.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مرگ حتمی انسان با خوردن هسته زردآلو
اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که زردآلو را با هسته آن مصرف می کنید باید به شما بگوییم حواستان باشد زیرا خوردن هسته زردآلو باعث مرگ انسان می شود.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار بهشهر با بیان اینکه باید از ظرفیت محلی برای توسعه گردشگری میانکاله استفاده کنیم گفت: مالکیت میانکاله را به برخی افراد واگذار نکنیم..... مالکیت تالاب میانکاله را به برخی افراد واگذار نکنیم
شمال نیوز : فرماندار بهشهر با بیان اینکه باید از ظرفیت محلی برای توسعه گردشگری میانکاله استفاده کنیم گفت: مالکیت میانکاله را به برخی افراد واگذار نکنیم.....(ادامه)
خبر بد ترامپ برای کره شمالی
ترامپ علی‌رغم جاری بودن مذاکرات با کره شمالی، وضعیت اضطرار ملی درباره این کشور را تمدید کرد تا تحریم‌ها علیه پیونگ‌یانگ یک سال دیگر ادامه داشته باشد.(ادامه)
عکس/ ماکسیما 2017 در تهران
حضور نیسان ماکسیما 2017 در خیابانهای تهران با پلاک گذرموقت.(ادامه)
شاعری:وضعیت مناسبی در بخش اشتغال نداریم
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش اشتغال استانی، وضعیت مناسبی نداریم گفت: باید به صورت جدی ورود پیدا کرده و مشکل اشتغال را حل کنیم.(ادامه)
علل سوزش چشم‌ها و درمان آن
سوزش چشم‌ها علاوه بر اینکه آزار دهنده است می‌تواند علتی جدی داشته باشد.(ادامه)
آخرین وضعیت لغو روادید اربعین در سال جاری
باتوجه به اینکه لغو روادید یک توافق دو طرفه است، تا زمانی که دولت عراقی آمادگی خود را برای لغو روادید در ایام اربعین اعلام نکند کماکان زائران باید از روادید استفاده کنند.(ادامه)
عکس سردار آزمون در خیابان پاره شد!
بنر حمایت از تیم ملی مورد تعرض قرار گرفته است. (ادامه)
عکس/ جدول لیگ ملتهای والیبال در پایان روز سیزدهم
تیم ملی والیبال ایران اولین بازی هفته پنجم و پایانی را با نتیجه 3-1 برابر کره جنوبی برد. بلغارستان و آلمان حریفان بعدی شاگردان کولاکوویچ خواهند بود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گزینه‌‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان برای سال سوم مجلس دهم را اعلام کرد. گزینه‌های هیئت‌رئیسه مجلس برای ریاست کمیسیون اصل ۹۰+ اسامی
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گزینه‌‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان برای سال سوم مجلس دهم را اعلام کرد.(ادامه)
مادر شهیدان قاسمی آسمانی شد
فاطمه صابری مادر شهیدان « سیدمحمد و سید طاهر قاسمی » به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
وظیفه نمایندگان عزل و نصب مدیران نیست/ استان نماینده رهبری و استاندار دارد و برای اتخاذ تصمیمات باید با آن‌ها مشورت و اخذ نظر شود‌.


