.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نامه اصلاح‌طلبان خراسان رضوی به روحانی
عملکرد دولت در انتصاب مدیران استانی فریاد اصلاح طلبان خراسانی را نیز درآورد. ستاد اصلاح‌طلبان حامی دکتر روحانی در خراسان رضوی در مورد تعیین استاندار به رییس‌جمهور نامه نوشتند. (ادامه)
انتصاب مدیرکل سیاسی استانداری گیلان
(ادامه)
علت افزایش خانه های مجردی
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
بازیکن پیشین پرسپولیس درگذشت
مجید تشرفی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
کری: اجازه نخواهیم داد که ایران راکتور اراک را راه‌اندازی کند
وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در مجمع جهانی اقتصاد گفت: آمریکا اجازه نخواهد داد که ایران در جهت راه اندازی رآکتور اراک گام بردارد. (ادامه)
نامه حزب اعتماد ملی به روحانی برای رفع حصر
(ادامه)
قیمت حج سال ۹۳ اعلام شد
(ادامه)
شمال نیوز: مشاور دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه در رای گیری نهایی آقای هاشمی رأی نداشت، گفت: با آقای علی لاریجانی و آقای روحانی صحبت کردم و گفتم اگر می شود شما به آقای هاشمی بگویید تا انصراف دهد...
 از روحانی و لاریجانی خواستم هاشمی را منصرف کنند/ درخواست برای رد صلاحیت احمدی‌نژاد
شمال نیوز: مشاور دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه در رای گیری نهایی آقای هاشمی رأی نداشت، گفت: با آقای علی لاریجانی و آقای روحانی صحبت کردم و گفتم اگر می شود شما به آقای هاشمی بگویید تا انصراف دهد... (ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، عبدالغفار شجاع به عنوان مشاور شورای عالی کشاورزی در کشور منصوب گردید.
نماینده سابق انزلی،مشاور معاون رئیس جمهور شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، عبدالغفار شجاع به عنوان مشاور شورای عالی کشاورزی در کشور منصوب گردید. (ادامه)
پیام احمد مظفری به مناسبت درﮔﺬﺷﺖ پیشکسوت مطبوعات مازندران
شمال نیوز: مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران طﯽ ﭘﯿﺎﻣﯽ در ﮔﺬﺷﺖ ﻣﺮﺣﻮم اسفندیار زرکوب ﺧﺒﺮﻧﮕﺎر و روزنامه نگار مازندرانی را به جامعه رﺳﺎﻧﻪ ای مازندران تسلیت ﮔﻔﺖ.(ادامه)
شمال نیوز: انتخاب نماينده دولت در شهرستان چالوس آن هم دولتي كه مردم چالوس بيش از 85 درصد رأي يكپارچه به آن دادند نبايد بدون در نظر گرفتن تدبير باشد كه با توجه به مخالفت اقشار مختلف و سليقه هاي مختلف سياسي با گزينه پيشنهادي استانداري نشان از ... تغییر فرماندار را به سال بعد موکول کنید
شمال نیوز: انتخاب نماينده دولت در شهرستان چالوس آن هم دولتي كه مردم چالوس بيش از 85 درصد رأي يكپارچه به آن دادند نبايد بدون در نظر گرفتن تدبير باشد كه با توجه به مخالفت اقشار مختلف و سليقه هاي مختلف سياسي با گزينه پيشنهادي استانداري نشان از ...(ادامه)
با پیگیری دکتر علی فلاح مدیر موسسه مردم نهاد آسان NGO شاهین زخمی به مراکز درمانی تحویل شد. شاهین زخمی به مراکز درمانی تحویل شد
با پیگیری دکتر علی فلاح مدیر موسسه مردم نهاد آسان NGO شاهین زخمی به مراکز درمانی تحویل شد.(ادامه)
تسلیت هادی ابراهیمی برای درگذشت استاد زرکوب
(ادامه)
پیام تسلیت طاهایی درپی درگذشت مرحوم زرکوب
(ادامه)
پیام تسلیت سعادتمند پس از درگذشت استاد زرکوب
شمال نیوز: استاد اسفندیار زرکوب در بیش از 50 سال حضور در رسانه به ورزش مازندران کمک شایانی نموده است/یاد و نام استاد زرکوب همواره در میان اهالی ورزش زنده خواهد بود(ادامه)
پیکر مرحوم زرکوب در ساری تشییع شد
شمال نیوز: پیکر اسنفدیار زرکوب خبرنگار باسابقه مازندرانی با حضور اصحاب قلم و مردم فرهنگ دوست شهرستان ساری در خاک آرام گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی گفت: به شهروندان در خصوص خرید و فروش زمین در شمال کشور که از طریق پیامک ارسال می شود، هشدار می دهیم. هشدار به خریداران پیامکی زمین در شمال
شمال نیوز: رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی گفت: به شهروندان در خصوص خرید و فروش زمین در شمال کشور که از طریق پیامک ارسال می شود، هشدار می دهیم.(ادامه)
سخنگوي شوراي اسلامي شهر ساري گفت: با حمايت و پيگيري علي اصغر يوسف نژاد معاون وزير اقتصاد و دارايي مبلغ ۱۹ ميليارد تومان اعتبار دولتي براي شهرداري مركز استان جذب شده است . جذب اعتبار شهرداري ساری با حمايت معاون وزير
سخنگوي شوراي اسلامي شهر ساري گفت: با حمايت و پيگيري علي اصغر يوسف نژاد معاون وزير اقتصاد و دارايي مبلغ ۱۹ ميليارد تومان اعتبار دولتي براي شهرداري مركز استان جذب شده است .(ادامه)
ارائه اسناد فساد در فوتبال به مجلس
(ادامه)
عارف: برخی رسانه‌ها عمداً دروغ می‌نویسند
(ادامه)
شناسایی افراد نیازمند دریافت سبد کالا
(ادامه)
اخراج تنها نابینای نهاد ریاست‌جمهوری
(ادامه)
سوئیس تحریم ها علیه ایران را لغو کرد
(ادامه)
ظریف و اشتون دیدار کردند
(ادامه)
آیةالله جوادی آملی: تبلیغ را جایگزین تعلیم نکنیم
(ادامه)
روحانی: تحریم‌ها غیرقانونی است
(ادامه)
انجمن اتحادیه باشگاه های ورزشی ساری تشکیل شد
دومین گردهمایی باشگاه های ورزشی شهرستان ساری برگزار شد.(ادامه)
خودرو جدید سایپا در راه بازار
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.