.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گرفتگی بینی کرونا را بیشتر پخش می‌کند
طبق یافته‌های یک مطالعه جدید قطرات عطسه افرادی که بینی آنها گرفته است حدود ۶۰ درصد دورتر از افرادی که این مشکل را ندارند، پخش می‌شود.(ادامه)
جدول قیمت روز گوشی موبایل در ۴ آذر
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۴ آذر را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
به گفته متخصصان علائم آنفلوانزا در مواردی مانند تب و بدن درد شبیه به ویروس جدید کروناست، اما آنفلوانزا معمولا منجر به تنگی نفس نمی‌شود. آنفلوانزایی‌ها این ۱۱ کار را انجام ندهید
به گفته متخصصان علائم آنفلوانزا در مواردی مانند تب و بدن درد شبیه به ویروس جدید کروناست، اما آنفلوانزا معمولا منجر به تنگی نفس نمی‌شود. (ادامه)
ارائه خدمات پزشکی قانونی در محدودیت های کرونایی
پزشکی قانونی مازندران در ایام دو هفته ای محدودیت های کرونایی به مراجعه کنندگان خدمات می دهد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : رییس شورای شهر تهران البته نگفت اگر همه این مناطق بسته شد و باز تهرانی‌ها به مازندران و گیلان هجوم آوردند و مانند دفعات قبل موجب سرعت در شیوع کرونا شدند، چه؟! .... آقای رفسنجانی ؛ به کجا چنین شتابان ؟ / پا را به اندازه گليم خود دراز كن ! + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : رییس شورای شهر تهران البته نگفت اگر همه این مناطق بسته شد و باز تهرانی‌ها به مازندران و گیلان هجوم آوردند و مانند دفعات قبل موجب سرعت در شیوع کرونا شدند، چه؟! ....(ادامه)
سومین واکسن کرونا موثر شناخته شد
شرکت انگلیسی آسترازنسا امروز اعلام کرد واکسن ساخته شده توسط این شرکت حدود 90 درصد بدون هیچ اثرات جانبی موثر واقع شده است.(ادامه)
آیا عوارض مغزی کرونا ماندگار است؟
یک عضو هییت علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رابطه با اثرگذاری کرونا بر مغز و سیستم عصبی مبتلایان گفت: برخی از عوارض عصبی کرونا ممکن است کوتاه مدت باشد، ولی برخی دیگر احتمالا برای مدت طولانی با فرد همراه خواهند بود.(ادامه)
بارش باران در مازندران / پایداری هوا از بعدازظهر
هوای مازندران امروز ابری و گاهی با بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
محمود حلاجیان، سال ۱۳۴۵ در رامسر چشم به جهان گشود و در کنار ۵ برادرش کمک حال پدر بود. نمد مالی در خون این خانواده به عنوان حرفه و شغل جریان داشت.در ۱۵ سالگی که استاد کار شده بود با ۳۵ کارگر به نمدمالی مشغول بود و ظرافت در کار باعث شد با انرژی بیشتر به حرفه مورد علاقه‌اش توجه کند.در حال حاضر ۴۸ سال است که محمودحلاجیان با طرح‌های ذهنی خود به نمدهایی که زیر دستانش شکل می‌گیرند یکی از انواع صنایع دستی مازندران را به عنوان هویت استان حفظ کرده است. نمدمالی (زندگی استاد محمود حلاجیان نمد مال رامسری)(خبر)
محمود حلاجیان، سال ۱۳۴۵ در رامسر چشم به جهان گشود و در کنار ۵ برادرش کمک حال پدر بود. نمد مالی در خون این خانواده به عنوان حرفه و شغل جریان داشت.در ۱۵ سالگی که استاد کار شده بود با ۳۵ کارگر به نمدمالی مشغول بود و ظرافت در کار باعث شد با انرژی بیشتر به حرفه مورد علاقه‌اش توجه کند.در حال حاضر ۴۸ سال است که محمودحلاجیان با طرح‌های ذهنی خود به نمدهایی که زیر دستانش شکل می‌گیرند یکی از انواع صنایع دستی مازندران را به عنوان هویت استان حفظ کرده است.(ادامه)
خواص عجیب پیاز قرمز در روزهای سرد و کرونایی
یکی از راه‌های کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های عفونی تنفسی و فصلی مانند سرماخوردگی، آنفلوآنزا یا کووید 19 در روزهای سرد سال، تقویت شدید سیستم دفاعی بدن است.(ادامه)
عکس/زیبایی‌های پاییز هزار رنگ در روستای «پاسند» بهشهر
طبیعت چشم‌نواز پاییزی روستای «پاسند» بهشهر در استان مازندران جلوه‌ زیبایی از جاذبه‌های این منطقه را به تصویر کشیده است.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی سه‌شنبه ۴ آذر
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز سه‌شنبه ۴ آذر ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
عکس روحانی دوست داشتنی که کمتر دیده اید
محمدحسن راستگو روحانی دوست داشتنی و پژوهشگر فقه و اصول و تعلیم و تربیت بود.(ادامه)
عکس: معلم فداکار خانه اش را کلاس درس کرد!
