.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده انزلی : دولت چاره ای جز اعلام نرخ آزاد برای بنزین ندارد
(ادامه)
جزئیات عیدی پایان سال کارمندان اعلام شد
(ادامه)
پنجمین نمایشگاه کامپیوتر و الكترونيك مازندران با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بخش خصوصی با دولتی، ارتقاء فرهنگ فناوری اطلاعات در سطح عمومی و تخصصی و تعیین جایگاه ارزشمند واحدهای انفورماتیک استان .. اختتاميه پنجمین نمایشگاه رایانه و الکترونیک مازندران
پنجمین نمایشگاه کامپیوتر و الكترونيك مازندران با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بخش خصوصی با دولتی، ارتقاء فرهنگ فناوری اطلاعات در سطح عمومی و تخصصی و تعیین جایگاه ارزشمند واحدهای انفورماتیک استان ..(ادامه)
حلقه مفقوده در مناسبات ایران و اروپا(يادداشت)
هوشنگ کریمی(ادامه)
تحليلي بر روند مهاجرپذيري استان گلستان (يادداشت)
(ادامه)
سيد محمد حيدري 
کنکاشی در فرمایشات مقام معظم رهبري پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی –یکصد سوال روز (2) (يادداشت)
سيد محمد حيدري (ادامه)
کاهش بسیار بالای حجم گاز ورودی به استان ،از غروب دوشنبه با قطعی گاز در سطح وسیعی از مشترکین مصارف خانگی در پنج شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکاء، ساری و قائمشهر، شرایط ... قطع مجدد گاز در مازندران در آستانه بحران قرار گرفت
کاهش بسیار بالای حجم گاز ورودی به استان ،از غروب دوشنبه با قطعی گاز در سطح وسیعی از مشترکین مصارف خانگی در پنج شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکاء، ساری و قائمشهر، شرایط ...(ادامه)
180 نامزد انتخاباتی جبهه اتحاد ملي
(ادامه)
مقامات ترکمنستان دراین نشست ها درقبال جریان سازی سیاسی به نفع این افراد قول گرفته اند که ازنفوذ آنان برای عقد قرارداد فروش گاز با دو برابر قیمت به ایران بهره مند شوند. بوی خیانت درماجرای ترکمنستان
مقامات ترکمنستان دراین نشست ها درقبال جریان سازی سیاسی به نفع این افراد قول گرفته اند که ازنفوذ آنان برای عقد قرارداد فروش گاز با دو برابر قیمت به ایران بهره مند شوند.(ادامه)
رکورد تولید گاز در ایران شکسته شد
(ادامه)
دلائل عدم حضور شمشيربند در انتخابات مجلس
(ادامه)
مشکل گاز استان های شمالی در چند روز آینده حل می شود
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قطعی دو هفته ای گاز مردم استان های شمالی کشور اظهار داشت: مشکل گاز استان های شمالی دوشنبه یا سه شنبه آینده حل خواهد شد. (ادامه)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
اعتدالگرایان شمال ترور بوتو را محکوم کرد
(ادامه)
به دلیل افزایش شدید سرما و مصرف بیش از اندازه توسط مشترکان منجر به افت فشار گاز طبیعی در شهر های ساری، قائمشهر و بابل شد.به مشترکان توصیه می کنیم در صورت روشن بودن چند بخاری در منزل، فقط .... تشکیل ستاد بحران در شرکت گاز مازندران
به دلیل افزایش شدید سرما و مصرف بیش از اندازه توسط مشترکان منجر به افت فشار گاز طبیعی در شهر های ساری، قائمشهر و بابل شد.به مشترکان توصیه می کنیم در صورت روشن بودن چند بخاری در منزل، فقط ....(ادامه)
قیمت برنج کاهش می یابد
(ادامه)
این انتخابات  به سبب رایانه ای شدن ، تفاوت هایی را با انتخابات گذشته دارد .اگر شورای نگهبان مخالفت کند باز وزارت کشور در درجه اول خواسته شورای نگهبان را اجابت خواهد کرد و انتخابات به شکل سنتی انجام خواهد شد ولی در کنار آن انتخابات رایانه ای هم وزارت کشور انجام خواهد داد...
