.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشاور مشایی استعفا کرد
(ادامه)
بیماری وبا در گیلان مشاهده نشده است
(ادامه)
شرایط کاری در بازرسی ویژه ریاست جمهوری دشوار است و آقای احمدی‌نژاد به دلیل بیماری از مسولیت خود کناره‌گیری کرده است و در حال حاضر سرپرستی این حوزه را بر عهده گرفته‌ام تا رئیس‌جمهور برای انتخاب بازرس ویژه جدید تصمیم‌گیری کند. شیخ‌الاسلامی جایگزین احمدی نژاد میشود
شرایط کاری در بازرسی ویژه ریاست جمهوری دشوار است و آقای احمدی‌نژاد به دلیل بیماری از مسولیت خود کناره‌گیری کرده است و در حال حاضر سرپرستی این حوزه را بر عهده گرفته‌ام تا رئیس‌جمهور برای انتخاب بازرس ویژه جدید تصمیم‌گیری کند.(ادامه)
قرار بود بعد از سخنرانی آیت‌الله هاشمی شاهرودی، دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این اجلاسیه سخنرانی کند که به علت بیماری دخترش در این جلسه شرکت نکرد... دعای اعضای جامعه‌ مدرسین برای شفای فرزند لاریجانی
قرار بود بعد از سخنرانی آیت‌الله هاشمی شاهرودی، دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این اجلاسیه سخنرانی کند که به علت بیماری دخترش در این جلسه شرکت نکرد...(ادامه)
10 دلیل افزایش قیمت برنج(ديدگاه)
(ادامه)
طرح تحول بزرگ اقتصاد چیست؟ چه باید باشد؟(ديدگاه)
(ادامه)
دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت با بیماران ایدزی
(ادامه)
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند. دماوند جزء جدایی ناپذیر فرهنگ مازندرانیها
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند.(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
خواهر خواندگي چشمه بليران با يك چشمه در ايتاليا
(ادامه)
تشییع پیکر آیت الله طاهری در گرگان
(ادامه)
تصویب77 پروژه زیربنایی در قائم شهر
(ادامه)
جشنواره ملی مرکبات با هدف ارائه توانمندی های استان در تولید این محصول و توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری در دی ماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود ... جشنواره ملی مرکبات
جشنواره ملی مرکبات با هدف ارائه توانمندی های استان در تولید این محصول و توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری در دی ماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود ...(ادامه)
علی اعظم مهدی پور، رئیس هیئت کشتی مازندران که براثر بیماری قلبی در بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل بستری بود، عصر جمعه بر اثر عارضه قلبی درگذشت.وي مدت سه سال سکان دار ورزش کشتی مازندران بود که برگزاری مسابقات جهانی کشتی ... رئیس هیئت کشتی مازندران درگذشت
علی اعظم مهدی پور، رئیس هیئت کشتی مازندران که براثر بیماری قلبی در بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل بستری بود، عصر جمعه بر اثر عارضه قلبی درگذشت.وي مدت سه سال سکان دار ورزش کشتی مازندران بود که برگزاری مسابقات جهانی کشتی ...(ادامه)
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است... ورود یک بیماری خطرناک گیاهی در گیلان !
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است...(ادامه)
جایزه برای یافتن مرده یا زنده سفیر خزر
(ادامه)
صدا و سیما و ویرانی خانه کعبه !!
(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
معدوم سازی بیش از چهار هزار قطعه طیور در آمل
(ادامه)
نصور نقی پور اینترنت؛ جوجه اردک زشت جامعه‌ی ما (بخوانيد)
نصور نقی پور (ادامه)
چهار هزار کودک خیابانی در کشور
(ادامه)
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند. تکذیب شیوع آنفلوآنزای مرغی در آمل
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند.(ادامه)
درگذشت یک خبرنگار مطبوعات درمازندران
سید عباس رضوی" خبرنگار فقید مطبوعات استان مازندران ، پس از سالها مشقت و تحمل بیماری سرطان ، به دیار باقی شتافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، مرحوم عباس رضوی جانباز جنگ تحمیلی در سن 43 سالگی که از بیماری سرطان رنج می برد و در جبهه های جنگ شیمیایی شده بود، ظهردیروز به دیار باقی شتافت.(ادامه)
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است.
بازگشت آنفولانزای مرغی به مازندران
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است. (ادامه)
سرطان معده شايعترين بیماری سرطانی در گيلان
ييس مركز تحقيقات گوارش و كبد استان گيلان گفت: سرطان معده، شايع‌ترين سرطان دستگاه گوارش در گيلان است.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، دكتر "فريبرز منصور قناعي" روز سه‌شنبه در حاشيه (ادامه)
علت افزایش سن ازدواج دختران» مساوی نبودن قانون بین زنان و مردان (ديدگاه)
زهرا بادلی(ادامه)
کناره گیری روشن ازمدیرمسئولی ماهنامه صنعت تولید مصرف
محمد علی روشن از مدیرمسئولی ماهنامه صنعت تولید مصرف کناره گیری کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.604 seconds.