نه روستایی‌ها پول خرید تبلت و گوشی را داشتند، نه خودش توان خرید برای همه را. از تابستان نگران بچه‌های اول ابتدایی بود. رقیه احمدی این روز‌ها خانه‌اش در روستای «غلام ویس» را به کلاس درس تبدیل کرده و با رعایت کامل مسائل بهداشتی، ۵ نفر، ۵ نفر به بچه‌های روستا درس می‌دهد.(ادامه)
با ۴۰۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟
(ادامه)
آخرین آمار کرونا در مازندران| بستری بودن 820 نفر در بیمارستان‌ها
با بستری شدن تعداد ۱۴۱ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۸۲۰ نفر رسید.(ادامه)
مضرات و فواید گردو که از آنها بی‌خبرید
گردو یکی از مغذی‌ترین خوراکی‌هایی است که مصرف زیاد آن می تواند بر روی کبد و سایر اندام‌های دستگاه گوارش فشار وارد کند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
 رئیس هیئت تخلفات اداری استانداری مازندران گفت: چهار نفر از دهیاران به دلیل تخلف به انفصال از خدمت محکوم شدند.

محکومیت 4 دهیار مازندرانی به انفصال از خدمت/ 22 دهیار متخلف هم نقره داغ شدند
رئیس هیئت تخلفات اداری استانداری مازندران گفت: چهار نفر از دهیاران به دلیل تخلف به انفصال از خدمت محکوم شدند. (ادامه)
در بخش تولید مشکلات جدی وجود دارد و میزان جوجه ریزی کاهش یافته است و از طرفی نظارتی در توزیع و فروش وجود ندارد و بازار به حال خود رها شده است.
مرغ هم پر کشید/ روغن همچنان نایاب است/ وعده‌های توخالی مسئولان و نمره مردودی ستاد تنظیم بازار
در بخش تولید مشکلات جدی وجود دارد و میزان جوجه ریزی کاهش یافته است و از طرفی نظارتی در توزیع و فروش وجود ندارد و بازار به حال خود رها شده است. (ادامه)
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: مسئولیت پذیری و فداکاری از شاخصه های مهم بسیج و بسیجی است. پیام سید شمس الدین حسینی به مناسبت هفته بسیج
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: مسئولیت پذیری و فداکاری از شاخصه های مهم بسیج و بسیجی است.(ادامه)
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه قیمت مرغ به دلیل خلا کوتاه مدت در تولید ایجاد شده است گفت: بر اساس جوجه ریزی های انجام شده قیمت مرغ تا ۱۰ روز دیگر متعادل می‌شود. منتظر کاهش قیمت مرغ باشید
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه قیمت مرغ به دلیل خلا کوتاه مدت در تولید ایجاد شده است گفت: بر اساس جوجه ریزی های انجام شده قیمت مرغ تا ۱۰ روز دیگر متعادل می‌شود.(ادامه)
وزیر سابق ارشاد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ را عاقلانه نمی‌داند و از این نظر وی با واکنش مهاجرانی مواجه شده که خاطره‌ای از مجلس اول را بیان کرده است. علی جنتی: هرکسی کاندیدای ۱۴۰۰ شود باید به عقلش شک کرد / عطاءالله مهاجرانی: هم دیوانه است هم عاشق
وزیر سابق ارشاد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ را عاقلانه نمی‌داند و از این نظر وی با واکنش مهاجرانی مواجه شده که خاطره‌ای از مجلس اول را بیان کرده است.(ادامه)
وقتی وزیر خارجه جدید آمریکا از برجام خوشحال شد + عکس
جو بایدن، آنتونی بلینکن را برای تصدی وزارت خارجه در نظر گرفته است.(ادامه)
سازمان بازرسی ادعای احمدی‌نژاد را بررسی می کند
ادعای محمود احمدی‌نژاد درباره آزمایش دارو بر روی ۳۵۰۰ ایرانی با واکنش هایی در کشور روبرو شد.(ادامه)
دانشمندان پس از مطالعات فراوان ۴ علامت اولیه ابتلا به بیماری کرونا را معرفی کردند. ۴ علامت اولیه ابتلا به کرونا را بشناسید
دانشمندان پس از مطالعات فراوان ۴ علامت اولیه ابتلا به بیماری کرونا را معرفی کردند.(ادامه)
 برخی رسانه‎‌های صهیونیستی از آغاز رشته عملیات پنهانی علیه ایران سخن گفته اند. بر اساس گزارش تایمز اسرائیل، رژیم صهیونیستی و آمریکا برای یک ‌رشته عملیات در هفته‌های باقی‌مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه‌ریزی کرده‌اند. پشت پرده سفر شبانه نتانیاهو به عربستان/ آیا قرار است اقدام نظامی علیه ایران صورت بگیرد؟
برخی رسانه‎‌های صهیونیستی از آغاز رشته عملیات پنهانی علیه ایران سخن گفته اند. بر اساس گزارش تایمز اسرائیل، رژیم صهیونیستی و آمریکا برای یک ‌رشته عملیات در هفته‌های باقی‌مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه‌ریزی کرده‌اند.(ادامه)
دولت ترامپ بالاخره شکست را پذیرفت: آغاز انتقال قدرت به بایدن
شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا می‌گوید به نامه ای دست یافته که نشان می‌دهد اداره خدمات، جی‌اس‌ای، خبر داده است که جو بایدن را به عنوان پیروز انتخابات برآورد کرده و آماده آغاز رسمی روند انتقال قدرت به دولت جدید است.(ادامه)
وزیر خارجه دولت اوباما، در دولت بایدن نماینده ویژه دولت در موضوع آب‌وهوا خواهد شد. «جان کری» به دولت بایدن پیوست
وزیر خارجه دولت اوباما، در دولت بایدن نماینده ویژه دولت در موضوع آب‌وهوا خواهد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.