.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تشكيل ستاد ويژه كمك به سيل‌زدگان پاكستاني در استانداري مازندران
(ادامه)
جزئیات ثبت نام آزمون دکتری تخصصی پزشکی
(ادامه)
جزئیات معافیت "کفالت و موارد خاص"+ اصلاحیه
(ادامه)
مازندرانی ها به گدایان خیابانی کمک نکنند
(ادامه)
کمپهای ترک اعتیاد مازندران قانونی نیست
(ادامه)
توصيه استاندار مازندران به شهرداران
(ادامه)
تکدیگری شبکه ای متکدیان پاکستانی در ورودی شهر آمل
(ادامه)
همه مردان "جمعیت ایثارگران"
(ادامه)
شهرهای مازندران با تمام زیبایی هایی که دارند، متاسفانه شاهد مانور چندش آور متکدیان گدانمایی هستند که در غالب خیابانهای اصلی و یا همان بزنگاههای کلیدی، یعنی تقاطع های شهری، پمپ بنزین ها، پشت چراغ قرمزها و محل دورزدن ها، کمین کرده و با ادا و اطوارهای محرک عاطفه، شهروندان مازندرانی را ... تکدی گری ، بلای جان شهروندان مازندرانی!
شهرهای مازندران با تمام زیبایی هایی که دارند، متاسفانه شاهد مانور چندش آور متکدیان گدانمایی هستند که در غالب خیابانهای اصلی و یا همان بزنگاههای کلیدی، یعنی تقاطع های شهری، پمپ بنزین ها، پشت چراغ قرمزها و محل دورزدن ها، کمین کرده و با ادا و اطوارهای محرک عاطفه، شهروندان مازندرانی را ...(ادامه)
مازندران/ اشتغال 33هزار نفر تا پايان سال 89
(ادامه)
خبرهای کوتاه ورزشی گیلان
(ادامه)
فرهنگ سازي، مهمترین راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی
(ادامه)
بدترین تفسیر ممکن از سال همت مضاعف و کار مضاعف
(ادامه)
آمار رسمی از افزایش شعار نویسی بر دیوار ها
(ادامه)
فرح آباد مهم ترین جاذبه توریستی  ساری و طبعاً یکی از پرجاذبه ترین مراکز توریستی مازندران و حتی کشور است. انصافاً جا دارد تا مدیران استانی و ترجیحاً مدیران سازمان گردشگری بدور از تعصب های موجود، فــــــــرح آبــــــاد را به عنوان یک سرمایه ملی ارج نهاده و غبار مظلومیت و محرومیت و انزوا را ... فرح آباد مهم ترین جاذبه توریستی شهرستان ساری
فرح آباد مهم ترین جاذبه توریستی ساری و طبعاً یکی از پرجاذبه ترین مراکز توریستی مازندران و حتی کشور است. انصافاً جا دارد تا مدیران استانی و ترجیحاً مدیران سازمان گردشگری بدور از تعصب های موجود، فــــــــرح آبــــــاد را به عنوان یک سرمایه ملی ارج نهاده و غبار مظلومیت و محرومیت و انزوا را ...(ادامه)
دیدار استاندار گلستان با مردم استان
(ادامه)
مدیرکل بهزیستی مازندران و نامحرمی خبرنگاران!
(ادامه)
علی اکبر طاهایی به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان صبح امروز در مصلای جمعه تنکابن حاضر شده و به مشکلات و درخواستهای مردم رسیدگی کردند... نخستین دیدار مردمی استاندار با تنکابنی ها
علی اکبر طاهایی به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان صبح امروز در مصلای جمعه تنکابن حاضر شده و به مشکلات و درخواستهای مردم رسیدگی کردند...(ادامه)
ریشه کنی تکدی گری در ساری
(ادامه)
تنبلی چشم شایعترین بیماری چشمی
(ادامه)
شورای شهر ساری در روز یکشنبه  جلسات هفتگی خود را در محل صحن علنی شورا برگزار می کند و عدم حضور به موقع برخی از اعضای شورا باعث لغو جلسات شورا می شود. اپیدمی تعطیلی جلسات شورای شهر ساری
شورای شهر ساری در روز یکشنبه جلسات هفتگی خود را در محل صحن علنی شورا برگزار می کند و عدم حضور به موقع برخی از اعضای شورا باعث لغو جلسات شورا می شود.(ادامه)
وزرات رفاه در جيب دولت
(ادامه)
اطلاعیه سازمان دامپزشکی برای ذبح دام در عید قربان
(ادامه)
بیماری روحی؛ رتبه دوم بیماری‌ها در کشور
(ادامه)
بحث تغيير استانداران بار دیگر در مرکز توجه رسانه ها و محافل سیاسی کشور قرار گرفته است.هرچند وزیر كشور موضوع تغيير استانداران را هيچ‌گاه با صراحت اعلام نکرد و حتی در اظهار نظر قبلی خود گفته بود که ... استانداران تازه نفس در راهند
بحث تغيير استانداران بار دیگر در مرکز توجه رسانه ها و محافل سیاسی کشور قرار گرفته است.هرچند وزیر كشور موضوع تغيير استانداران را هيچ‌گاه با صراحت اعلام نکرد و حتی در اظهار نظر قبلی خود گفته بود که ...(ادامه)
نبود شغل مناسب مهمترین مشکل نابینایان
(ادامه)
مخالفت مجلس با توزیع یارانه‌ها به اختیار دولت
(ادامه)
بی مهری با خبرنگار/ این بار در بهزیستی مازندران
(ادامه)
دستجردی: آغاز تغییر رؤسای دانشگاهها
(ادامه)
اعلام رسمی آمار کشته شدگان حوادث انتخابات
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.146 seconds.