.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رازگشایی از قتل زن بی‌گناه در جلسه دادگاه
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: مصرف گوشت طیور و تخم مرغ که در مراکز مجاز درسراسر کشور عرضه می شود، هیچ گونه مخاطره ای برای مصرف کنندگان ندارد. .... خسارت 35 میلیاردی به مرغداران مازندرانی!
شمال نیوز : وی گفت: مصرف گوشت طیور و تخم مرغ که در مراکز مجاز درسراسر کشور عرضه می شود، هیچ گونه مخاطره ای برای مصرف کنندگان ندارد. ....(ادامه)
دعای روز دهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه 6 تیر
(ادامه)
حکایت دختری است که با وساطت فردوست و مادرش به دربار راه یافت و رؤیای ملکه شدن در ذهن می‌پروراند و مدتی انیس و مونس شاه شد.
داستان شاه و پری
حکایت دختری است که با وساطت فردوست و مادرش به دربار راه یافت و رؤیای ملکه شدن در ذهن می‌پروراند و مدتی انیس و مونس شاه شد. (ادامه)
عکس:هاشمی، روحانی، احمدی نژاد،لاریجانی، شمخانی و رضایی در دهه شصت!
هاشمی، روحانی، احمدی نژاد،لاریجانی، شمخانی و رضایی در دهه شصت (ادامه)
پلاکارد تبریک بازگشت از سوئیس!/رشت
خمام رشت(ادامه)
غرق شدن يک جوان بابلي در رودخانه بابلرود
(ادامه)
تصاویری از حضور بانوان لهستانی در ورزشگاه آزادی
تعداد کمی از هواداران تیم لهستان برای تشویق تیمشان به آزادی آمده اند. (ادامه)
پاسخ زیباکلام به پدر داماد احمدی نژاد
شمال نیوز: صادق زیباکلام به اظهارات دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد. (ادامه)
تشخیص سرطان مری و معده در مدت چند دقیقه
یک گروه بین المللی از محققان با ابداع یک آزمایش جدید تنفسی موفق شدند اولین علائم سرطان مری یا معده را در مدت چند دقیقه تشخیص دهند. (ادامه)
ایران چطور به مرحله بعد لیگ جهانی صعود می کند؟(+جدول)
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی در اولین بازی مقابل لهستان 5 برده شد و در آستانه صعود به مرحله بعد قرار گرفت . در حال حاضر آمریکا با 7 پیروزی صدرنشین است ، لهستان با 6 پیروزی در رتبه دوم و ایران با 5 پیروزی در رتبه سوم. حالا تیم ملی ایران باید بازی روز یک شنبه را ببرد تا هفته یازدهم و دوازدهم برای لهستان و آمریکا به جهنم تبدیل شود. (ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: برگزاری الکترونیکی انتخابات در کلان‌شهرها باید به تایید شورای نگهبان برسد.
آخرین وضعیت استعفای مدیران و استانداران و برگزاری انتخابات الکترونیکی
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: برگزاری الکترونیکی انتخابات در کلان‌شهرها باید به تایید شورای نگهبان برسد. (ادامه)
مدیران مدارس به گدایی افتادند
(ادامه)
کدام بانک بیشتر سود می‌دهد؟
کدام بانک و مؤسسه اعتباری نرخ سود بیشتر به سپــرده‌های روزشمار می‌دهد. این سؤالی است که اکثریت مردم ایران درصدد یافتن پاسخ هستند. (ادامه)


بنده در ایام دفاع مقدس، یا در انجمن مسئولیت داشتم یا در نمایندگی. در واقع احساس می کنم که در هر لحظه تقریبا همراه رزمندگان بودم، اگر رزمنده ها شیمیایی می شدند ما نامه هایشان را تهیه می کردیم. اگراحساس کنم حضورم برای منافع کشور مفیدنیست،کنارمی کشم/از مسئولیت معافم کنندلحظه شادی ام است/اگر شهداازحملات علیه من خوشحالند،،ادامه دهند!(خبر)
بنده در ایام دفاع مقدس، یا در انجمن مسئولیت داشتم یا در نمایندگی. در واقع احساس می کنم که در هر لحظه تقریبا همراه رزمندگان بودم، اگر رزمنده ها شیمیایی می شدند ما نامه هایشان را تهیه می کردیم.(ادامه)
پلاکاردهای تقدیر از بازیگران پایتخت در نکا !
(ادامه)
ورود مانتوهای جلو باز با طرح چفیه در بازار با انتقادهایی روبرو شده است.