استان نماینده رهبری و استاندار دارد و برای اخذ تصمیمات باید با آنها مشورت شود
وظیفه نمایندگان عزل و نصب مدیران نیست/ استان نماینده رهبری و استاندار دارد و برای اتخاذ تصمیمات باید با آن‌ها مشورت و اخذ نظر شود‌. (ادامه)
به نظر می رسد، شباهت تیم ملی فوتبال و حسن روحانی تا لحظه گل آفساید است؛ توده های مردم و هواداران حسن روحانی انتظار داشتند، او و هم تیمی هایش در دولت دوازدهم تا پایان بازی برای مردم بجنگند، ولی گویا ... شباهت‌ها و تفاوت‌های هیأت دولت و تیم ملی فوتبال ایران!
به نظر می رسد، شباهت تیم ملی فوتبال و حسن روحانی تا لحظه گل آفساید است؛ توده های مردم و هواداران حسن روحانی انتظار داشتند، او و هم تیمی هایش در دولت دوازدهم تا پایان بازی برای مردم بجنگند، ولی گویا ...(ادامه)
دختر صدام خبر مرگ داد
یک رسانه عراقی به نقل از وکیل دختر صدام معدوم از مرگ عزت الدوری معاون دیکتاتور معدوم عراق خبر داد، این در حالی است که پیش از این بارها خبرهای ضد و نقیضی درباره کشته شدن وی منتشر شده بود.(ادامه)
 بر اثر برخورد سه دستگاه سواری شاسی بلند (jac) با پیکان  و زانتیا در گردنه کینس بخش کجور ... 8 کشته و مجروح درتصادف گردنه کینس کجور
بر اثر برخورد سه دستگاه سواری شاسی بلند (jac) با پیکان و زانتیا در گردنه کینس بخش کجور ...(ادامه)
چهلم قائم‌مقام شورای نگهبان برگزار شد
مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم محمدرضا علیزاده با حضور شخصیت‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.(ادامه)
قصد داریم نوشیدن خوشمزه و پرطرفداری را به شما معرفی کنیم که خوردن روزی چهار فنجان از آن سلول‌های قلب را ترمیم می‌کند. نوشیدنی پرطرفداری که سلول‌های قلب‌تان را ترمیم می‌کند!
قصد داریم نوشیدن خوشمزه و پرطرفداری را به شما معرفی کنیم که خوردن روزی چهار فنجان از آن سلول‌های قلب را ترمیم می‌کند.(ادامه)
کاهش ۴۰ میلیون تومانی قیمت مزدا ۳
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو در چند روز اخیر خبر داد.(ادامه)
بازدید سردار سلیمانی از پروژه ترفیع گنبد حرم امام حسین (ع) +عکس
سرلشکر قاسم سلیمانی با حضور در کربلای معلی از پروژه ترفیع گنبد حرم امام حسین علیه السلام بازدید کردند.(ادامه)
اولین تقابل زمینی بین نیرو‌های دمشق و آمریکا
جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی ضد داعش شب گذشته در پی اولین رویارویی زمینی میان ارتش سوریه و نیروهای آمریکایی بار دیگر مقر نظامی نیروهای سوری را در مرکز این کشور بمباران کردند که دست کم یک سرباز سوری کشته و هفت تن دیگر مجروح شدند.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر موسوی حسینی، استاد اخلاق که مردم او را با برنامه تلویزیونی «اخلاق در خانواده» می شناختند، عصر امروز در 79 سالگی به علت عارضه قلبی در بیمارستان مهر دار فانی را وداع گفت.

"استاد مشهور برنامه اخلاق در خانواده " دار فانی را وداع گفت/ زمان و مکان مراسم تشییع
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر موسوی حسینی، استاد اخلاق که مردم او را با برنامه تلویزیونی «اخلاق در خانواده» می شناختند، عصر امروز در 79 سالگی به علت عارضه قلبی در بیمارستان مهر دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
نتایج این پژوهش اروپایی نشان می‌دهد اگر شما به جای حدود 340 گرم برنج سفیدی که در هفته مصرف می‌کنید برنج قهوه‌ای مصرف کنید میزان ابتلا به دیابت 16 درصد کاهش می‌یابد؛ و اگر به جای مصرف برنج سفید، دانه های کامل را جایگزین کنید این خطر را به میزان 36 درصد بیشتر کاهش می‌دهید. اگر دیابت دارید این برنج را بخورید
نتایج این پژوهش اروپایی نشان می‌دهد اگر شما به جای حدود 340 گرم برنج سفیدی که در هفته مصرف می‌کنید برنج قهوه‌ای مصرف کنید میزان ابتلا به دیابت 16 درصد کاهش می‌یابد؛ و اگر به جای مصرف برنج سفید، دانه های کامل را جایگزین کنید این خطر را به میزان 36 درصد بیشتر کاهش می‌دهید.(ادامه)
قبلي 1 ... 42 43 44 45 46 47

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.