویند حتی اگر چیزی نخوریم و فقط نفس بکشیم باز هم چاق می‌شویم. اما این شکایت‌ها منحصر به چاق شدن نیست و کم کردن وزن هم برای خودش داستان دیگری است. چرا به شکممان به راحتی کوچک نمی شود؟
خیلی‌ها شکایت دارند که با آب‌خوردن هم چاق می‌شوند. می‌گویند حتی اگر چیزی نخوریم و فقط نفس بکشیم باز هم چاق می‌شویم. اما این شکایت‌ها منحصر به چاق شدن نیست و کم کردن وزن هم برای خودش داستان دیگری است.(ادامه)
سرکه‌ سیب و خواص معجزه‌آسا
(ادامه)
این مواد غذایی کالری صفر دارند
مواد غذایی که کالری صفر دارند می توانند به کسانیکه در پی کاهش وزن هستند کمک کنند چرا که کالری کمی را در بردارند و بدن مجبور می شود تا از انرژی های ذخیره شده خود نیز در کنار آنها استفاده کند. (ادامه)
۵ دلیل خوب برای خوردن گوجه‌ فرنگی
گوجه‌فرنگی از آن دسته سبزی- میوه‌هایی است که می‌توان در هر فصلی و به انواع مختلف مصرف کرد. داخل سالاد، به صورت املت، گوجه‌فرنگی شکم‌پُر، کنار خورش‌ها و غیره. (ادامه)
مازندران قطب صنعت غذایی کشور است
بعضی بیماری ها برای ذائقه جدید بخصوص در نسل جوان تر بیشتر دیده می شود که نیاز به مراقبت، اموزش و ترویج مصرف غذای سالم،برگشت به سنت های قدیمی و غذاهای خانگی کمک کننده باشد.(ادامه)
مغز دانش آموزان با صبحانه بیدار می‌شود
(ادامه)
دیابتی ها هندوانه بخورند یا نخورند؟
در دیابتی ها نکته مهم، شمارش مقدار کالری در مواد غذایی در وعده های مختلف است و با اندازه گیری این کالری ها که بیش از حد نباشد، میزان قند خون را کنترل می کنند.(ادامه)
8 غذایی که نباید برای صبحانه خورد / عکس
تحقیقات نشان داده است که متخصصان بهداشت و سلامت، خوردن برخی از غذاها را نه تنها برای صبحانه توصیه نمی‌کنند بلکه به پرهیز از خوردن آنها در این وعده غذایی هشدار می‌دهند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.