مانتوهای بدون دکمه با طرح چفیه!+عکس
ورود مانتوهای جلو باز با طرح چفیه در بازار با انتقادهایی روبرو شده است. (ادامه)
شمال نیوز: یک فروند هواپیمای سبک پس از برخاستن از فرودگاه آزادی آبیک دچار سانحه شد و سقوط کرد.
سقوط هواپیما در منطقه هزار + تصاویر
شمال نیوز: یک فروند هواپیمای سبک پس از برخاستن از فرودگاه آزادی آبیک دچار سانحه شد و سقوط کرد. (ادامه)
آنچه بیش از هرچیز باعث آرامش مجلس شد سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی بود که به شعاردهندگان تذکر داد « بجای غرش کردن و شعار دادن به فکر آبروی اسلام باشید و به داد اسلام برسید .»
تشنج در افطاری رئیس‌جمهور با روحانیون
آنچه بیش از هرچیز باعث آرامش مجلس شد سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی بود که به شعاردهندگان تذکر داد « بجای غرش کردن و شعار دادن به فکر آبروی اسلام باشید و به داد اسلام برسید .» (ادامه)
اتاق مرتضی پاشایی و یادگارهایش/ عکس
(ادامه)

امام جمعه ساری با اشاره به قتل بانوی دارابکلایی که در جنگل‌های نکا به قتل رسید، گفت: این اتفاق دلخراشی بود که یک زن و مادر را به فجیع‌ترین شکل به قتل رساندند، لذا قوه‌ قضاییه باید محکم وارد عمل شود و مردم نیز باید صبور باشند.
تاکید آیت الله طبرسی بر پیگیر پرونده قتل بانوی میاندرودی
امام جمعه ساری با اشاره به قتل بانوی دارابکلایی که در جنگل‌های نکا به قتل رسید، گفت: این اتفاق دلخراشی بود که یک زن و مادر را به فجیع‌ترین شکل به قتل رساندند، لذا قوه‌ قضاییه باید محکم وارد عمل شود و مردم نیز باید صبور باشند. (ادامه)
حمله تروریستی به مسجد شیعیان در کویت+ تصاویر
بر اثر حمله تروریستی به نمازگزاران در مسجد امام صادق(ع) واقع در منطقه «الصوابر» کویت ۲۳ تن شهید و ۷۰ نفر دیگر زخمی شدند.(ادامه)
بمب‌گذار سعودی‌تبار به روایت تصاویر
دوربین‌های مدار بسته تصاویر مربوط به لحظه ورود عامل انتحاری به مسجد امام صادق(ع) در کویت را منتشر کردند. خبرگزاری فارس: بمب‌گذار سعودی‌تبار به روایت تصاویر (ادامه)
پایان عمر واتس آپ نزدیک است
فیسبوک اخیرا اعلام کرد برای متصل شدن کاربران به پیام رسان واتس آپ به ثبت شماره تلفن نیاز نیست، کارشناسان پیش بینی کرده اند به دلیل به خطر افتادن امنیت اطلاعات کاربران با این طرح عمر واتس اپ به پایان نزدیک می شود. (ادامه)
نکاتی برای 17 ساعت روزه داری
یکی از بهترین دستورات غذایی وعده شام ماه رمضان شامل سالاد سبزی، ٦٠ گرم مرغ یا گوشت قرمز یا ماهی، یک پیاله ماست، دو تکه ‌نان (هر تکه به اندازه یک کف‌دست) یک فنجان برنج پخته و یک واحد میوه است.(ادامه)
پیروزی ایران بر لهستان در ماراتن نیمه شب
شمال نیوز: تیم ملی والیبال ایران در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال موفق شد میهمان خود لهستان را در سالن آزادی تهران مغلوب کند. (ادامه)
برای « عباس ناساری » خبرنگار پیشکسوت مازندران دعا کنید
شمال نیوز : بدنبال بیماری این پیشکسوت رسانه و مدیر مسئول سایت خانه خبر ، نایب رئیس انجمن رسانه های مجازی مازندران به نمایندگی ازرئیس و اعضای هیئت مدیره این انجمن از عباس ناساری عیادت کرد .....(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل بازرسی مازندران از پروژه 4 هزار میلیاردی در استان که ساخت‌وساز غیرمجاز داشت خبر داد و گفت: این پروژه باید 80 میلیارد تومان عوارض پرداخت می‌کرد اما فقط 7 میلیارد تومان دریافت شده است.
تخلف میلیاردی در مازندران / پرداخت 7 میلیاردی به جای عوارض 80 میلیارد تومانی
شمال نیوز: مدیرکل بازرسی مازندران از پروژه 4 هزار میلیاردی در استان که ساخت‌وساز غیرمجاز داشت خبر داد و گفت: این پروژه باید 80 میلیارد تومان عوارض پرداخت می‌کرد اما فقط 7 میلیارد تومان دریافت شده است. (ادامه)
تعرض به دختر ١٩ساله در پاتوق شيشه‌اي
«لكه‌هاي خون روي تار برداشته شده از جسد و خون روي آلت قتاله - كارد آشپزخانه - از نوع A بوده و خون مقتول است. متهم در بازجويي‌ها به قتل اعتراف و علت آن را «تلاش مقتول براي تعرض به خود» اعلام كرده است.» (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.