.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتقاد تند فرزند شهید کشوری از فیلم "چ"
(ادامه)
همه حاشیه های شکست سنگین استقلال
ديدار تيم هاي ملوان و استقلال از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه تختي انزلي برگزار شد و در نهایت با شکست 4 بر 2 استقلال پایان یافت. گزیده ای از همه حاشیه های این بازی پیش روی شماست:(ادامه)
فوت 26 زائر ایرانی در حج عمره در بهمن ماه
(ادامه)

خوردن شیر برای افراد مختلف باید مطابق با شرایط جسمانی آن‌ها صورت گیرد و مصرف برخی ترکیبات در شیر برای افراد می‌تواند مضر باشد. چه شیری بخوریم تا "سکته" نکنیم؟
خوردن شیر برای افراد مختلف باید مطابق با شرایط جسمانی آن‌ها صورت گیرد و مصرف برخی ترکیبات در شیر برای افراد می‌تواند مضر باشد.(ادامه)
سکته مغزی "احمدی‌نژاد" تکذیب شد
خبر سکته مغزی "محمود احمدی‌نژاد" و انتقال وی به بیمارستان تکذیب شد.(ادامه)
مراقب «فشارخون نهفته» باشید(خبر)
(ادامه)
سکته یک جوان به دلیل تعلق نگرفتن سبدکالا!
اما بی نظمی هایی در همان ساعات اولیه توزیع این سبد به اصطلاح حمایتی که برای کمک به اقشار کم در آمد طرح ریزی شده بود به وجود آمد؛ سردی هوا و بی نظمی در توزیع سبد کالا نیز مزید بر علت شد و متولیان نتوانستند درست در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و اطلاع‌رسانی کنند.(ادامه)
7 ماده مغذی برای 50 ساله‌ها(خبر)
(ادامه)
معاون وزیر راه دچار سکته شد
(ادامه)
آمار قابل تامل مرگ براثر حملات قلبی
(ادامه)
خواننده "ایران، ایران" در بستر بیماری
(ادامه)
خوراکی‌های که شما را کم هوش می کند(خبر)
(ادامه)
علائم غلظت خون و راهکارهای کنترل آن
(ادامه)
چگونه جلوی سکته قلبی را بگیریم
یک متخصص قلب و عروق گفت: زنان به دلیل ترشح هورمون‌های زنانه کمتر از مردان گرفتار بیماری‌های قلبی می‌شوند ولی درد پشت جناغ سینه به طوریکه دست چپ تیر بکشد و با استراحت قطع و دوباره شروع می شود را باید جدی گرفت.(ادامه)
کارگردان جوان سینما سکته کرد
(ادامه)
علائم سکته مغزی و روش پیشگیری(خبر)
(ادامه)
واکنش‌ اوباما به مرگ شارون
(ادامه)
نقش تغذيه در تغيير شيوه زندگي
(ادامه)
قصاب صبرا و شتیلا که بود؟
(ادامه)
«آریل شارون» مُرد
(ادامه)
رحیمی: ۵۵ ساعت بازجویی شدم
معاون اول احمدی‌نژاد در دولت دهم با بیان اینکه دادستان نباید می‌گفت علیه من کیفر خواست صادر شده است، گفت: از دو سال پیش طی ۱۱ جلسه و ۵۵ ساعت مورد بازجویی قرار گرفتم.(ادامه)
مورد عجیب عزت الله ضرغامی(بخوانيد)
(ادامه)
حال آریل شارون وخیم اعلام شد
(ادامه)
کارمندان زن بیشتر آسیب می‌بینند یا مرد؟
افرادی که به خاطر نوع اشتغال‌شان ساعت‌های زیاد را پشت میز می‌نشینند خیلی بیشتر از افراد عادی در معرض ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، آرتروزو حتی استرس و هیجانات روحی قرار دارند؛ شرایطی که توأم با فرسودگی جسمانی و معنوی است و در نهایت مرگ تدریجی را به همراه خواهد داشت مگر اینکه ...(ادامه)
ماجرای زنده شدن مرده و تکذیب پلیس
(ادامه)
چه کسی «اولین مجری انقلاب» شد؟
(ادامه)
شمال نیوز: در میان قسمت‌‌های مختلف کله پاچه، مغز گاو و گوسفند محتوای کلسترول بیشتری دارند. بگونه‌ای که مغز گوسفند به‌ اندازه ۸ زرده تخم مرغ کلسترول دارد و جزء مواد غذایی بسیار پرچرب محسوب می‌‌شود. دوستداران کله‌ پاچه،مراقب باشید !
شمال نیوز: در میان قسمت‌‌های مختلف کله پاچه، مغز گاو و گوسفند محتوای کلسترول بیشتری دارند. بگونه‌ای که مغز گوسفند به‌ اندازه ۸ زرده تخم مرغ کلسترول دارد و جزء مواد غذایی بسیار پرچرب محسوب می‌‌شود.(ادامه)

بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد اگر تنها در یک بازی زمانی 40 روزه خوراکتان را تنظیم کنید می‌توانید به راحتی به تناسب اندام دست یابید. آب کردن شکم تنها در 3 هفته!
بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد اگر تنها در یک بازی زمانی 40 روزه خوراکتان را تنظیم کنید می‌توانید به راحتی به تناسب اندام دست یابید.(ادامه)
شمال نیوز: پس از سکته قلبی مشایی او به سراغ دوست نزدیک و سفیر سابق ایران در شیلی کامبیز جلالی و همسر وی رفته و از آنان برای انجام عمل به شکل محرمانه کمک می خواهد. سکته قلبی مشایی در سکوت خبری+ تکذیب سایت همسو
شمال نیوز: پس از سکته قلبی مشایی او به سراغ دوست نزدیک و سفیر سابق ایران در شیلی کامبیز جلالی و همسر وی رفته و از آنان برای انجام عمل به شکل محرمانه کمک می خواهد.(ادامه)
بازداشت‌متهم‌پرونده‌4000000000000میلیارد‌تومانی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.