بیش از دو میلیون واجد شرایط رأی در مازندران
این انتخابات به سبب رایانه ای شدن ، تفاوت هایی را با انتخابات گذشته دارد .اگر شورای نگهبان مخالفت کند باز وزارت کشور در درجه اول خواسته شورای نگهبان را اجابت خواهد کرد و انتخابات به شکل سنتی انجام خواهد شد ولی در کنار آن انتخابات رایانه ای هم وزارت کشور انجام خواهد داد... (ادامه)
متاسفانه در استان گيلان به علت اينكه تشكيل جبهه متحد اصولگرايان به صورت منسجم ايجاد نشد و در آن برآيند اصيل ترين ، پخته ترين ، بهترين ، مقبولترين و متعهدترين نيروهاي اصولگرا شكل نگرفت، بيشك بعيد به نظر ميرسد كه ... جبهه اصولگرايان مستقل گيلان با صدور بيانيه اي اعلام موجوديت كرد
متاسفانه در استان گيلان به علت اينكه تشكيل جبهه متحد اصولگرايان به صورت منسجم ايجاد نشد و در آن برآيند اصيل ترين ، پخته ترين ، بهترين ، مقبولترين و متعهدترين نيروهاي اصولگرا شكل نگرفت، بيشك بعيد به نظر ميرسد كه ...(ادامه)
حضور نیروهای جوان ، مؤمن ، مستعد و متخصص در عرصه های مختلف علمی ، فناوری ، هسته ای ، کشاورزی ، بازرگانی و ... ضمن حاکم نمودن فضای امید و نشاط بر میهن عزیزمان ، حرکت سازندگی و پیشرفت را شتاب ... پیام استاندار مازندران به مناسبت روز دانشجو
حضور نیروهای جوان ، مؤمن ، مستعد و متخصص در عرصه های مختلف علمی ، فناوری ، هسته ای ، کشاورزی ، بازرگانی و ... ضمن حاکم نمودن فضای امید و نشاط بر میهن عزیزمان ، حرکت سازندگی و پیشرفت را شتاب ...(ادامه)
فرماندارتنكابن:جنبش دانشجویی نماد آزادی و عدالت خواهی
(ادامه)
واردات بی رویه و بحران در واحدها صنعتی
(ادامه)
عدم توجه دستگاه های مربوطه مدیران محلی و استانی و وزارت جهاد کشاورزی و حتی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طی 5 سال گذشته به ایستگاه کاملا مطروکه تبدیل شده است... خواب خوش مسئولان جهاد کشاورزی و بی توجهی به زیتون کاران کشور!
عدم توجه دستگاه های مربوطه مدیران محلی و استانی و وزارت جهاد کشاورزی و حتی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طی 5 سال گذشته به ایستگاه کاملا مطروکه تبدیل شده است...(ادامه)
فعالیت ورزشی ‪ ۱۰‬هزار کشتی‌گیر در مازندران
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر فرانسه
(ادامه)
رحماني خليلي:انتخابات نباید در سیطره یک جناح باشد
(ادامه)
ترکیب هیئت رئیسه اتحادیه دانشگاههای مازندران
(ادامه)
تدوين دستورالعمل منازل استیجاری
(ادامه)
 پدر زیست شناسی نوین ایران زندگینامه دکتر محمود بهزاد(گزارش)
پدر زیست شناسی نوین ایران(ادامه)
اخیرا قوطی‌های وارد شده از یكی از كشور‌های همسایه كشف شد كه قاچاقچیان با استفاده از آنها می‌توانند 400 كیلوگرم خاویار را به صورت غیرمجاز صادر كنند.عوامل داخلی در كشور با باند قاچاق خاویار در تركیه ... مجازات 10كیلوخاویار قاچاق فقط 100هزار تومان!
اخیرا قوطی‌های وارد شده از یكی از كشور‌های همسایه كشف شد كه قاچاقچیان با استفاده از آنها می‌توانند 400 كیلوگرم خاویار را به صورت غیرمجاز صادر كنند.عوامل داخلی در كشور با باند قاچاق خاویار در تركیه ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.498 seconds.